به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

واقعیت تلخ از زبان مدیر باشگاه استقلال خوزستان

واقعیت تلخ از زبان مدیر باشگاه استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- حضور تنها یک بازیکن خوزستانی در لیست جدید تیم ملی جوانان ایران تایید کننده‌ی صحبت اخیر مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان است.

به گزارش خوزستان اسپورت، چندی پیش کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرد که فوتبال این استان طی سال‌های اخیر از آموزش و رشد بازیکنان مستعد بومی غافل شده و به همین علت تبدیل به وارد کننده‌ی بازیکن از سایر استان‌ها شده است.

اظهارنظر مدیر باشگاه استقلال خوزستان با برداشت‌های متفاوتی از سوی تعدادی از بازیکنان و مربیان بومی فوتبال استان همراه شد و در این میان شیطنت‌هایی هم برای تحریف اظهارات بابادی صورت گرفت.

این در حالیست که نگاهی به تعداد بازیکنان غیربومی در تیم‌های خوزستانی این واقعیت را نمایان می‌سازد که فوتبال دیار کارون طی سالیان اخیر در کشف و پرورش استعدادهای ناب خوزستانی موفق نبوده و فقط تعداد اندکی بازیکن جوان خوزستانی توانسته‌اند خودی نشان دهند.

حتی اگر از کاهش تعداد بازیکنان بومی در تیم‌های خوزستانی صرف‌نظر کنیم، کافیست گذری کوتاه به لیست جدید تیم ملی جوانان ایران داشته باشیم. تیم ملی جوانان که روزگاری اسکلت‌بندی آن را بازیکنان خوزستانی تشکیل می‌دادند، هم‌اکنون فقط یک بازیکن عضو باشگاه‌های خوزستانی به نام محمدامین حزباوی در ترکیب دارد. حضور فقط یک بازیکن خوزستانی در تیم ملی جوانان تایید کننده‌ی این واقعیت می‌باشد که باشگاه‌های این خطه در سالیان اخیر نتوانسته‌اند به اندازه‌ی کافی بازیکن پرورش دهند.

گرچه صحبت‌های دقیق و مستند مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان باعث دلخوری و واکنش تعداد محدودی از بازیکنان و دست‌اندرکاران تیم‌های خوزستانی شده، باید این واقعیت تلخ را پذیرفت که فوتبال این خطه طی سالیان گذشته در بخش استعدادیابی و پرورش بازیکنان مستعد موفق نبوده است و برای برطرف کردن این ضعف نیاز به برنامه مدون و اقدامات اصولی دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
0
2
چون انتخاب استعدادها و تست گیری از اون ها شده پولی و پارتی بازی پس مسلماً انتخاب درستی انجام نمیشه و در نهایت استعدادی کشف نمیشه اما جدا از این ها بعضی استعداد های استان هم مطابق سلیقه سرمربیان تیم های ملی نیستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
0
2
باید قبول کرد مثل دهه های قبل نظیر اهک پور بخیاری زاده ها تهاممی داوودی و....تو فوتبال خوزستان دیگه کم پیدا میشه بخاطر همین بازیکن شاخص کمتر تو خوزستان چهره میشه و کمتر پیدا مشه و هر مربی میاد اینجا زیاد رو استعداد های خوزستان حساب نمیکنه که البته حق هم داره
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
1
باید پذیرفت وقتی باشگاه های ریشه دار مثل استقلال اهواز و شاهین اهواز و ... ریشه کن شدند و باشگاه های برمبنای پول ایجاد شدند این اتفاق می تواند طبیعی باشد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
0
خوزستان مهد فوتبال آسیا الان باید به جای قطر برگزار کننده جام جهانی باشه
استعداد در حد ۱۰ تا تیم ملی دارد که توجهی به استعداد یابی نمیشه...‌
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
0
0
زمین خاکیا که نابود کردن ایتم نتیحش شد به جای جمن کردن این زمینها
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها