به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۳

خطیبی به حامد لک اجازه سوار شدن به هواپیما نداد

باختن به فولاد خوزستان اردوی تراکتورسازی را دچار اختلاف و تشنج کرد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از شکست این تیم مقابل فولاد خطاب به دروازه‌بان این تیم گفت: دیگر جایی در تیم ندارد و باید خود را به پادگان معرفی کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، حامد لک در بازی با فولاد عملکرد بسیار ضعیفی داشت و روی گل اول و سومی که تراکتورسازی دریافت کرد اشتباه فاحشی انجام داد. عملکرد ضعیف او در این دیدار باعث شد تا رسول خطیبی وی را تعویض کند. خطیبی در رختکن به لک اعلام کرد که دیگر جایی در تراکتورسازی ندارد و فردا در تمرینات این تیم حاضر نشود و باید خود را به پادگان معرفی کند.

از سوی دیگر خبرآنلاین گزارش داد که درگیری سرمربی و دروازه بان تراکتورسازی به همین جا ختم نشده و خطیبی به حامد لک اجازه سوار شدن به هواپیمای حامل بازیکنان تراکتورسازی را نداده است! خطیبی از مسئولان تیمش خواست تا بلیت هواپیمای حامد لک را کنسل کنند تا مجبور باشد با اتوبوس به تهران برگردد.

به نظر می رسد که باختن به فولاد خوزستان حسابی سرمربی کم طاقت تراکتورسازی را عصبی کرده و احتمالاً حامد لک هدف با تنبیهات بیشتری از سوی خطیبی مواجه خواهد شد.

تصویر زیر مربوط به صحنه گل اول فولاد به تراکتورسازی است که مهرداد جماعتی از اشتباه حامد لک برای گلزنی استفاده کرد. این صحنه توسط عکاس خوزنیوز، پربازدیدترین سایت خوزستان، به تصویر کشیده شده است.

خطیبی به حامد لک اجازه سوار شدن به هواپیما نداد/دروازه بان تراکتور به پادگان فرستاده شد.
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها