به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۳۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
تعداد نظرات: ۲۰ نظر

منصوریان: فردا روز مهمی برای بچه‌های فولاد است

منصوریان: فردا روز مهمی برای بچه‌های فولاد است

خوزستان اسپورت- سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پس از دیدن زمین تمرین، هتلینگ و امکانات باشگاه فولاد باید بگویم به لحاظ ساختاری و سخت‌افزاری یکی از تکمیل‌ترین‌ها است.

به گزارش خوزستان اسپورت، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از بازی فولاد خوزستان برابر ملوان انزلی اظهار داشت: پیش از شروع مصاحبه باید بگویم از حضور در فولاد خوزستان خوشحال هستم. در سلسله مراتبی که در دوران مربیگری‌ام داشتم اگر بخواهم طبقه‌بندی انجام بدهم به یکی از با امکانات‌ترین باشگاه‌هایی که تاکنون در داخل کشور وجود دارد، رسیده‌ام. تکمیل‌ترین این باشگاه‌ها ذوب‌آهن بود که تشکیلات کاملی داشت. اما امروز پس از دیدن زمین تمرین، هتلینگ و امکانات باشگاه فولاد باید بگویم به لحاظ ساختاری و سخت‌افزاری یکی از تکمیل‌ترین‌ها است.

وی افزود:‌ خوشحالم این الطاف به من شد و توانستم سکان‌دار مجموعه فولاد باشم. به تیم ملوان از بندر انزلی نیز که فردا میزبانش هستیم خوش‌آمد می‌گویم. امیدوارم بتوانیم میزبان خیلی خوبی برای این تیم باشیم و بتوانیم فوتبال باکیفیتی بازی کنیم. در این یک تا دو روز نمی‌توانستیم کار خاصی انجام دهیم جز اینکه جلساتی برای تغییر نگاه به بازی داشته باشیم و ذهن برنده را بین بچه‌ها ایجاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: در جلسه امروز به بچه‌ها گفتم داشتن تک‌تک شما می‌تواند برای هر مربی آرزو باشد. اکنون کلکسیونی از بازیکنان را داریم که شاید مقداری دچار افت روحی شده‌اند. ان‌شاءالله بتوانیم برای شروع کار خود در اهواز نتیجه خیلی خوبی بگیریم. بازیکنانم کارهای خلاقانه را خیلی خوب انجام می‌دهند. در مجموع فردا روز مهمی برای بچه‌های فولاد است. به خود آن‌ها نیز گفتم فولاد را از دو منظر متفاوت نگاه کردیم. در بازی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الفیصلی کیفیت برابری داشته و برنده شدند.

منصوریان ادامه داد: اعتقاد دارم اگر ضربه سر محمدامین حزباوی درون دروازه می‌رفت قطعاً فولاد مقابل الهلال برنده می‌شد. پس از بازی دیدم عکس‌های خیلی زیادی از تیم الهلال در هواپیما منتشر شد. این مسائل روی کیفیت بازی خیلی تأثیر نمی‌گذارد. وقتی درون زمین هستید اگر ذهن برنده داشته باشید هیچ فرقی ندارد با چه کیفیتی آمده‌اید و با چه کیفیتی رفته‌اید. فولاد خوبی را در لیگ قهرمانان دیدیم اما به بچه‌ها گفتم برای تکمیل شدن این کار احتیاج داریم فردا استارت خوبی بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله بتوانیم فردا مقابل ملوان سربلند باشیم. اگر هواداران‌مان هم فردا داخل ورزشگاه باشند خیلی خوب است خواهش می‌کنم بیایند و از بازیکنانم حمایت کنند زیرا همگی پای یک سفره نشسته‌ایم. هیچ فرقی بین من که امروز مسئول فنی تیم هستم با هوادار روی سکو وجود ندارد. همه باید در یک جبهه جهت اعتلای نام فولاد خوزستان مبارزه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص تغییرات احتمالی تیمش برای بازی فردا گفت: در یک تا دو پست کامل تخلیه شده مثلاً‌ در پست هافبک دفاعی حمید بوحمدان و سینما مریدی را به دلیل چهار کارته شدن از دست داده‌ایم. البته خوشحالم که محمد آبشک کم‌کم به شرایط ایده‌آل می‌رسد. برای بازی فردا 2-3 فضای لطمه داریم. البته وقتی به تیم نگاه می‌کنم می‌بینیم مهره‌های تشنه و جایگزین داریم. اگر بخواهیم فولاد را در حوزه قهرمانی ارزیابی کنیم چهارمین باشگاه کشور است. اگر استقلال، پرسپولیس و سپاهان را کنار بگذاریم بعد از این سه تیم رکورد قهرمانی لیگ و مقام‌آوری در اختیار فولاد است. تیم دیگری هنوز به فولاد نرسیده به استثنای پاس تهران که منحل شد و دیگر وجود ندارد.

منصوریان افزود: هوادار فولاد چه برای بازی فردا چه در آینده، چه در گذشته و گذشته‌تر هم لیگ قهرمانان آسیا را دیده و هم قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی؛ به بچه‌ها هم گفتم یک یا علی بگویید و بلند شویم. جدا از اینکه از این اسم دفاع می‌کنیم باید در مسیر خیلی خوبی بیفتیم. خدا را شکر جام حذفی را پیش‌رو داریم. البته در این جام صخره محکمی روبه‌روی ما است. امیدوارم خیلی زود بتوانیم با  تیم تطبیق پیدا کنیم. بزرگترهای تیم نیز باید کمک‌مان کنند. با تماو قوا در جام حذفی می‌جنگیم و سعی داریم از لحاظ روحی و روانی هر روز وضعیت تیم را بهتر کنیم. باید کار تاکتیکی را بیشتر  انجام بدهیم. مثل دانش‌آموزی هستیم که خرداد را از دست داده و شهریور را پیش‌رو دارد باید این شهریور را خیلی زود جمع کرده و به فرم ایده‌آل برسیم.

وی عنوان کرد: به بزرگ‌ترهای تیم خیلی دلخوش و خوش‌بین هستم. نفراتی مثل ایوب والی، ساسان انصاری، اشکان دژاگه، محمد آبشک یا شهاب گردان را در اختیار داریم. باید در مسیر خیلی خوبی بیفتیم. زیرا هوادار ما از آن جنس نیست که در این مدت به جنگیدن برای سقوط نکردن عادت کرده باشد. هوادار ما به دیدن خوب فوتبال بازی کردن عادت دارد. اول سعی داریم کاشته‌های کادر فنی قبلی بوده مقداری بخشیم و آن را ترمیم بدهیم و این مسیر قبل را ادامه داده و فوتبال بهتری بازی کنیم. هدف اول من و کادر فنی‌ام این است که فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه کرد: اصلاً به عقب بازی کردن اعتقادی ندارم. دوست دارم بالا بازی کنم. تجربه سال گذشته من در آبادان به من کمک می‌کند در آن شهر فقط به یک دروازه‌بان و یک دفاع اعتقاد دارم. میل به هجوم در آبادان مدل فوتبال برزیل است. امروز می‌بینم این نگاه در فولاد هم هست. ابتدا باید بازی خود را مقداری ترمیم کرده و آن را جراحی کنیم همچین باید روی اعصاب و روان بازیکن جراحی داشته باشیم تا بتواند آرامش داشته باشد. افق خوبی را برای تیم خود می‌بینم.

منصوریان گفت: نمی‌توانیم با فولاد که اکنون نهم جدول است اگر اتفاقی بیفتد دهم و یا یازدهم شود در لیگ می‌ماند. آمدن با یک تورنمنت با فولاد با سایر تیم‌ها فرق دارد زیرا تجربه قهرمانی پشت این تیم است. با تمام  وجود می‌جنگیم، تمام تلاش‌مان را می‌گذاریم امکانات هم به ما این اجازه را می‌دهد تا تمرینات خود را بخش بخش کرده و بچه‌ها را زود داخل تیم بیاوریم. سعی دارم رؤیاهای بزرگی داشته باشم و ان‌شاءالله به لطف و عنایت پروردگار بتوانم به آنها برسم.

وی اضافه کرد: اگر به مارکت قهرمانی نگاه کنید، طبق چیزی که ما می‌شنویم هزینه‌ها و خریدهای ۳ تیم، خیلی درشت‌تر است. استقلال و پرسپولیس به دلیل در بورس بودن و در ادامه سپاهان، هزینه‌های درشتی کرده‌اند و در مسیرشان بدشانسی هم نیاورده‌اند. فولاد یک سری بدشانسی‌ها هم آورده است‌ ولی ما ۳_۲ هدف را دنبال می‌کنیم‌. در ابتدا اینکه فضای آکادمی را کامل درست کنیم. به این دلیل که سال گذشته در آبادان بودم، استنباط من بر این است که هرچند پول نداریم اما یک گنج در بغل خود داریم.

سرمربی فولاد تصریح کرد: آنجا خیلی بازیکن انتخاب کردم. برخی مواقع به کادرفنی می‌گفتم احساس می‌کنم آن‌ها وقتی راه می‌روند، در هر پایشان ۱۰۰ میلیارد تکان می‌خورد اما خودشان نمی‌دانند چه فوتبالیست‌هایی هستند. از جنس قائدی، نورافکن و میلاد زکی‌پور در تهران شاید ۱۰ بازیکن دیدم اما شاید در خوزستان ۱۰۰ نفر دیدم. در این پروسه ۱۵_۱۶ ماهه باید ارتباط مستقیمی با تیم‌های آکادمی و پایه داشته باشیم، ورودی آکادمی را به تیم بزرگسالان زیاد کنیم و اگر به هر دلیلی اتفاقی افتاد که این ورودی کم شد، نگاه بسیار ویژه‌ای به تیم حسن هوری یعنی فولاد نوین داریم.

منصوریان افزود: آنجا پایگاه بسیار خوبی است تا سرریز تیم را طبق ارتباطی که با هوری می‌گیریم در فولاد نوین داشته باشیم. در کنار این مسیر حتما باید نگاه خیلی خوب به صدر جدول داشته باشیم‌.  بخس اعظم مسیر قهرمانی را سرمایه تعیین می‌کند اما کلیت نیست. اگر بتوانید تیم را کاملا تیم کنید، یک جایی سرمایه از کنار تیم به اندازه‌ای که بتوانید گذران خوبی داشته باشید، جدا می‌شود‌. این موضوع را در نفت تهران ۲ سال پی در پی تجربه کردم. ذوب آهن را در رتبه پانزدهم یا شانزدهم تحویل گرفتم اما بهترین تیم ایرانی شدیم. استقلال با من مثل تیم ملی امید بود زیرا همه نفرات زیر ۲۳ سال بودند. نفرات سن و سال دار ما فقط امید ابراهیمی، خسرو حیدری و مهدی رحمتی بودند.

وی اشاره کرد: می‌توانیم ۲ جام را پوشش بدهیم. هواداران باید این امید را داشته باشند که اگر فولاد در ۱۰ بازی باقی‌مانده و جام حذفی به آن شکلی که من و کادرفنی می‌خواهیم برسد، تیم برای سال آینده فقط شاید نیاز به خرید یک تک ستاره داشته باشد. نفرات خیلی کمی نیاز دارد زیرا تیم فعلی می‌تواند کامل باشد اما همین‌ تیم اگر از لحاظ روحی و روانی بازنگردد، آسیب بزرگی است. امشب باید با بزرگ‌ترهای تیم جلسه بگذارم و بتوانیم خیلی زود تیم را شکل بدهیم. البته با این حرف موافق هستم باید جوری جلو برویم گه در فصل آینده استارت کار را خیلی محکم بزنیم.

سرمربی فولاد گفت: تیم ما شانه به شانه تیم‌های پایتخت و تیم‌های بزرگ می‌رود. در دو سال گذشته این اتفاق برایش افتاده است. آنجایی هم که لغزش داریم باید باشگاه و هوادار پشت ما باشد. اگر از نیروهای تک ستاره هم که می‌خواهیم استفاده کنیم، در قواره برابر قرار می‌گیریم. کمک حالی که در فولاد است که در باشگاه‌های دیگر به جز سپاهان و ذوب آهن آن را کم دیده‌ام، امکانات سخت‌افزاری است. در گذشته فولادی‌ها زمین تمرین‌شان را پنهان کرده و به ما نشان نمی‌دادند (با خنده) اما امروز این در را باز کردند. امروز خود من ذوق داشتم تا با بچه‌ها فوتبال بازی کنم زیرا انرژی بود. سعی داریم هر دو مورد را پوشش بدهیم. هم روی کار آکادمیک خیلی حساب می‌کنم و هم باید جاده را برای اهداف بسیار بزرگی باز کنیم تا در لحظات آخر شانه به شانه پایتخت‌نشین‌ها و سپاهان جلو برویم.

منصوریان در خصوص اینکه هواداران فولاد به دنبال انتخاب یک مربی خارجی برای این تیم بودند،  توضیح داد: ما هم داخلی خیلی خوب داریم و هم مربی خارجی خیلی خوب. اخبار به گوش همه می‌رسد. در فوتبال خیلی روزهای خوب داشته‌ام و برخی بخش های بد هم داشته‌ام. امروز نگاه کنید صدر و وسط جدول لیگ در اختیار مربیان ایرانی است. یحیی گل‌محمدی صدر است‌. تیم امیر قلعه‌نویی اگر ۲ باخت نمی‌داد، اول جدول بود. سپس به تیم‌هایی که پشت آن‌ها بالا می‌آیند نگاه کنید.

وی افزود: من باید بازی‌هایم را به شکلی برنامه‌ریزی کنم که به هوادار فولاد بگویم اگر باشگاه به من اطمینان کرده، اشتباه نبوده است. فاصله‌ای هم ندارد و فاصله‌اش بردهای متوالی است که باید بیاوریم تا هوادار اطمینان کند. فردا این هوادار چه آن بخش که با من موافق هستند یا زاویه فکری دارند، شک نکنید دل ما کمتر از یک خارجی برای باشگاه خودمان نمی‌سوزد. می توانید از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بپرسید. در نوع قرارداد زیاد بحث مالی نداشتیم زیرا می‌خواستم برای کار کردن به فولاد بیایم. از خیلی جاها آپشن داشتم اما امسال اجازه دادم تیمی به سراغ من بیاید تا بتوانم تفکرات خود را عملیاتی کنم‌.

سرمربی فولاد افزود: عاشق خیلی از تیم‌هایی که در آن‌ها کار کردم هستم و دوست‌شان دارم. سرآمد آن‌ها تیمی است که خودم در سن پایین آنجا فوتبالیست شدم. صنعت نفت و ذوب آهن هم به همین شکل اما برای خودم این حق را قائل هستم  که با سخت‌افزار کامل به یک تورنمنت بیایم و ببینم این امکانات برای من نیز هست. زمان می‌تواند ثابت کند آیا هوادار فولاد اشتباه می‌کرد یا علیرضا منصوریان در انتخابش اشتباه کرد. هواداران فولاد را دوست دارم. مربی خارجی هم کاملا قابل احترام است. مربی خارجی خوب و ضعیف در کشورمان داشته‌ایم‌ همانگونه که مربی ایرانی بسیار قوی و ضعیف داریم. بهترین رنکینگ فوتبال دست امیر قلعه نویی است و هیچکس نمی‌تواند به آن برسد.

منصوریان ادامه داد: نه اینکه به صرف فوتبال از خودم دفاع کنم بلکه اعتقاد من بر این است به دور از مسائل خودخواهی اگر دری برای مربیان ایرانی باز شود،  می‌توانیم بهترین نخبه‌ها را داشته باشیم‌. همیشه یو مثال زده و باز هم آن را می‌زنم. در فوتبال همیشه ۳ آدم برای من الگو هستند. ابتدا علی دایی که افتخار داشتم سال‌ها کنارش بازی کرده‌ام‌. روزی که می خواستیم برای بازی کردن به آلمان برویم، دوستان خودمان باور نداشتند آلمانی‌ها ما را می‌خواهند‌. حتی خودمان هم باور نداشتیم اما وقتی علی دایی آقای گل شد، تا چند سال مردم مبهوت بودند. وقتی علیرضا فغانی بهترین داور دنیا شد، خودمان قبول نمی‌کردیم‌ و می‌گفتیم حتما داور بلژیکی یا انگلیسی بهتر است‌. قبل از آن‌ها هم محمد فنایی بود. همیشه این ۳ راس را الگوی خودم گذاشته‌ام و اعتقاد دارم نباید قصاص قبل از جنایت کنیم. باید صبر کرد آیا منصوریان درست انتخاب کرده است؟

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: سبک فوتبال خوزستان با مربیگری من همخوان و همخو است. از فوتبال رو به جلو خیلی خوشم می‌آید. به بچه‌ها همیشه می‌گویم در بازی با استرالیا که دو بر دو مساوی شد کیفیت فرقی نداشت بلکه باید نتیجه می‌گرفتیم کلیت فوتبال مدنظر من رو به جلو است نه برای بازی فردا بلکه در چند روز باقی مانده سعی دارم سیستم تیم را دو مهاجمه کنم. الکس، بازیکن اسپانیایی ما دنیایی از تجربه دارد. خدا را شکر اکنون مقداری وضعیت بدنی‌اش بهتر شده است. سعی می‌کنیم فردا حتماً بازی را با او شروع کنیم.

وی افزود: وقتی  بازیکن خارجی داخل تیم است باید کیفیت لالیگای خود را به بچه های داخل زمین انتقال بدهد او دیر اضافه شده و مقداری خجالتی است. از هواداران می‌خواهم در بازی با ملوان برای الکس سنگ تمام بگذارند و کمک کنند از این پوسته جدا شود. امروز تمرینش را دیدم در صورت داشتن اعتماد به نفس به ما کمک می‌کند. سعی کردم در 4-5 ساعت به الکس اعتماد به نفس بدهم به او گفتم فردا هر اشتباهی در داخل زمین کردی برای من است اما با خیال راحت فوتبالت را بازی کن تا بچه‌ها بدانند کنار یک بازیکن بزرگ بازی می‌کنند. آرام آرام سعی می‌کنیم ساختار تیم را به سمت حمله کردن بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد: البته اعتقاد دارم وقتی دو بازیکن ما یعنی علی قربانی و مجید علیاری در ابتدای فصل مصدوم شدند آسیب زیادی به فولاد وارد شد. از آن مهم‌تر رفتن لوسیانو پریرا که خلاء بزرگی در فولاد ایجاد کرد. با اینکه دیگر  نمی‌توانم بازیکنی جذب کنم و 2-3 بازیکن هم از این تیم جدا شدند با خیرالموجودی کار را پیش می‌بریم.

منصوریان با اشاره به امکانات این باشگاه توضیح داد: فولاد جزو اولین بازشگاه‌هایی است که در ایران سالن بدنسازی دارد خدا عباس نواصرزاده را بیامرزد ضمن اینکه پس از لطف سه برداران تیم جنوب تبدیل به فولاد شد. در آن زمان نواصرزاده روزی مرا صدا کرد و گفت یک سالن تکنیک زده‌ایم. در آن زمان چنین چیزی مرسوم نبود. پایه این سالن نسل ایمان مبعلی، پژمان منتظری، محمد علوی و احمد آل نعمه هستند. سعی و تلاش داریم اگر خوب‌های تیم پایه را بالا بیاوریم متوسط‌ها و آنهایی سرریز تیم زیر 23 سال هستند به تیم حسن هوری ببریم. سعی می‌کنیم برای خیرالموجودین پشت سر هم مینی‌کمپ بگذاریم و آنها را به شرایط تمرینی خیلی خوب عادت بدهیم. صرفاً فوتبال بازی کردن نیست باید در تمام بخش‌های آکادمی به بچه‌ها کمک کنیم.

وی افزود: برای اولین‌بار فولاد با توجه به امکانتش این اجازه را به ما می‌دهد تا هر بازیکنی که احساس کردیم شرایط ایده‌آل دارد حتماً زبان انگلیسی یاد بگیرد. خیلی خودشان را محکوم به استفاده از زبان فارسی و شهر اهواز می‌کنند به همین دلیل وقتی به عنوان لژیونر به خارج از کشور می‌روند کار برای‌شان خیلی سخت می‌شود. این امکان برای ما وجود دارد تا نخبه‌های استان را پیدا کنیم. استان‌های همجوار مثل بوشهر و لرستان به ما خیلی کمک خواهند کرد. تمرکز من خیلی روی تیم‌های پایه است. امیدوارم خدا عنایت کند تا با رد کردن پله‌های اول امیدواری در دل هوادار ایجاد شود سپس به تیم‌های پایه فکر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ضمن تأکید بر امیدواریش به این تیم اظهار داشت: بچه‌ها باید از خواب بیدار شوند. نمی‌توانیم بگوییم این بازیکنانی که مقابل الهلال و الفیصلی بازی کردن فردا مقابل ملوان بد بازی کنند. اگر این اتفاق بیفتد چه با من، چه با مربی خارجی و هر کسی دیگری یک جای چرخ‌دنده می‌لنگد. ابتدا باید جراحی خوبی داشته باشیم. بچه‌ها باید قبول کنند یا باید بازی با الهلال را باور کنیم که در صورت کار کردن روی مسائل روحی و روانی در آن پیروز می‌شدیم یا باید روزهای بد فولاد را در لیگ ببینیم. باید قبول کنیم وقتی می‌توانیم مقابل الهلال به عنوان یکی از ابرقدرت‌های آسیا تا دقیقه آخر حریف را جان به لب کنیم به شکلی که از به ثمر رسیدن خود تا این حد خوشحالی کنند می‌توانیم در لیگ هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

منصوریان گفت: ابتدا باید روح و روان بچه‌ها تغییر کند سپس سراغ کارهای تاکتیکی برویم. از لحاظ کارهای تاکتیکی سر آنها پر است. وضعیت ما در جدول خیلی خوب خواهد شد. به ویژه تمام امید من به بزرگترهای تیم است که این آمادگی را به ما می‌دهند تا به جوان‌ترها کمک کنیم.

وی در خصوص اعضای کادر فنی‌اش پاسخ داد: کادر فنی را متشکل از همکاران قبلی و فعلی‌ام آورده‌ام. محمد آل‌نعمه را به عنوان نفر جدید اضافه کردم. به مدیریت باشگاه گفتم از جنس او و ابراهیم میرزاپور در صد مورد یک نفر هم نداریم. این بازیکنان در آکادمی فولاد رشد کرده‌اند. ما در بهترین زمان مهمان چند ساله فولاد هستیم اما این تیم برای نفرات خود مجموعه مثل محمد علوی است. مرتضی بشاری از کادر نفتی آبادان به ما اضافه شد او یک مدرس و دستیار است. مجاهد خذیراوی نیز صددرصد به ما  اضافه خواهد شد بازیکن و دست‌پرورده استان خوزستان است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: با دو مربی اسپانیایی کادر قبلی فولاد جلسه داشتم خیلی راحت با چنین نفراتی کار می‌کنم. سال‌ها دستیار و بدنسازی خارجی داشته‌ام. کادر فنی ما در روزهای آینده خیلی تکمیل خواهد شد. باید مدام تلاش کنیم. به دلیل انجام دادن کار تیمی از تعداد اعضای کادر فنی نگران نیستیم. سعی داریم نفرات را بخش بخش به کادر فنی اضافه کنیم تا کامل شود. در مجموع با در نظر گرفتن کادر لجستیک،‌ ماساژ، پزشکی و فنی که اگر بگوییم نصف تیم هستند و نصف دیگر بازیکنان هستند جزو تیم‌هایی قرار می‌گیریم که زیر کوه یخی هستیم و باید خودمان را هول دهیم تا قله بیشتر به چشم بیاید. علی جانباز به ما اضافه می‌شود. سال‌ها  است او را از فوتبال اصفهان کنار خودم دارم. محمد خرمگاه و حسین کاظمی همراهم هستند. سعی کردم گروه آنالیزم را خیلی وزین‌تر و قوی‌تر ببندم و تفکرات خود را در فولاد مقداری تغییر بدهیم. باید 24 ساعته وقت بگذاریم زیرا زمان خیلی محدودی داریم. پنج روز دیگر یک بازی در لیگ برتر داریم. هر روز یک فینال حذفی داریم. خوش بین هستم و ان‌شاءالله جایگاه خوبی داشته باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۰
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
1
6
به امید موفقیت فولاد بزرگ
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
0
9
فولاد در لیگ که مقام نمیاره ولی در جام حذفی هیچ بهانه ای قبول نیست باید جام حذفی مقام بیاریم یعنی از استقلال ملاثانی کمتر هستیم که صعود کرد؟؟؟
Mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
2
7
جوجه ها رو آخر پاییز میشمارن منکه چشمم از منصوریان آب نمیخوره چون رزومه اش اینو میگه
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
1
8
سالهای سال شرکت فولاد هزینه کرد بهترین امکانات و تجهیزات رو درست کردن و فولاد تا 8 تیم آسیایی صعود کرد آخرش مدیرای تهرانی رفتن بدترین مربی تاریخ لیگ رو اوردن کسی که با استقلال 6 تا از العین امارات خورد رکورددار بدتریت باخت تاریخ ایران در آسیا بوده و هر باشگاهی رفته بجز سخنرانی و زبون بازی و فریب افکار عمومی هیچ کار دیگه ای بلد نبوده واقعا حیف حیف از فولاد که مثل گوشت قربونی افتاده دست آدمهای لابیگر و فرصت طلب که شغل اولشون پیتزا فروشی هست .
حمید آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
2
5
سلام اقای منصوریان دروغگو !
شما که میگی تو آبادان 100 تا بازیکن جوون کشف کردی فقط یه نفر جوون اسم ببر که خودت اورده باشی از پایه صنعت به بزرگسالان صنعت بازیش داده باشی.
همه جوونهای صنعت از زمان پائولو سرجیو و پورموسوی بازی میکردن شریعت زاده و زواری و حامدی فر و غبیشاوی و بقیه از سالهای قبل بازی میکردن ولی شما که اومدی صنعت فوتبال اکثرشون رو نابود کردی و 2 تا بازیکن رو هم بردی استقلال تهران . چندروز پیش سردار اجرلو تو شبکه 3 تلویزیون گفت که منصوریان سفارش کرد حامدی فر و زواری رو بیاریم استقلال!!!
داش علی از ما که گذشت و صنعت نفت که به روز سیاه نشوندی جوری تیمو تخلیه کردی و رفتی که مربی بعداز خودت نتونه نتیجه بگیره امیدوارم همین بلا رو سر فولاد نیاری !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
سلام .
دو تا بازیکن نفت که رفتن استقلال گفتن که خرمگاه تایید کرده که برن الان هم اومدن چند تا از فولاد گلچین کنند برای تیم حاضری خور پایتخت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
0
2
یه فصل دیگه هم برای فولاد از بین رفت فقط یک بازیکن جوون رو کردیم که اونم زمزمه رفتنش هست از بس مدیریت به بازیکنا جوون اهمیت نمی ده بازیکنا اگرم دیده بشن زود می خوان برن بایدبهشون بها بدن تا ستاره های اکادمی جوونای استان بمونن تا تیم قهرمان لیگ بشه بعد برن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
0
5
اما ما برعکس شما از حضور در فولاد ابدا خوشحال نیستیم از وقتی خبر تلخ پیوستن شما به فولاد رو شنیدم اعصابم بهم ریخته و سرم درد داره ، خدا از باعث و بانی این انتخاب نگذره ما خودمون به اندازه کافی دغدغه در زندگی داریم معضل تیم های استان هم بهش اضافه شده.
از کادر بدتر از نکونامت که شامل خرمگاه و کاظمی، آل نعمه، میرزاپور هست مشخصه که با فولاد جام ها خواهی گرفت اما در خواب یا تخیلات فانتزیت، شما هم فقط شعار هستی و دیگر هیچ!!
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
4
5
به آقای منصوریان تا آخر لیگ وقت بدین فردا فقط حمایت از تیم کنید امسال خرج زیاد کرده بنظرم باید به منصوریان 5بازی وقت داد مهم تفکرات هجومی وگل نخوردن فولاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
1
3
این استعدادهای کشف شده آبادان کجا هستند که منصوریان ادعای کشف اون ها رو داره اما ما مردم استان نمی بینیم ؟؟!!!
خدایی دیگه اینقدر نیاز به تبلیغ برای خودت نیست مدیران فولاد فقط دنبال مربی دم دستی هستند نه مربی موفق پس نیاز نیست خیلی شعارهای دهن پر کن دهی .
این جا باشگاهی هست که نکونام با همین دست وعده ها چهار سال برای خودش جولان داد شما هم یکی مثل او و کادرش هر دو بی دانش
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
0
5
بیا پایین سرمون درد گرفت چقد حرف میزنی بجای حرف زدن کمی مرد عمل باش مربی تحمیلی
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
0
4
آقای سرمربی نما ،با لفاظی و شارلاتان بازی نمی شود تیم را به موفقیت رساند از اینکه منصوریان سرمربی فولاد شد .به شدت ناراحتم .
مدیران فولاد هیچ ارزشی برای هواداران قائل نیستند و در نتیجه هواداران فولاد هم ارزشی برای تصمیمات و انتصابات مدیران نادان قائل نیستند. به چهره شعبانی دقت کنید ترس ، سردرگمی ،عدم اعتماد به نفس در چهره این فرد موج می زند
مدیر بی کفایت ،سرمربی بی کفایت استخدام می کند .
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
0
4
کارش دلالیه بازیکنان صنعت را هوایی کرد برن استقلال امیری که معلوم نیست کجاست الان گذاشته بود فوروارد یکی از دلایل سقوط صنعت
فولادی خونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
0
7
دقیقا با حرفات یاد انتخابات افتادم و حسن روحانی که اینجا رو بهشت میکنم و فلان میکنم آخرش مملکتو بخاک سیاه نشوند
بایدم خوشحال باشی . توی خواب هم نمیدیدی سرمربی فولاد بشی آقای بازنده .
بنظرم بجای اینکه بگی هوادارا لطفا بیاین دعا کن نیان که بدجور حالتو میگیرن .
لیاقت چنین مدیران بی خاصیت فولاد یه سرمربی مثل توه
اسمش فولاد خوزستانه .مدیر تهرانی . سرمربی تهرانی . بازیکنا شمالی .
ما مدیرانی مثل استاد دهکردی . رضاییان رو داریم اینجا بعد یهو پدیده ای بنام شعبانی رو میشه .
ازحرفات معلومه که خیلی وقته کادرتو جمع کردی پس اینکه باشگاه میگفتن دنبال سرمربی خارجی هستیم چون هوادارا درخواست کردن سیاه بازی بود .
بزودی نشون میدیم که هواداران خوزستانی درخواست نمیکنن و دستور میدن و سرمربی خارجی رو باید بنشونیم روی نمیکت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
0
3
ابشک!!!
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
0
1
به امید موفقیت فولاد
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
0
4
26 دقیقه حرف زده استاد زبونبازیه
توفیق فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
0
2
امیدوارم زود دل هواداران بدست بیاری غیره از این هیچ کاری نمیتونه بهت کمک کنه هواداران واقعی فولاد طاقت نبردن تیم تحمل نمیکنن.... آقای منصوریان
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
0
3
امیدوارم در ادامه راه موفق باشید ولی مربیانی مثل منصوریان و پورموسوی و نکونام و ویسی از این قبیل مربی ها برا تیم هایی خوب هستن که هدف وسط جدول بودن رو دنبال میکنن.
هر چند با حرف منصوریان که میگه تو صنعت به بازیکنای جوان بها دادم رو قبول دارم البته نه اینکه این بازیکنا رو به تیم اورده باشه ولی ازشون استفاده کرد و نزاشت زحمات مربی های قبلیش تو ساخت این بازیکنا هدر بره.
ولی اشتباهش اینجا بود که نیم فصل که تمام نشده بود باید با بازیکنای جوان و مستعد صنعت که روشون سرمایه گذاری شده بود و بهشون تو سن پایین بازی داده بودن تمدید قرارداد میشد تا این سرمایه هدر نره.
پس واقعیت اینه که منصوریان و مدیر وقت صنعت با سهل انگاری با این بازیکنان قرارداد بلند مدت نبستن تا امروز ما شاهد حضور خارجی های بی کیفیت با هزینه ای چند برابر و در آستانه سقوط باشیم
این شرایط سقوط صنعت از بی برنامگی منصوریان و مدیر وقت صنعت هست و بس.
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
0
2
اقای منصوریان مامور هستی جوان های فولاد و نفت ابادان به تیم استقلال انتقال بدی با همکارت خرم گاه هر سه بازیکن جوان که در حال حاضر در استقلال هستن محصول زحمات پالو سرجیو و پور موسوی بودن و تو یه بازیکن جوان معرفی نکردید قربونت بعد از ابادان رفتی و الان تیم داره میفته
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها