به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۶۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

شجاعی: امیدوارم عنایتی نتایج نفت را تغییر دهد

شجاعی: امیدوارم عنایتی نتایج نفت را تغییر دهد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان امیدوار است با حضور رضا عنایتی، این تیم در ادامه به نتایج خوبی برسد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، ابوذر شجاعی در حاشیه اولین تمرین نفت مسجدسلیمان با حضور رضا عنایتی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هر گونه تغییراتی که در یک مجموعه اتفاق می‌افتد قطعا از این نظر است که اتفاق مثبتی رقم بخورد. ضمن این که از آقای اشکش و همکارانش برای تلاش‌هایی که در این مجموعه داشتند، قدردانی می‌کنم اما برآیند کار با حضور کادر قبلی به صورتی بود که نتیجه مثبتی حاصل نشد و تصمیم مجموعه هیات مدیره این بود که تغییراتی در کادر فنی داشته باشیم. در نهایت هم تصمیم بر این شد که از تجربیات آقای عنایتی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم کادر فنی فعلی بتواند نتایجی که تاکنون رقم خورده، تغییر دهد و بتوانیم جایگاه جدولی‌مان را بهبود ببخشیم. امیدوارم این اتفاق خوب رقم بخورد و ما نیز بتوانیم با ایجاد شرایط لازم از جمله تأمین منابع مالی به روند تیم کمک کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: فکر می‌کنم با شرایطی که در پیش گرفته شده و حضور آقای عنایتی در رأس کادر فنی و جذب بازیکنان لازم، بتوانیم در ادامه نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طبق درخواستی که از سازمان لیگ داشتیم انتظار داریم بازی این هفته نفت مسجدسلیمان و هوادار با حضور تماشاگران برگزار شود و امیدوارم مجوز حضور تماشاگران به ما داده شود. قطعا با انرژی مثبتی که بازیکنان از هواداران کسب می‌کنند، نتایج خوبی رقم خواهیم زد.

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: من هنوز قرارداد رسمی با باشگاه امضا نکرده‌ام و دلی اینجا هستم.

رضا عنایتی در حاشیه اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان امروز 3 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فکر می‌کنم حدود یک ماه و نیم است که با مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره این همکاری در حال صحبت هستیم و در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که شاید بتوانم به نفت مسجدسلیمان کمک کنم. امتحانی که در آن قرار گرفته‌ام واقعا سخت است اما تمام شرایط را می‌دانم.

وی ادامه داد: کاش این همکاری 50 روز قبل اتفاق می‌افتاد اما همکاری فعلی را به فال نیک می‌گرفتیم. بررسی‌های زیادی در خصوص شرایط تیم داشته‌ام و به نظرم شرایط خوب است و بازیکنان بسیار خوبی در این تیم حضور دارند البته تیم بالانس نیست و این موضوع اذیت‌کننده است. در پست‌ها ناهماهنگی بسیار خاصی داریم. فکر می‌کنم در یک پست شش، هفت بازیکن داریم اما در برخی پست‌ها یک بازیکن هم نداریم و باید فکری به حال این موضوع کرد. در مدت زمانی که به اتمام نقل و انتقالات زمستانه باقی مانده است باید سریعا کار کنیم و انشاءالله بتوانیم در پایان این مأموریت سخت را به خوشی به پایان برسانیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: می‌دانم تمام دلخوشی مردم مسجدسلیمان تیم نفت است و این تیم را دوست دارند و با حساسیت خاص آن را دنبال می‌کنند. من هم قول می‌دهم تمام تلاشم را بکنم تا شرایط تیم رو به جلو باشد. خوشبختانه مردم مسجدسلیمان فوتبالی هستند و شرایط را درک می‌کنند و این برای من جذاب است زیرا آن‌ها بهتر از من کارشناسی می‌کنند و کم و کاستی‌ها را می‌دانند.

وی با بیان این که مسئولان باشگاه قول داده‌اند به شرایط مالی تیم رسیدگی کنند، ادامه داد: من هنوز قرارداد رسمی با باشگاه امضا نکرده‌ام و دلی اینجا هستم و امیدوارم بتوانم به این تیم کمک کنم. تمام تفکر من این است به صورتی کار کنیم که نفت مسجدسلیمان از این شرایط خارج شود.

عنایتی خاطرنشان کرد: به بازیکنانم گفتم هر آنچه که باید از دست می‌دادید را از دست داده‌اید و اتفاقات خوبی در گذشته رقم نخورده است. به هر حال با توجه به شرایطی که در این تیم دیده‌ام و پتانسیلی که وجود دارد و نیز جذب چند بازیکن طی دو، سه روز آینده، تیم را کمی تکمیل خواهیم کرد تا با شرایط بهتری در ادامه مسابقات حضور پیدا کنیم. جذب بازیکن در این مقطع بسیار سخت است اما در حال تلاش هستیم تا بازیکنانی را به تیم اضافه کنیم. تیم ما بالانس نیست و وقتی تیم  بازیکنان را دیدم، تعجب کرد و پیش از این دوستان باید کمی آینده را پیش‌بینی می‌کردند. تلاش می‌کنیم شرایط را درست کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با آگاهی کامل از شرایط مالی و سخت‌افزاری نفت مسجدسلیمان این تیم را انتخاب کرده‌اید؟ گفت: لطفا در خصوص شرایط تیم نفت مسجدسلیمان منفی صحبت نکنید. البته من هم معتقدم یکسری امکانات باید برای تیم حرفه‌ای وجود داشته باشد و به دوستان باشگاه نیز اعلام کردم لوازمی را نیاز دارم که باید مهیا شود. زیرا در شأن یک تیم لیگ برتری نیست که حداقل‌ها را نداشته باشد و این می‌تواند یک اتفاق بد باشد که دوستان قول دادند شرایط لازم فراهم شود.

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: وقتی تیم تا هفته هفتم می‌تواند نتایج خوبی کسب کند و همه برای آن دست می‌زنند اما به یکباره بعد از آن دچار یک دگرگونی وحشتناک می‌شود و نتایج وحشتناک‌تر کسب می‌کند و به این موضوع عادت می‌کند، یعنی یک جای کار می‌لنگد و باید این موضوع ریشه‌یابی شود. امیدوارم با کمک مدیریت باشگاه بتوانیم اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

وی درباره بازگشت عقیل کعبی که پیش از این با نظر اشکش کنار گذاشته شده بود، عنوان کرد: من از زمانی که بازی می‌کردم عقیل را می‌شناسم. سه، چهار بازیکن فعلی نفت نیز در گذشته همبازی من بوده‌اند. به هر حال از کعبی خواستم به تمرینات برگردد و با قدرت کمک کند. من فکر می‌کنم دغدغه تمام تیم مالی است و من از باشگاه این قول را گرفته‌ام که به بازیکنان پرداختی داشته باشیم تا با شرایط خوبی پیش برویم.

عنایتی همچنین در پاسخ به این سؤال که گویا دو، سه بازیکن خواهان جدایی از تیم هستند و آیا در شرایط فعلی شما این موضوع را می‌پذیرید؟ گفت: هیچ بازیکنی از ما جدا نمی‌شود. همین الان ما فقط 15 بازیکن داریم و تلاش می‌کنم با ارتباطی که با بازیکنان می‌گیرم یک جو صمیمانه در تیم شکل بگیرد.

وی در پایان درباره بازی نفت با هوادار تیم سابقش خاطرنشان کرد: من فکر نمی‌کنم برای این بازی روی نیمکت بنشینم. هوادار تیم سابق خودم بود و فکر می‌کنم این تیم، تیم با شخصیتی در لیگ برتر شده است. سال گذشته جدا از بازی آخر در لیگ ما رتبه هفتم را داشتیم و فکر می‌کنم هیچ کس نمی‌تواند این رتبه را برای تیمی که در اولین سال در لیگ برتر حضور داشته است، تکرار کند. ما می‌دانیم بازی فوق‌العاده سختی داریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
1
خوش اومدی دلاور ؛امیدوارم مجموعه مدیریتی نفت هم همت کند و پول جور کند
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
1
آقای شجایی عزیز حتما سرپرست تیم رو عوض کنید با این اشتباه بزرگی که مقابل ملوان انجام داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
0
1
منم امیدوارم که جناب عنایتی عزیز بتونید نتایج لازم رو کسب کنید ، هر چند اعتقادم بر این بود که آقای اشکش هم مربی خوبی بود و خداقل دیگه از اون همه گل خوردن خبری نبود و یه سر و سامانی به دفاع داد.
البته باید بازیکن با پتانسیل بالا به تیم اضافه بشه تا جناب عنایتی بتونه موفق عمل کنه
فوتبالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
0
1
امیدوارم کادر فنی جدید با تزریق روحیه و نظم تیمی بتوانند نتیجه های درخشانی بگیرن ، ماندن تو لیگ برتر سخت نیست اما اتحاد و همدلی و سخت کار کردن نیاز هست. چون با شش برد میشه به خواسته ها رسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
0
فقط حمایت کنیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها