به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

فریسات: چند بازیکن با آمپول و سرم به بازی رسیدند

فریسات: چند بازیکن با آمپول و سرم به بازی رسیدند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: چند بازیکنمان که امروز جزو لیست 11 نفره بازی با چوکا بودند، قبل از این دیدار یک جلسه تمرینی هم با ما نداشتند زیرا سرما خورده بودند و با آمپول و سرم به بازی رسیدند تا فقط در زمین حضور داشته باشند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، عزیز فریسات پس از تساوی 3-3 تیمش در هفته بیستم لیگ یک مقابل چوکا تالش در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شرایط جوی هوا اجازه بازی را به دو تیم نداد تا بتوانند بهتر از این بازی کنند. نیمه اول به گل رسیدیم و چند موقعیت دیگر هم داشتیم که آن‌ها را از دست دادیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم که در سمت وزیدن باد قرار گرفتیم کمی کار ما سخت شد. البته نیمکت من واقعاً جوان است و بازیکنی ندارم و چند بازیکنمان که امروز جزو لیست 11 نفره بودند شاید باورتان نشود که قبل از این دیدار یک جلسه تمرینی هم با ما نداشتند زیرا سرما خورده بودند و با آمپول و سرم به بازی با چوکا رسیدند تا فقط در زمین حضور داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: وقتی بخواهیم تیمی را جوان کنیم شرایط سخت است و مشکلاتی دارد. به هر حال وقتی تیم چوکا 10 نفره شد ما در حال حمله و فشار بودیم تا گل بزنیم اما اشتباه فردی باعث شد حریف به دو گل دست پیدا کند. بازی با نتیجه 3 بر یک رو به پایان بود که بازیکنانم به بازی برگشتند و با زیر فشار قرار دادن حریف توانستیم دو گل به ثمر برسانیم تا بازی به تساوی کشیده شود.

وی درباره آینده تیمش نیز عنوان کرد: ما به دنبال جذب بازیکن هستیم و به احتمال زیاد در یکی، دو روز آینده دو تا سه بازیکن جذب خواهیم کرد. ما به جذب بازیکن نیاز داریم چون تیم‌مان خالی است اما حریفان ما وقتی تعویض انجام می‌دهند یکی بهتر از بازیکن قبلی را وارد زمین می‌کنند و همین شرایط ما را سخت می‌کند. ما 12 تا 13 بازیکن از دست دادیم و کارمان سخت شد.

فریسات درباره اینکه تیمش بعضاً از بازیکنانی در ترکیب اصلی استفاده می‌کند که همان نفرات در نیم‌فصل نخست جزو لیست 18 نفره استقلال ملاثانی نبودند، خاطرنشان کرد: جوانان مستعدی داریم اما نیاز به زمان دارند زیرا آن‌ها قبلاً این فرصت را نداشتند که خودشان را نشان دهند. ما هم اکنون زیر فشار هستیم و مجبوریم از این جوان‌ها استفاده کنیم و امیدوارم روز به روز بهتر شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
0
3
ان شاء ا... دوباره اوج خواهید گرفت.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها