به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۳۶۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

واکنش هواداران فولاد به خبر استعفای گرشاسبی

واکنش هواداران فولاد به خبر استعفای گرشاسبی

خوزستان اسپورت- هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتشار مطالبی در فضای مجازی خواهان ادامه فعالیت حمیدرضا گرشاسبی در این باشگاه شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، روز پنجشنبه سایت‌های ورزشی کشور از استعفای حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در اعتراض به برخی مسائل خبر دادند.

هواداران تیم فولاد خوزستان پس از اطلاع از این خبر واکنش گسترده‌ای در صفحات فضای مجازی نشان دادند و مخالفت خود را با جدایی حمیدرضا گرشاسبی اعلام کردند. هواداران فولادی با اشتراک گذاشتن مطالبی از اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد خواستار جلوگیری از جدایی گرشاسبی شدند.

همچنین مشاور رسانه‌ای باشگاه فولاد خوزستان نیز در مصاحبه‌ای با رسانه‌ها خبر استعفای حمیدرضا گرشاسبی را رد کرده و گفته است این مدیر باتجربه به کارش ادامه می‌دهد.

حمیدرضا گرشاسبی تابستان سال گذشته مدیریت باشگاه فولاد خوزستان را عهده‌دار شد و در اولین اقدام مشکل پنجره بسته‌ی این باشگاه را برطرف کرد، سپس در نقل‌وانتقالات زمستانی با جذب چند مهره‌ی مطرح و تأثیرگذار زمینه‌ی کسب سوپرجام و صعود مقتدرانه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را فراهم ساخت. گرشاسبی تابستان امسال نیز مهره‌های سرشناس مورد درخواست جواد نکونام را به خدمت گرفت تا فولاد خوزستان در پست‌های مختلف دارای بازیکنان صاحب‌نامی شود.

انتشار خبر استعفای حمیدرضا گرشاسبی در فاصله‌ی یک ماه به نقل‌وانتقالات زمستانی و حدود 2 ماه مانده تا شروع مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا موجب نگرانی هواداران فولاد خوزستان شده است و آن‌ها از اعضای هیئت مدیره باشگاه خواسته‌اند تحت هر شرایطی مانع از این اتفاق شوند.

گفته می‌شود اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان در حال رایزنی برای برطرف کردن مشکلات موجود هستند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Singapore
|
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
0
1
فولاد تهران شمال چرا میگید فولاد خوزستان پیر پاتال لیگ برتر یا بهتر بگیم جای خوش برای پیرمرد ها
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها