به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

مهاجم خارجی جایگزین مدافع فولاد می‌شود

مهاجم خارجی جایگزین مدافع فولاد می‌شود

خوزستان اسپورت- جایگزین یک مهاجم نوک خارجی برنامه بعدی کادر فنی تیم فولاد خوزستان در نقل‌وانتقالات زمستانی است.

به گزارش خوزستان اسپورت، چند روز پیش در خبرها داشتیم که باشگاه فولاد خوزستان برای صدور مجوز بازی روبرتو تورس اسپانیایی باید نام یکی از سه بازیکن خارجی‌اش را از لیست خارج کند و آیاندا پاتوسی طبق نظر جواد نکونام گزینه اصلی خروج است.

ظاهرا مذاکرات مدیران باشگاه فولاد خوزستان با آیاندا پاتوسی به مراحل پایانی نزدیک شده و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید، این بازیکن آفریقایی در همین هفته جای خود را به روبرتو تورس اسپانیایی خواهد داد.

اما تغییر بازیکنان خارجی فولاد خوزستان به همن جا ختم نشده و جواد نکونام برای رفع مشکل گلزنی فولادمردان به شدت دنبال جذب یک مهاجم گلزن خارجی است. نکونام برای تحقق این کار باید یکی دیگر از بازیکنان خارجی‌اش را از لیست خارج کند که احتمال زیاد موسی کولیبالی خواهد بود.

با توجه به این موضوع که خط دفاعی تیم فولاد خوزستان در 4 مسابقه اخیرش در لیگ برتر و جام حذفی عملکرد خوبی داشته و هیچ گلی در این 4 مسابقه وارد دروازه‌ی فولادی‌ها نشده، کادر فنی تصمیم گرفته نیاز اصلی تیم‌شان که حضور یک مهاجم گلزن است را برطرف کنند و به دنبال خریداری فوروارد خارجی باشند. از چند گزینه برای این پست نام برده می‌شود که نتیجه مذاکرات تا آخر همین هفته مشخص خواهد شد.

در بین اخبار نقل‌وانتقالاتی این خبر هم مطرح شده که حتی ممکن است دروازه‌بان خارجی فولاد جایش را به یک دروازه‌بان ایرانی بدهد تا کادرفنی بتواند یک بازیکن خارجی سوم را در پست‌های دیگر به خدمت بگیرد.

هر تیم در لیگ برتر ایران می‌تواند 3 بازیکن خارجی غیرآسیایی و یک بازیکن خارجی از کشورهای آسیایی را در لیست تیمش داشه باشد. در لیگ قهرمانان آسیا هم قانون 3+1 بازیکن خارجی اجرا می‌شود و هر تیم برای هر بازی فقط می‌تواند 3+1 بازیکن خارجی را به میدان بفرستد. فولادی‌ها نیز در راستای همین محدودیت‌های قانونی باید طبق نیازهای فنی تیم‌شان تصمیم نهایی در خصوص نفرات خارجی را اتخاذ کنند.

البته نقل‌وانتقالات فولاد به نفرات خارجی محدود نمی‌شود و احتمالاً بازیکنان ایرانی جدیدی نیز به جمع سرخ‌پوشان اضافه گردند و در مقابل برخی بازیکنان ایرانی هم از جمع فولادی‌ها خداحافظی کنند.

تیم فولاد خوستان روز جمعه 7 بهمن در اهواز میزبان پرسپولیس است و باید دید که تا قبل از آن دیدار چه تغییراتی در فهرست فولاد انجام می‌شود؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
4
فولاد حتما حتما باید 2 مهاجم خوب خارجی بیاره . مهاجمین خوب میتونن زحمات یه تیم رو با گلزدن تکمیل کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
2
2
کاش فولاد بعدازجذب مهاجم خارجی.ساسان انصاری بدن تیمهای دیگر تا مشکل گلزنی آن تیمها روحل کنه !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
1
5
متاسفانه خبرهای خوبی از باشگاه نمی شنویم امیدوارم این خبر که آجرلو قراره مدیر عامل فولاد بشه فقط یک شایعه باشه نه واقعیت تلخ ، چون دیگه گنجایش این رو نداریم که بخاطر علاقه به نکونام چهار سال دیگه هم نکونام رو تحمل کنیم ، هر چند میگن سعید فتاحی از استقلال چند روزی هست که مدیر اجرایی فولاد شده و این احتمال حضور آجرلو رو قوت می بخشه و به معنای واقعی نوید روزهای سخت فولاد و ورود اون به حاشیه و تیره روزی است!!
من نمی‌دونم مدیری که خبر اختلاسش از باشگاه پیشین و دلالی برادرزاده اش توی استقلال مطرح هست چرا باید هیئت مدیره فولاد روی اون اتفاق نظر داشته باشن؟؟؟
پاسخ ها
فولادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
کاملا با شما موافقم. هرچی آدم مسئله دار هست به فولاد تحمیل میشن اگر این ادمها بیان فولاد به معنی نابودی باشگاه هست . اگه فولاد نیاز به مدیر داره چرا نمیرن دنبال اقای دهکردی که بهترین مدیر تاریخ فولاده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
2
در جواب دوست فولادی
درود ، حرف شما کاملاً درسته امیدوارم حداقل هواداران اعتراض کنن به این مدیرانی که با هدف نابودی فولاد قراره بیان ، سبک بازی فولاد و آکادمی رو که با وجود حضور چهار ساله نکونام نابود کردن حداقل اجازه نابودی بیشتر ندن، اگه مدیر خوب میخوان جناب دهکردی با اختلاف نسبت به تمام مدیران در صدر هست اما اصل مطلب این هست که نمی خوان فولاد به روزهای اوج و شکوفایی و طلایی که در دوران استاد دهکردی بود برگرده که اگر هدف روند رو به رشد تیم بود بستر برای ایشون و همکارانشون فراهم می کردن نه این که زمینه جدایی اونها رو فراهم کنن و اگر این چند سال داره بودجه ای عظیم برای تیم انجام میشه در خود پیکره مدیریتی باشگاه و شرکت هم عده ای بی نصیب از این بخور بخور نیستن وگرنه چرا علیرغم نتایج این فصل و سبک بازی چهار ساله که باعث سرافکندگی هوادار و باشگاه و در تضاد با فلسفه فوتبال خوزستان هست نه تنها به کادرفنی اولتیماتومی داده نمیشه بلکه همچنان از موضع برتر و طلبکار هست و بهانه و توجیه برای نتایج در حالی که همین تیم رو خودش و طبق نظرش بسته شده و طبق ادعای اول فصلش مدیریت بالای نود درصد از خواسته هاش رو اجابت کرده و اگر مشکلی هست ابتدا باید به خودش رجوع کنه ، اگه تیم مصدوم زیاد داره از ضعف مربی بدنسازی هست که با نظر خودش جذب تیم شده.
امیر چراغی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
1
4
با سلام.
دوست عزیزی از آقای دهکردی یاد کردند که چرا ایشان را برای مدیرعاملی فولاد انتخاب نمی‌کنند؟! در پاسخ باید گفت به همان دلیلی که در خیلی از جاها بهترین‌ها جای خود را به نابلدان و آزمون و خطا داده‌‎اند. مدیری چون دهکردی آمدنش یعنی احیای فوتبال خوزستان و بریدن نان دلالان بسیار. فقط تصور کنید مدیرعامل دهکردی باشد و عبداله ویسی سرمربی! فقط دو سال به آنها فرصت دهید و بعد ببیند که آینده فوتبال خوزستان برای چندین سال تضمین خواهد شد و چندین ستاره جدید به فوتبال کشور معرفی می‌شوند. سال‌هاست که نشانی از فوتبال خوزستان باقی نمانده است. درست بعد از رفتن دهکردی بزرگ از فولاد و رفتن ویسی عزیز از استقلال خوزستان! رویای بزرگ من برگشت دهکردی به فولاد و فرصت دادن به عبداله ویسی است.
فولادی خونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
1
سلام
ایا کسی میدونه توی فولاد چخبره واقعا ؟؟
حکومت نکونام و اخراج گرشاسبی و حالا فتاحی و آجرلو ؟؟
موندن کنت و پرکردن سهمیه خارجی برای یه گلر بی کیفیت که خیلیا تو ایران خیلی بهترن ازش ؟
اخراج موسی کولیبالی با این کیفیت بالا هم توی دفاع و هم گلزنی و دفع توپهای بلند باسر ؟
نگه داشتن وریا و دژاگه با این عملکرد ضعیف توی نیم فصل ؟
وجالبه نکونام میگه اگه اوضاع اینجور بمونه باتیم نمیرم به آسیا .
قبل از شروع فصل حتی هوادار خردسال فولاد هوار کشیدن که بجای خرید مدافع و پیرمردها مهاجم بخرین و شیمبا رو ازدست ندین که نکوی لالیگایی گفت که فعلا نیازی به خرید مهاجم نمیبینم و الان به حرف هوادار خردسال اهوازی رسید .
خوزستان صحاب نداره و الا شما رو بعنوان توپ جمع کن هم نباید راه بدن چه برسه سرمربی و الان کل باشگاه رو احاطه کردی و مدیر عوض میکنی و هرکاری دلت میخواد میکنی بغیر از بازی خوب و نتیجه گرفتن .
تنها شانسی که اوردی توی دوره ای اومدی که هوادار به ورزشگاه نمیاد و الا ۳ ماه هم دوام نمیوردی لالیگایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
سلام ، با حرفای شما موافقم به نظرم روزهای سخت و سیاه تری هم در انتظار فولاد هست چون هیچ خرد و تدبیری از سوی مدیران فولاد دیده نمیشه و نکونام داره برای خودش جولان میده و هرچی مازاد و پیرمرد از رده خارج شده سرخابی و دیگر تیم ها هست رو جذب و لیست اون ها رو از بازیکنان بی کیفیت خالی می‌کنه و ظاهراً این لیست و برنامه برای نیم فصل هم پابرجا هست.
راست میگه آسیا نریم بهتره چون می‌دونه هیچ دانشی نداره و تیم مقابل تیم ضعیف آخال نیست که ده نفره باشه و به زور بشه اون رو شکست داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
1
درود بر امیر چراغی واقعا گل گفتی همین اقایون دهکردی گرشاسبی ویسی چ چیزی از نکونام و دار دستش کم دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
0
1
متاسفانه نکونام فقط و فقط فکر خرید دفاع هست به آکادمی هم توجهی نداره ضمنا خروجی باکیفیتی هم این چندسال اخیر نبوده که دلیلش بکارگیری نیروهای نامناسب در آکادمی که سالها از محصولات نیکولیچ استفاده میکرد وعدم بکارگیری این محصولات در تیم اصلی هست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها