به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
تعداد نظرات: ۵ نظر

عنایتی: هر لغزش برای ما حکم سقوط را دارد

عنایتی: هر لغزش برای ما حکم سقوط را دارد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد، هر لغزشی برای او و شاگردانش در دیدارهای پیش رو حکم سقوط به لیگ دسته اول را خواهد داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، غلامرضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پیکان و نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ابتدا زلزله خوی را تسلیت می‌گویم. ان‌شاءالله دست به دست هم بدهیم تا هر چه سریع‌تر حداقل امکانات اولیه برای هموطنان مهیا شود. مطمئناً بازی سختی مقابل پیکان داریم، تیمی که مربی کاربلدی دارد. امیدوارم تمام تمرکزمان را به کار بگیریم تا فردا از بازی امتیاز بگیریم، چون شرایط ما در جدول خوب نیست. به هر حال اتفاقاتی که در نیم‌فصل اول افتاده، خوب نبوده است. قطعاً همه توان‌مان را به کار می‌گیریم. من و مجموعه‌ام ریسک بزرگی انجام دادیم، با قبول مسئولیتی سنگین مقابل مردمی که تمام دغدغه‌های‌شان تیم نفت است و این مسئولیت ما را سنگین می‌کند.

وی در ادامه یادآور شد: از بدو ورود تمام تلاش‌مان را کردیم تا به لحاظ روحی و روانی تیم را بالا بیاوریم. بازیکنان خوبی داریم، اما کمی دغدغه مالی داشتند که با صحبت‌هایی که با مسئولان نفت داشتیم ان‌شاءالله تا چند روز آینده مشکلات را برطرف کنیم و بازیکنان با تمام وجود بازدهی داشته باشند. ان‌شاءالله اتفاق خوبی فردا بیفتد و همه توان‌مان را بگذاریم تا امتیاز خوب بگیریم. همه بازی‌های ما فینال است و هر لغزشی داشته باشیم برای‌مان حکم سقوط را دارد. ان‌شاءالله همه مجموعه ما و مسئولان این موضوع مهم را درک کرده باشند و با یک خاطره خوب و دست پُر بازگردیم و بازی‌ها را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در واکنش به این موضوع که کار سختی برای بقای تیمش خواهد داشت، گفت: من خیلی روی این تیم تحقیق کردم؛ اینکه کارمان فوق‌العاده سخت است را همه می‌دانند. من حتی زمانی که کاندیدای سرمربیگری استقلال هم بودم گفتم که من عاشق ریسک هستم. آدم‌هایی که ریسک می‌کنند می‌توانند موفق باشند؛ حالا  شاید گاهی هم تجربه تلخی داشته باشید. همه مجموعه ما مصمم هستند که این کار بزرگ را انجام دهند. با پتانسیلی که ما داریم من خیلی خوش‌بین هستم. قول نمی‌دهم ولی خوش‌بین هستم تا در هر بازی تمام توان‌مان را بگذاریم و نتیجه خوبی بگیریم. ما نیم‌فصل اول و بازی اول نیم‌فصل دوم را از زمانی که خودمان آمدیم، جدا کردیم. به بچه‌ها هم گفتیم تمرکزشان را روی بازی‌های باقیمانده بگذارند و بعد جمع‌بندی کنیم. به هر حال هر اتفاقی در آخر فصل بیفتد در فکر ما جایی ندارد، ولی باید تمام توان‌مان را بگذاریم تا مردم مسجدسلیمان را خوشحال کنیم.

عنایتی در پاسخ به سؤالی درباره خداحافظی کی‌روش از تیم ملی و بلاتکلیفی تیم امید و بزرگسالان توضیح داد: باید یک مقدار روی این موضوع حساس‌تر باشیم. حالا اینکه دوستان در فدراسیون چرا برای انتخاب سرمربی به جمع‌بندی نمی‌رسند حتماً دلایلی دارد، اما این نگرانی در جامعه فوتبال وجود دارد. قبل از جام‌ جهانی هم ما زیاد صحبت کردیم و گفتیم تغییر به نفع تیم ملی نیست، اما دیدید که این اتفاق افتاد. بزرگترین ضعف ما این است که نمی‌توانیم پشتوانه‌سازی کنیم برای تیم‌های ملی و باشگاهی. این خیلی بد است. ما مربیان خوبی در کشور داریم که می‌توانند با شرایط و انگیزه خوب تیم را به موفقیت برسانند. اگر یک مربی ایرانی این نتایج را می‌گرفت می‌دانیم که چه اتفاقی برایش می‌افتاد، ولی متأسفانه ما از داشته‌های خودمان به نحوی شایسته استفاده نمی‌کنیم. اینکه مربیان جوان را پرورش نمی‌دهیم؛ برای زمانی که به مخمصه می‌خوریم و شرایط مالی اجازه نمی‌دهد، ناچاریم از مربی بزرگ استفاده کنیم. وقتی هم مربی بزرگ می‌آوریم هیچ استفاده‌ای از او نمی‌کنیم. دستیارانی که برای مربی خارجی استفاده می‌شود باید کسانی باشند که خیلی سریع جایگزین او شوند. این اتفاق تلخی است که سال به سال می‌افتد و خواهشم این است برای مربیانی که می‌آورند دستیارانی بگذارند که شخصیت و انگیزه خوبی داشته باشند که ما از این آدم‌ها کم نداریم.

وی درباره کیفیت فنی لیگ برتر تصریح کرد: صادقانه باید بگویم لیگ امسال نسبت به سال‌های قبل به لحاظ کیفی بسیار پایین‌تر است. این را می‌توانیم در تمام آمارها ببینیم. آمار گلزنی را دیدید و من آینده تاریکی در این زمینه می‌بینم. به خاطر اینکه موفق شوید باید پرورش دهید و ما متأسفانه در پرورش استعداد هیچ کاری انجام نمی‌دهیم و آینده خوبی در انتظار فوتبال ملی و باشگاهی نیست. الان جدول گلزنان را نگاه کنید، دو بازیکن شش گله لوکادیا و عباس‌زاده که اصلاً چند هفته نبودند، در صدر هستند. اسدی هم که هافبک دفاعی است به این جمع اضافه شده. این واقعاً آژیر خطر وحشتناکی برای فوتبال ماست و امیدوارم بحث پایه‌ها و پرورش را جدی بگیریم تا در سال‌های آینده به مشکل نخوریم.

سرمربی هوادار راجع به تنش‌ها روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری گفت: تنش در فوتبال ما خیلی زیاد است، چون ما خیلی عقب هستیم. اگر VAR به فوتبال ما بیاید تنش‌ها کمتر می‌شود و تصمیم‌گیری داوران بهتر. الان اتفاق بدی که در فوتبال ما می‌افتد این است که همه فکر می‌کنند با سر و صدا موفق‌تر هستند. نیمکت‌ها الان واقعاً «نیمکت سر و صدا کن، لب خط بیا و فشار روی داور بگذار» هستند! این برای فوتبال ما خوب نیست و امیدوارم مربیان هم سعه صدر داشته باشند تا داور کار خودشان را کنند. همانطور که ما اشتباه می‌کنیم داور هم اشتباه می‌کند و امیدوارم VAR نیز هر چه زودتر به فوتبال ما بیاید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
0
0
امید به خدا
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
1
0
برد امروز ملوان ایا سقوط نفت را حتمی کرد ؟
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
0
0
تیمهای نفتی برای رهایی از این وضعیت هم شارژ مالی و جذب سه مهره خارجی با کفیت تا بشود از این جای جدول نجات پیدا کنن
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
0
0
یکی از دو تیم نفتی سقوطشون حتمیه ترسم ازینه هر دو برن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
0
0
ملوان هفته هاست تو زمین خودش فقط میبره
فولاد و ۲ تیم نفتی و امروز نساجی رو برد
نفت مسجد سلیمان اگه میخاد سقوط نکنه پیکان رو حتمی باید شکست بده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها