به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

پیروزی فولادنوین با گلزنی کعبی

کریم عزیزنژاد
هفته هشتم لیگ دسته اول – ورزشگاه صنایع فولاد
سه شنبه 11 آذر 93 - ساعت 14:30
فولاد نوین 1 شهرداری اردبیل 0
گل: عقیل کعبی (64)
داور: یاسر همرنگ
کمک ها: جواد مداح و احمدرضا فتحی
اخطار: نصرت غنی زاده (شهرداری)
تماشاگر: 100 نفر

فولادنوین اهواز: ابوالفضل بهادرانی، رضا مرادی، رضا حاتمی، عقیل کعبی، عبدالله ناصری، مصطفی ماهی، میثم شاه ورقی، امیر زلیکانی (88- مجتبی جادری)، حسن بیت سعید (85- حسین شنانی)، فرشاد جهانفزا و میثم شاه مکوند (علی اصغر عاشوری).
سرمربی: سیدکورش موسوی

شهرداری اردبیل: وحید کارگر، نصرت غنی زاده، مهدی رمضان زاده، وحید جعفری، میرعلی سیدسلیمانی، مهدی واثق، هادی بهزاد (40- علیرضا قاسمی)، حسن شوشتری، مصطفی کریمی (67- ابراهیم پورافکن)، بهنام محمدزمانی و موسی شهبازی (70- عباس کنددل).
سرمربی: مهدی دینورزاده

شرح بازی:

نیمه اول دیدار فولادنوین و شهرداری با حملات تیم میزبان آغاز شد.
پس از چند حمله و ضربه حسن بیت سعید در دقیقه 12 که تیر افقی دروازه شهرداری اردبیل را به لرزه در آورد، بازی متعادل شد و توپ بیشتر در میانه میدان ضربه می خورد. دوندگی زیاد هافبک های دو تیم و بازی احتیاط آمیز آن ها باعث می شد تا دروازه ها کمتر مورد تهدید قرار بگیرد و در نهایت نیمه اول بدون گل تمام شد.

در نیمه دوم، بازی سرعت بیشتری پیدا کرد و فولادنوین با توجه به میزبانی سعی داشت تا هر سه امتیاز این مسابقه خانگی را کسب کند. حرکت از جناحین و ارسال های بازیکنان کناری تیم اهوازی به محوطه جریمه شهرداری در دقیقه 64 کارساز شد و فولادنوین با ضربه تمام کننده عقیل کعبی به یک گل سه امتیازی رسید. بازیکنان فولادنوین پس از گل کعبی روی ضدحملات کار می کردند و با تجمع پشت محوطه جریمه خودی به دفع حملات شهرداری می پرداختند تا در نهایت با پیروزی از میدان خارج شوند.

فولادنوین اهواز با این پیروزی 14 امتیازی شد و به رده دوم جدول رده بندی رفت.

شرح گل:

1-0 (فولادنوین): ارسال عبدالله ناصری از جناح راست در محوطه جریمه شهرداری اردبیل به عقیل کعبی رسید تا این بازیکن جوان خوزستانی با یک شوت محکم دروازه شهرداری باز کند.




پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها