به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

پورکیانی: در لیگ برتر ماندنی هستیم

پورکیانی: در لیگ برتر ماندنی هستیم

خوزستان اسپورت- قائم‌مقام تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با تلاش مسئولان استانی و مدیریت کارخانه و باشگاه و همچنین زحمات کادر فنی و بازیکنان در لیگ برتر ماندنی هستیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی پورکیانی در مورد وضعیت استقلال خوزستان گفت: علیرغم بازی‌های خوبی که انجام می‌دهیم در کسب نتیجه دچار مشکل می‌شویم. در مقابل سپاهان بازی پاپایای بسیار خوبی به نمایش گذاشتم و در بهترین حالت این بازی باید با تساوی به پایان می‌رسید اما سپاهان از موقعیت‌هایش استفاده کرد و برنده شد.

وی افزود: با تعصب، غیرت و حمایت مردم اهواز و تلاش بی‌دریغ مدیریت کارخانه و استقلال خوزستان و زحمات کادر فنی و بازیکنان تیم در لیگ برتر می‌ماند و مطمئنیم که ماندنی هستیم.

قائم‌مقام استقلال خورستان در ارتباط با اینکه چرا این تیم در نیم‌فصل دوم عملکرد ضعیف‌تری نسبت به نیم‌فصل اول داشت، عنوان کرد: در نیم‌فصل دوم تمامی تیم‌ها برای کسب نتیجه با بازسازی که در تیم‌هایشان به وجود آوردند به میدان آمدند. برخی تیم‌ها اندوخته خوبی در نیم‌فصل اول جمع کردند اما نتوانستند در نیم‌فصل دوم استفاده کنند. بر عکس برخی تیم‌هایی که در نیم‌فصل اول بد تا کرده بودند در نیم‌فصل دوم توانستند به شرایط بهتری برسند. به هرحال اعضای تیم ما تمام تلاش‌شان را می‌کنند ولی همیشه کار در نیم فصل دوم سخت‌تر است.

پورکیانی در رابطه با دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: سایپا تیم بسیار خوبی است آنها سوابق بسیار خوبی در تاریخ فوتبال ایران داشتند و اکنون هم وضعیت مناسبی در جدول دارند. برای رسیدن به وضعیت بهتر به کسب امتیازات این مسابقه نیاز داریم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در این مسابقه 3 امتیاز را بگیریم شانس ماندنمان در لیگ برتر دست خودمان است و باید از دو بازی پایانی حداکثر امتیازات را بگیریم.

وی در رابطه با حساسیت هفته‌های پایانی تاکید کرد: در هفته‌های پایانی شرایط تیم‌ها بسیار خطرناک است. فاصله تیم‌ها در جدول با یکدیگر کم است و هیچ کسی به راحتی امتیاز نمی‌دهد. در هفته‌های پایانی لحظه‌ها حادثه ساز است و باید تمرکز بسیار بالایی داشته باشیم.

قائم‌مقام استقلال خوزستان در مورد اینکه به نظر می‌رسد تیمش به باخت عادت کرده است، اظهار داشت: دیدار مقابل سپاهان را نگاه کنید. می‌توانستیم در این مسابقه برنده شویم و اگر این مورد را از حسین فرکی بپرسید او تائید می‌کند هیچ تیمی به اندازه ما سپاهان را تحت فشار نگذاشت. متاسفانه یک مقدار اشتباهات فردی باعث شده که در برخی مسابقات نتایج را از دست بدهیم و امتدوارم در دو هفته پایانی اشتباهات فردی جایش را به هنرهای فردی و گروهی بدهد تا بتوانیم به پیروزی برسیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
0
1
بازهم میگفتی باتمام وجود ازکادرفنی حمایت میکنیم...نگفتی ها
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
0
1
حیف از این همه هزینه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها