به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
تعداد نظرات: ۹ نظر

چراغی: نفت مسجدسلیمان سقوط می‌کند

چراغی: تیم نفت با این وضعیت سقوط می‌کند

خوزستان اسپورت- بازیکن سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اگر نفت امسال هم در لیگ برتر بماند شک نکنید فصل آینده نیز همین روال تکرار می‌شود و به نظر من تیمی که چنین شرایطی دارد در همان لیگ یک باشد بهتر است.

به گزارش خوزستان اسپورت، کیامرث چراغی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا در خصوص وضعیت نفت مسجدسلیمان در قعر جدول رده‌بندی، اظهار کرد: نفت مسجدسلیمان از ابتدای فصل در جذب بازیکن دچار اشتباهات زیادی شد. بازیکنانی جذب شدند که شاید در چند بازی ابتدایی عملکرد خوبی داشتند اما به مرور دچار افت شدند و زمانی هم که به اواسط نیم‌فصل اول رسیدیم کمبود بازیکن در نفت مسجدسلیمان کاملا مشهود بود. به نظر من این تیم اصلاً شرایط لازم یک تیم در لیگ برتر را از همان آغاز مسابقات نداشت و در حالی که اکنون ضعف تیم به بحث مدیریتی ربط داده می‌‍شود، به نظر من مشکل کمبود بازیکن و انتخاب‌های اشتباه در جذب بازیکن بود.

وی ادامه داد: متأسفانه یکی دیگر از اشتباهات باشگاه نفت مسجدسلیمان تغییرات مکرر در رأس کادر فنی بود و همین موضوع شکل تیمی را برهم زد زیرا بازیکنان برای چند بازی با یک مربی کار را شروع می‌کردند و چون متوجه تغییرات در تیم شده بودند و می‌دانستند ممکن است هرآن سرمربی دیگری هدایت تیم را قبول کند شاید آنچنان که باید دل به کار نمی‌دادند و شاید هم بی انگیزه شده‌اند. در مجموع من فکر می‌کنم نفت مسجدسلیمان از ابتدای فصل یک تیم بیمار بود و اگر در پنج هفته ابتدایی نتایج خوبی رقم خورد به این دلیل بود که تیم‌های دیگر هنوز خوب شکل نگرفته بودند و با منسجم شدن سایر تیم‌ها دیدیم تیم نفت متحمل چه شکست‌های سنگینی شد و عیار تیم مشخص شد.

بازیکن سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به نظر من در باشگاه نفت مسجدسلیمان برخی به دنبال منفعت تیم و شهر نیستند و سرمربی انتخاب می‌کنند تا در واقع شرایط خود را در باشگاه تثبیت کنند، در حالی که در برخی باشگاه برخی مدیران حتی برای فصل‌های آینده‌شان برنامه‌ریزی می‌کنند و مربیانی را انتخاب می‌کنند که با تیم‌شان هماهنگ باشد. اما در نفت مسجدسلیمان به نظر من انتخاب سرمربی به صورت دلبخواهی است. در این باشگاه مسئولان فکر می‌کنند با تغییر سرمربی همه چیز درست می‌شود در حالی که باید مشکلات ریشه‌یابی شود  و همان‌طور که گفتم نفت بیمار است.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم مردم مسجدسلیمان و هواداران این تیم را ناامید کنم اما علی‌رغم میل باطنی‌ام باید بگویم نفت مسجدسلیمان یکی از تیم‌های سقوط کننده خواهد بود و به همین دلیل به نظر من تغییر مربی هیچ کمکی به این تیم نمی‌کند. اگر الان هم قرار باشد این تیم در لیگ برتر بماند باید تمام مجموعه باشگاه بخواهند که تیم بماند و حتی اگر یک نفر دلش با تیم نباشد تیم موفق نخواهد بود.

چراغی خاطرنشان کرد: به نظر من باشگاه‌داری در نفت مسجدسلیمان به نفع درستی انجام نشده است و تعجب می‌کنم در این همه سالی که تیم لیگ برتر است چرا شرایط باشگاه‌داری در مسجدسلیمان دچار تغییر و تحولات درست نشده است! البته من احساس می‌کنم خودشان نخواستند در حالی که مردم مسجدسلیمان بسیار به داشتن این تیم نیاز دارند. تیمی که در این سال‌ها توانسته از خیلی از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند. اگر نفت امسال هم در لیگ برتر بماند شک نکنید فصل آینده هم همین روال تکرار می‌شود و به نظر من تیمی که چنین شرایطی دارد در همان لیگ یک باشد بهتر است.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
سینا بارانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
0
2
متاسفانه حق با شماست تیم نفت صددرصد سقوط میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
0
1
کاملا درسته، تیم دیگه عملا سقوط کرده پس باید روی تیمهای پایه برنامه ریزی کنیم و سال آینده با بازیکنای بومی مسجدسلیمان وارد لیگ یک بشیم تا ان شاء الله بتونیم سالهای بعد دوباره به لیگ برتر صعود کنیم تا اون موقع ان شاء الله امکانات شهر هم بهتر میشه و هم فرودگاه افتتاح میشه و هم هتل ساخته میشه
Mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
1
2
سقوط نفت مسجد سلیمان از خیلی وقت پیش اتفاق افتاد وقتی حمایت مالی از تیم نمیشه نباید توقع داشته باشیم که تیم تولید برتر بمونه وقتی نمیخوان تیمداری کنن باید شاهد چنین اتفاقات بدی برای تیمهای خوزستانی باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
1
3
دیگه از اسم بومی گرایی متنفرم اینم نتیجش!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
2
2
مثلث ابوذر شجاعی و ابرام اشکش و لیدرهای پولکی عامل بدبختی و نابودی تیم نفت شدند.
اگر هفته 12 که رضا مهاجری استعفا داد بجای مهاجری یک سرمربی خوب میاوردیم و نیمفصل بازیکن مفید میگرفتیم 18 بازی فرصت داشتیم که در لیگ بمانیم .
ولی مدیران بیسواد با فشار لیدرها یک سرمربی بی تجربه دسته دومی اوردن تمام بازیها رو شکست خورد وقتی کاراز کار گذشت رفتن سراغ عنایتی که اونم لیدرها اجازه ندادن کار کنه تا بازم پای مربیای دسته دویی به تیم باز بشه.
چه کنیم که لیدرها فقط دنبال مربی هستن که بشون پول بده اصلا براشون موفقیت تیم مهم نیس والا خسته شدیم از این تیم کاش منحلش بکردن برفت .
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
1
2
نفت مسجدسلیمان تیم بسیار محترم ومحبوبیه و باسابقه درخشان من ازته دل آرزو میکنم همه چیز دست به دست هم بده و نفت مسجدسلیمان درلیگ بمونه نفت اول فصل خیلی زیبا و جذاب بازی می‌کرد به نظر من دلال‌ها بازیکنا این تیم وسوسه کردن بازیکنا هوایی شدن که تیم ترک کنند باشگاهم کم لطفی کرد و به موقه بازیکنا شارژ مالی نکرد تا خیلی هز بازیکنا کلیدی تیم ترک کردن درود به هواداری باغیرت این تیم دوستداشتنی
حمید صدریان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
3
0
باسلام نبا ید مایوس شد زیرا نفت مسجد سلیمان تیمی است که ثابت کر ده که نهایت توانسته خودرا به مقام ۸ یا ۹ برساند پس انگیزه تانرا ازدست نداده و با اراده و برنامه دار تر طاهر شوید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
0
0
آقایون مدیر نفت مسجد سلیمان من هوادار قدیمی صنعت نفت هستم از شماها تعجب میکنم چطور هنوز متوجه نشده اید شما مدیر تیمی هستید که هزاران هزار هواداروعاشق دارد یعنی چی درحالیکه 21 امتیاز دست نخورده باقی مانده همتون شکست و سقوط را قبول کردید باید بخاطر ابرو و عشق این مردم ازجان مایه بزارید در فوتبال هیچ چیزی غیرممکن نیست اگر تصمیم به مردن دارید ایستاده بمیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
0
اون که میگه ۲۱ امتیاز مونده برای تیمی هست که میخاد بمونه ن برای مسجد سلیمان که از این ۲۱ امتیاز من مطمئن هستم ۵ امتیاز هم نمیگیره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها