به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

سه بازی دوستانه فولاد خوزستان در امارات

سه بازی تدارکاتی فولاد خوزستان در امارات

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان برای انجام سه بازی تدارکاتی عازم کشور امارات شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان به عنوان تنها نماینده ایران در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان آسیا عازم کشور امارات شد تا با انجام سه بازی دوستانه آمادگی بیشتری جهت ادامه لیگ برتر و حضور در مرحله حذفی لیگ آسیا کسب کند.

براساس اعلام باشگاه فولاد خوزستان، شاگردان جواد نکونام طبق برنامه روز پنجشنبه 10 آذرماه در یک مسابقه تدارکاتی به مصاف شباب الاهلی امارات می‌روند. فولادی‌ها روز 13 آذرماه هم به دیدار تیم الشارجه امارات خواهند رفت. همچنین در تاریخ 18 آذرماه قرار است که فولادمردان یک دیدار دوستانه دیگر‌ برگزار ‌کنند که نام حریف متعاقباً اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است، تیم فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید در تاریخ 14 بهمن ماه برابر تیم الفیصلی عربستان قرار بگیرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
1
باز هم پول حروم کردن شروع شد، چه خوشحال شدیم گفتیم لالیگایی می ره پیش استادش، بعد که تیم ملی حذف شد این دو تا هم از یال و کوپال می افتند ولی نشد که نشد، حالا هم دوباره می خوان اردو بزارن و بازیکن بنجل بخرند و پولا رو حروم کنند آخرش خوشحال بشیم که پنجم لیگ می شیم و با یه مساوی از آسیا حذف می شیم، بعدش هم همه بخصوص سایت تهرانی تیتر بزنند تیم بابرنامه نکو در عین شایستگی حذف شد. چقد هم الکی ایشون رو هم گنده می کنند، البته که الکی نیست، بالاخره پول را اگر روی سنگ هم بذاری هم آبش می کنه.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
0
از بس تیم خوب نتیجه گرفته واسشون اردو خارجی هم در نظر گرفتن تیمی که این همه امکانات و تجهیزات داره بنظرم اگه مدعی قهرمانی نباشه باید مدیران و سرمربیش پاسخگو باشن خصوصا نکونام که مثل کی روش دیگه به آخر خط رسیده و تاکتیک هاش دیگه به درد نمیخورن
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
0
سبک بازی نیم ملی با فولاد خوزستان هیچ تفاوتی نداره سناریوی ۳ دوره صعود نکردن به مرحله بعدی مسابقات دسترنج دلار دور ریختن و سوختن بیت المال شده وقتشه درس عبرتی باشه واسه ی هیئت مدیره باشگاه فولاد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها