به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
تعداد نظرات: ۸ نظر

بابادی: پورموسوی تمایل به ماندن در استقلال دارد

بابادی: پورموسوی تمایل به ماندن در استقلال دارد


خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان از افزایش سرسام‌آور قرارداد بازیکنان فوتبال ظرف سال‌های اخیر گلایه کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، کیوان بابادی درباره صعود تیم فوتبال استقلال خوزستان به لیگ برتر، گفت: لیگ دسته اول مسابقاتی فرسایشی، دشوار و پُر از حواشی فوتبالی و غیرفوتبالی است. با این حال از ابتدای فصل برنامه داشتیم و به مسیری که کادر فنی انتخاب کرده بود، معتقد بودیم. در مقطعی از فصل در رتبه سیزدهم جدول بودیم، اما ثبات را در صعود مؤثر می‌دانستیم. هماهنگی تیمی که 85 درصد آن تغییر کرده بود، زمان می‌بُرد.

از داوری متضرر شدیم
وی در ادامه اظهار داشت: از هواداران، هیئت مدیره باشگاه و سهامدار اصلی باشگاه استقلال خوزستان یعنی گروه ملی فولاد ایران تشکر می‌کنم. خوزستان در شروع فصل با چالش گرمای شدید و رطوبت بالا مواجه است که آن را پشت سر گذاشتیم و هفته به هفته به صعود نزدیک شدیم. در برخی دیدارها هم از داوری متضرر شدیم.

کسی که جایگاهی غصبی دارد، منتظر لطف خدا نباشد
مدیرعامل استقلال خوزستان در مورد اینکه حسینی‌نسب سرمربی سایپا گفته است این باشگاه خوزستانی از همه تیم‌ها حمایت مالی می‌کند، تصریح کرد: کسی که در جایگاهی غصبی نشسته است، انتظار نداشته باشد لطف خدا شامل حالش شود! او ببیند چگونه سرمربی سایپا شده است و جای دیگری دنبال مقصر بگردد! ما بدون اینکه پولی بگیریم، ورزشگاه غدیر را در اختیار استقلال ملاثانی و خلیج فارس ماهشهر گذاشتیم. هر کمک معنوی و مادی که از دست‌مان بربیاید، از باشگاه‌های هم‌استانی دریغ نمی‌کنیم.

پورموسوی راضی به ماندن است
بابادی درباره وضعیت ادامه همکاری با اکبر پورموسوی خاطرنشان کرد: جلسه هیئت مدیره باشگاه روز چهارشنبه تشکیل شد و شرایط را به همراه پورموسوی بررسی کردیم. می‌خواهیم خیلی زود وارد نقل‌وانتقالات شویم و با نماینده سهامدار باشگاه صحبت کردیم. ادامه همکاری با پورموسوی نظر جمعی ماست و فقط موارد قراردادی باقی مانده است. پورموسوی راضی به ماندن است و آماده‌سازی تیم را مهم‌تر از مسائل مالی می‌داند.

بازیکنی که ایجنت خوش‌بیانی دارد، 10 تا 15 میلیارد تومان می‌گیرد
وی در مورد افزایش قرارداد بازیکنان لیگ برتری تصریح کرد: فوتبالیست حق دارد که قرارداد خوبی داشته باشد و تضمین آن، ارائه کیفیت خوب است. چند بازیکن در لیگ برتر داریم که قراردادهای آنچنانی دارند، اما کیفیت علی وزیری‌پناه (مهاجم استقلال خوزستان) از آنها بیشتر است. باید به سمتی برویم که پول ضامن کیفیت باشد. اگر مدیر برنامه یک بازیکن باکیفیت نتواند خوب صحبت کند، در حق بازیکن اجحاف می‌شود و بازیکنی که ایجنت خوش‌بیانی دارد، 10 تا 15 میلیارد می‌گیرد.

مهاجم لیگ برتری که 10 میلیارد قرارداد بسته، یک گل هم نزده است
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با بیان اینکه مدیران باشگاه‌ها نباید خودشان را کمتر از مدیران برنامه‌ها ببینند، یادآور شد: مهاجم لیگ برتری 10 میلیارد تومان قرارداد بسته، اما یک گل هم نزده است. این پول از بیت‌المال پرداخت می‌شود و باید آن را مدیریت کنیم. همچنین برخی جاها در حق بازیکنان اجحاف می‌شود. چرا باید سه درصد از قرارداد آنها به هیئت‌های فوتبال استان‌ها برسد؟ آیا این پول صرف توسعه فوتبال استان می‌شود؟

بازیکنی که آینده‌اش تضمین شود، پول 30 سال خودش را یک ساله نمی‌گیرد!
بابادی با دفاع از بازیکنان فوتبال به تسنیم گفت: همانطور که برخی شرکت‌های اقتصادی معاف از مالیات می‌شوند، ورزشکاران را هم که شور اجتماعی ایجاد می‌کنند، باید از مالیات معاف کنیم. چرا سازمان تأمین اجتماعی، بسته‌های حمایتی برای بازیکنان و خانواده‌های آنها تدارک نمی‌بیند تا آنها بازنشسته شوند؟ بازیکنی که آینده‌اش را تضمین شده بداند، مجبور نیست خیلی تلاش کند و پول 30 سال زندگی خودش را یک ساله از باشگاهی بگیرد.

ورزشگاه غدیر استانداردهای لازم برای لیگ برتر را ندارد
وی در مورد وضعیت ورزشگاه غدیر اهواز برای میزبانی از بازی‌های لیگ برتر تصریح کرد: ورزشگاه غدیر حدود پنج سال استفاده نشد و هزینه تعمیر آن را با حمایت شرکت ملی فولاد ایران تقبل کردیم. چمن این استادیوم در میان بهترین‌های لیگ یک بود، اما استانداردهای لازم را برای لیگ برتر ندارد. روز شنبه با کارشناس شرکت ملی، شرایط ورزشگاه را بررسی می‌کنیم. یا چمن را ترمیم می‌کنیم، یا اینکه برای کشت مجدد اقدام خواهیم کرد.

ورزشگاه غدیر اهواز خیلی خراب نیست
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره سایر اشکالات ورزشگاه غدیر بیان کرد: در روزهای اخیر، ورزشگاه غدیر را تمیز کردیم و دیدیم که خیلی خراب نیست. صندلی‌های ورزشگاه جدید است و باید گیت‌های ورودی را نیز آماده کنیم. غدیر ورزشگاهی دولتی است و امیدوارم وزات ورزش جوانان در صورت ورود VAR (کمک داور ویدئویی)، هزینه تجهیزات این سیستم را تقبل کند. این استادیوم در میان پنج ورزشگاه برتر کشور است و باید کاستی‌های آن را برطرف کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
0
8
امیدوارم همون طوری که با شایستگی صعود کردید امسال هم یک نماینده شایسته برای استان باشید
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
0
9
سلام با آرزوی تجدید قهرمانی اس اس خوزستان در لیگ برتر
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
5
3
اقای بابادی اون ایجنت های خوش بیان که رفیقهای خودت هستند !!
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
1
9
باسلام و احترام
چرا شما خبر صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر رو کار نکردید من خداشاهده سال ها سایت شما رو دنبال می کنم لطفا شفاف پاسخ دهید ممنونم
مدیر پایگاه
با سلام
متاسفانه سایت به مدت یک هفته مشکل فنی داشت و هیچ خبری در هفته قبل منتشر نشد.

حیدری استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
0
7
درود بر عاشقان وخادمان واقعی خوزستان.. به امید تداوم موفقیت این تیم ودیگر تیمهای استان دربازیهای پیش رو که فصل آینده است. استانی که غنی از هرنظر ومظلوم از هرنظراست، شهر واستان های دیگر از درآمدش آباد ودیار ما خرابه مانده است. مهم نیست مردم واقوام نجیب. اصیل واهل مرام دارد وپرچم اش در هر زمانی بالا وافتخار است. زنده باد خوزستان وخوزستانی
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
1
4
ما که از فولاد و دوتیم نفتی خیری ندیدیم انشالله امسال تیم قهرمان اس خوزستان با هدایت مربی خوزستانی جناب پورموسوی بتونه نتایج قابل قبول و در شان استان بزرگ خوزستان کسب کنه ویقه تیم های لنگ و کیسه رو بگیره سرخ های تهران هنوز دارن میسوزن که بخاطره تفاضل گل قهرمانی رو تقدیم اس خوزستان کردن
پور دیان
|
Germany
|
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
1
1
ابجنت خوش بیان!!!!!
شما هر روز با آنها سر یک سفره میشینی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
0
1
درود بر شما و همه کسانی که بفکر تیم محبوب و دوستداشتنی استقلال خوزستان و فوتبال خوزستان و هواداران فهیم خوزستانی هستند. با آرزوی موفقت نمایندگان استان خوزستان در لیگ برتر : استقلال خوزستان، صنعت نفت، فولاد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها