به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

سیدصالحی: داور پنالتی صددرصد را نگرفت

سیدصالحی: داور پنالتی صددرصد را نگرفت

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد که داور یک پنالتی محرز را در بازی با نفت مسجدسلیمان برای استقلال نگرفته است.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص بازی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: نیمه اول بازی پایاپای بود ولی در نیمه دوم موقعیت های خوبی را کسب کردیم که تبدیل به گل نشدند. چند هفته است که بدشانسی می آوریم و قسمت نبوده که توپ هایمان گل شود.

سیدصالحی در خصوص موقعیت خوبی که در اواخر مسابقه دیروز به دست آورده بود، توضیح داد: در آن صحنه مدافع نفت پیراهن من را کشید و صددرصد پنالتی بود. من همیشه حقیقت را می گویم و در خصوص آن صحنه مطمئنم که پنالتی روی من انجام شد.

مهاجم استقلال در رابطه به سه مساوی متوالی این تیم گفت: متأسفانه در هر بازی اتفاقاتی می افتد که مانع از پیروزی تیم ما می شود. در محموع خیلی خوب بازی می کنیم ولی توپ هایمان گل نمی شود که انشاءالله در سه هفته پایانی این مشکل هم برطرف می شود.

گلزن اول تیم آبی پوش اهواز در نیم فصل دوم لیگ برتر، درباره نیمکت نشینی در بازی دیروز و ورود به میدان در نیمه دوم اظهار داشت: من سرباز استقلال خوزستان هستم و هر چه مربی دستور بدهد اجرا می کنم. در هر تیمی بازی کرده ام، سعی داشته ام در آمادگی کامل باشم و به تیمم کمک کنم. در بازی دیروز هم تلاش داشتم برای تیمم گل بزنم که متأسفانه داور خطای پنالتی مدافع نفت را نگرفت.

سیدمهدی سیدصالحی در خصوص بازی بعدی استقلال خوزستان برابر سپاهان اصفهان که تیم سابق وی محسوب می شود، عنوان کرد: من 7-8 سال در سپاهان بودم و پیشرفتم در فوتبال را مدیون این تیم هستم. سپاهان تیم بزرگی است که مربی خوبی مثل حسین فرکی دارد و یکی از مدعیان قهرمانی است ولی ما همه تلاش خودمان را برای پیروز شدن در این بازی انجام می دهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
0
0
موقعی که سید صالحی توپ تک به تک رو زد بیرون من دقیقا پشت دروازه بودم...
خیلی خندم گرفت
تک به تکو زده بیرون دنبال پنالتی میگرده...
باور کنید همه از بازی نفت ناراحت بودن ولی با این کار سیدصالحی برای چندلحظه همه خندشون گرفت...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها