به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حدادی: برای تهیه آب معدنی هم مشکل داریم

سعید صالحی
حدادی: مشکل تیم نفت مسائل مالی است

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است که اگر مشکلات مالی این تیم برطرف شود، نتایج لازم در سه هفته آخر کسب خواهد شد.
حمزه حدادی بابادی در گفت و گو با خوزستان اسپورت با اشاره به مشکلات موجود در تیم نفت مسجدسلیمان خواستار رسیدگی مسئولان به وضعیت این تیم شد و اظهار کرد اگر بازیکنان تیم از نظر روحی تقویت شوند می توانند امتیازات لازم برای ماندن در لیگ را به دست بیاورند.
مصاحبه حمزه حدادی با خوزستان اسپورت را مرور کنید.

نتایج به ضرر ما نبودند
بازی خوبی برابر استقلال خوزستان انجام دادیم. تیم ما در این بازی بدشانسی آورد و نتوانستیم از موقعیت های به دست آمده استفاده کنیم. باز باید خدا را شکر کنیم که تیم های پایین جدولی در این هفته نتایج خوبی نگرفتند تا وضعیت تیم نفت بدتر نشود. انشاءالله باید تلاش کنیم که در سه هفته پایانی نتایج لازم را بگیریم.

ریشه مشکلات در مسائل مالی است
اگر بخواهید مشکلات تیم نفت مسجدسلیمان را ریشه یابی کنید در نهایت به مسائل مالی می رسید. اواخر سال قبل بود که جلسه ای در شرکت نفت برای حل مشکلات تیم برگزار شد و من و چند بازیکن دیگر هم در آن جلسه شرکت کردیم ولی متأسفانه تا امروز به وعده ها عمل نشده است. مدیرعامل و سرمربی تیم ما واقعاً تنها هستند و مسئولان وزارت نفت هیچ کمکی به رفع مشکلات باشگاه نفت مسجدسلیمان نمی کنند. الان برای تهیه آب معدنی هم با مشکل مواجه هستیم. در چنین شرایطی نباید انتظار داشته باشیم که فکر بازیکنان آزاد باشد و بدون استرس بازی کنند.

7 امتیاز نیاز داریم
سه بازی داریم که هر بازی حکم فینال را دارد. اگر بتوانیم امتیازات لازم را از سه بازی باقی مانده بگیریم در لیگ برتر باقی می مانیم. شرایط جدول به گونه ای است که با گرفتن 7 امتیاز از سه بازی آخر می توانیم از سقط نجات پیدا کنیم.

بدقولی روی بچه ها اثر منفی گذاشته
اگر پرداخت 20 درصد از قراردادهای بازیکنان نفت تا قبل از بازی با ذوب آهن عملی شود، قطعاً در روحیه تیم تأثیر مثبتی خواهد داشت. بدقولی هایی که در طول فصل چند بار تکرار شده، بازیکنان نفت را آزرده خاطر کرده و تأثیر منفی روی روحیه آن ها داشته است.

به تماشاگران حق می دهم
تماشاگران تیم نفت اگر اعتراض کنند، باید حق را به آن ها بدهیم. بهرحال هواداران در طول فصل از تیم حمایت کرده اند و همیشه کنار بازیکنان بوده اند. بعد از بازی با استقلال خوزستان حدود 100 تا 150 نفر به نتیجه مساوی واکنش نشان دادند و اعتراض کردند که به نظرم طبیعی است.

روی سیدصالحی پنالتی نشد
در صحنه ای که سیدصالحی اعتقاد داشت روی او پنالتی انجام شده، اتفاق خاصی نیفتاد و بوحمدان توپ را از جلوی پای سیدصالحی زد. ممکن است بعد از به خارج رفتن توپ، برخوردی بین بوجمدان و سیدصالحی انجام شده باشد که نمی توانست پنالتی باشد.

بازی با اصفهانی ها تعیین کننده است
دو بازی بعدی با تیم های اصفهانی تکلیف تیم نفت را مشخص می کند. امیدوارم بتوانیم که در این هفته بازی خوبی مقابل ذوب آهن ارائه کنیم و نتیجه مناسبی بگیریم. مسئولان هم باید به فکر تیم باشند و قبل از اینکه دیر شود، با پرداخت مطالبات بازیکنان به بالا رفتن روحیه تیم نفت کمک کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
0
2
ولی شما مقاومت کنید. هوادارا پشت سرتون هستند. بخاطر ما تو لیگ بمونید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها