به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

فریسات: بازیکنان تیمم کار بنایی انجام می‌دهند

فریسات: بازیکنان تیمم کار بنایی انجام می‌دهند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: فقط خدا را داریم و باتوجه به شرایطی که داریم از خدا می خواهم به ما کمک کند تا مشکلات مان حل شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، عزیز فریسات در خصوص بازی مقابل شهرداری همدان که با نتیجه تساوی به پایان رسید، اظهار کرد: تیم ما بیست روز تمرین نداشت و فقط به خاطر عرق به تیم و استان بازی کردند. بازیکنانم زحمت کشیدند و نیمه اول سه چهار موقعیت گلزنی داشتیم اما متاسفانه در ضربات آخر بدشانس بودیم و توپ هایمان به گل تبدیل نشدند. البته به یک گل در نیمه اول رسیدیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم از نظر بدنی باتوجه به این که یک ماه تمرین نداشتیم به بازیکنان فشار آمد و همین باعث شد به بازیکنان فشار وارد شود و تیم حریف توانست صاحب موقعیت شود و به گل برسد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: تیمی که تمرکز و تمرین نداشته باشد طبیعی است که چنین اتفاقاتی برای آن رخ دهد. بعد از بازی با مس کرمان در جام حذفی که شرایط خوبی داشتیم، دیگر آن شرایط را به دست نیاوردیم و تیم مان متضرر شد.

وی افزود: فقط خدا را داریم و باتوجه به شرایطی که داریم از خدا می‌خواهم به ما کمک کند تا مشکلات‌مان حل شود. امیدوارم تیم‌مان جمع و جور شود تا حداقل با نتایج خوب خودمان را در لیگ نگه داریم.

فریسات درباره داوری بازی هم گفت: داور خوب بود اما روی دو سه صحنه اشتباهات جزیی داشت.

وی عنوان کرد: وقتی بازی‌ها زیر نور است نیاز داریم حداقل یک جلسه زیر نور تمرین کنیم ولی ما حتی یک جلسه تمرینی زیر آفتاب هم نداشتیم چه برسد زیر نور.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: بازیکنان ما با شرافت بازی می‌کنند و درست است از این فوتبال پول زیادی نمی‌گیرند اما کار بنایی انجام می‌دهند و من چه انتظاری می توانم از بازیکنم داشته باشم که زجر می‌کشد و بنایی می‌کند. آیا می‌توانم به بازیکنم بگویم کار نکن تا همسر و فرزندش نتوانند گذران زندگی کنند؟ این مشکلات را داریم و خواهش می‌کنم مسئولان به فکر باشند و مشکلات ما را بررسی کنند. ان‌شاءالله دست این جوانان با شرافت را بگیریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
1
11
بیچاره بازیکنانی که عاشق فوتبالند ولی در بد لیگی گیر کرده اند لیگی که اسم‌ حرفه ای را یدک می کشد ولی علاوه بر آماتور بودن بی عدالتی و تبعیض و دلال بازی و غیره در آن بیداد می کند اگر ادعا می کنند که تیم هائی مانند سپاهان، مس و تراکتور صنعتی هستند و درآمد خودشون را دارند پس چرا تیم های نفتی که صنعتی واقعی هستند را طرد کرده اند از طرفی پس سرخابی ها چه صیغه ای هستند که کلا صنعتی نیستند و چرا باید بین آنها و استقلال ملاثانی تبعیض قائل شد ؟ خیلی ها به ما ناسزا می گویند که چرا سال ۵۷ انقلاب کردیم ؟ یکی از دلائل آن این بود که تبعیضی نباشد چون مملکت سانترالیزه شده بود در تهران و برای مثال در همین فوتبال حتما باید عضو تیم های سرخابی می بودی تا به تیم ملی راه پیدا کنی ، دیگر اینکه انقلاب بخاطر مستضعفین بود و متاسفانه نه تنها هیچکدام از این اهداف میسر نشد بلکه بسیار بدتر هم شد سوم مسائل فرهنگی که بعضا با جامعه مذهبی ما همخوانی نداشت چهارم ما قصدمان از صدور انقلاب ، ایدئولوژیکی بود و نه جنگ ولی کشورهائی که بدنبال غارت سرمایه های ایران بودن با سوء استفاده از کلمه صدور انقلاب و با تحریک صدام بین دو کشور جنگ گذاشتن که هم اسحله هاشون را فروختن هم اینکه با شهید و زخمی کردن چهار میلیون نفر نیروهای معتقد و انقلابی ، راه را برای اختلاسگران باز کردند و به اینها ندانم بکاری و خیانت بعضی مدیران و ترویج ربا خواری را هم‌ اضافه کنید نتیجه آن می شود نارضایتی اغلب مردم در جامعه .
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
0
12
بازم درود به غیرت بچهای که کارگری میکنن و مثل نماینده هامون رانتخوار نیستن
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
0
1
درود بر شرف مربیان خوزستانی که با حداقل بودجه به نسبت دیگر تیمهای متمول بازی میکنن ونتیجه می گیرن ای کاش این دانش و استعداد در یک استان دیگر مثل اصفهان و فارس و... تا مسؤلین چه کارهای براشون می کردن اون از تیم استقلال اهواز و این از تیم های نفتی استان و
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها