به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۳۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
تعداد نظرات: ۸ نظر

حضور مصطفی آجرلو در فولاد خوزستان تکذیب شد

حضور مصطفی آجرلو در فولاد خوزستان تکذیب شد

خوزستان اسپورت- شایعه حور مطفی آجرلو به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تکذیب شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، آرمین مرادی سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص همکاری سعید فتاحی معاون سابق باشگاه استقلال با باشگاه فولاد، اظهار کرد: طی صحبت با آقای رادکیا سرپرست باشگاه مقرر شد باتوجه به تجربه آقای فتاحی از وی در بدنه مدیریتی باشگاه استفاده شود، البته هنوز سمت آقای فتاحی در باشگاه مشخص نشده است و منتظر نظر آقای رادکیا هستیم.

وی همچنین با اشاره به مطرح شدن نام آجرلو به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد، گفت: نمی‌دانم بر چه اساسی این موضوع مطرح شده و بحث جایگزینی هر شخصی به جای آقای رادکیا غیرممکن است و قطعا تا پایان فصل با آقای رادکیا این همکاری ادامه خواهد داشت.

سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان عنوان کرد: من از مطرح شدن نام آقای آجرلو واقعا تعجب کردم اما یکسری رسانه ها در این زمینه جوسازی کردند و باشگاه فولاد نیز به شدت نسبت به این موضوع معترض است. متاسفانه برخی خودشان را گزینه می‌کنند، در حالی که باشگاه فولاد هیچ مذاکره‌ای با آقای آجرلو نداشته است و اصلا برای این موضوع برنامه‌ای هم ندارد.

وی گفت: در فصل نقل و انتقالات هستیم و باتوجه به شرایط سختی که داریم باید در آرامش کارها را پیش ببریم تا با شرایط خوبی در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
5
فولاد جای اختلاس گران نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
6
همیشه باید از این تکذیب کردن ها ترسید ، چون ما در کشوری روزگار می گذرونیم که هر امری تکذیب بشه در اسرع وقت انجام میشه ، هنوز فراموش نکردم چند فصل پیش آقای آذری جذب ساسان انصاری رو تکذیب کردن یکی دو روز بعد به فولاد پیوست و سفت و سخت هم به فولاد چسبیده و ول کن نیست.
اگر قرار بر استفاده از سعید فتاحی هست باشگاه فولاد و حتی استان خودش پیشکسوتان ارزنده و با تجربه ای از چندین دهه و نسل های پیش داره که بتونن موثر باشن .
حیدری استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
7
درکشورما هرخبری تکذیب شد یعنی واقعیت داره. خواهیم وخواهیددید اقای مدیرعامل گوش بزنگ پایتخت نشینا.. فولاد که با بزرگانی همچون دهکردی نجیب حاکم فوتبال ایران شد. امروز دست چه کسانی افتاد و نابود شد. حیففففففف
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
6
هیچی کم کم و شوخی شوخی فولاد و خوزستان و تصاحب کردن پیشکسوتان فوتبال خوزستانم خارج ازگود فقط یاد دهه پنجاه وشصت و زنده میکنن کاری ازشون بر نمیاد
مجید هلالات
|
Greenland
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
7
آجرلو و نکونام زوجی که ممکن است همکار شوند
سابقه همکاری اونا بر میگرده به تیم پاس.
نکونام گزینه مربی گری استقلال بود زمان آجرلو.. الان که نکونام خطر اخراج رو حس کرده ارزو داره آجرلو بیاد فولاد
نکونام جند بازی اینده در برابر پرسپولیس و سپاهان تراکتور شانس کمی برای بردن داره و میدونه 2 باحت از سه بازی خطر اخراج داره
فولادی خونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
2
تا نباشد چیزکی . مردم نگویند چیزها
شما با همون استدلالی که سعید فتاحی رو اوردین که ازتجربش استفاده کنید آجرلو رو هم میارین و یه دلیل خوشکل براش جور میکنید . خوزستان قحطی اومده . نه بزرگانی چون دهکردی . رضاییان . ابو قاسم پور وووووو وجود ندارن تو خوزستان تنها فتاحی بدرد میخوره . لطفا اسم فولادو بجای خوزستان بزارین فولاد شمال . تهران . تاراج . بیکس . بیصحاب هر چی بزارین بجز خوزستان بیشتر بهش میاد
خدا ازتون نگذره
خدا ازمون نگذره که نمیتونیم حرص نخوریم
امیر چراغی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
5
با سلام.
دلیل این همه دهن کجی از سمت تصمیم‌گیران باشگاه فولاد نسبت به هواداران، پیشکسوتان و افکار عمومی خوزستان را متوجه نمی شوم! در استانی که ظرفیتی نابی چون دهکردی بزرگ را دارد، آن هم کسی که در عمل ثابت شده است، آیا برای مدیرعاملی باشگاه باید به گزینه‌های دارای ابهام فکر کرد؟! یادمان نمی رود در روزهایی که جناب دهکردی حضور داشتند فولاد در تمام رده های سنی آقایی می‌کرد و حتی آکادمی آن را لاماسیای ایران می نامیدند. خوزستان نیاز به افراد از خود گذشته و پاک دارد. اگر شرایط خوزستان امروز این است حاصل فساد و دست‌های پشت پرده بوده است. فوتبال نیز به همان روز دچار شده است و توقع مردم خوزستان این است که مدیران و تصمیم‌گیران شرکت فولاد خوزستان به افکار عمومی احترام بگذارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
3
جوری که نکونام توی فولاد قدرت داره و هیچ مدیری از فولاد نمی تونه اون رو برکنار کنه بعید نیست خودش مدیر عامل بعدی فولاد رو انتخاب کنه کسی مثل آجورلو که سفت و سخت پشت اون هست و دوستی اون ها قدمت داره!!
به راستی اگر دوران بازی جواد نکونام بخاطر کاپیتانی تیم ملی و بازی در تیم همیشه کاندید سقوط اوساسونا نبود چجوری برای اون بازار گرمی میکردن ؟؟؟!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها