به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

قاسمپور: برای انتخاب کریمی از من نظری نخواستند

قاسمپور: برای انتخاب کریمی از من نظری نخواستند

خوزستان اسپورت- مدیر فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد سرمربی سابق زردپوشان آبادانی برای نتیجه‌گیری در این تیم با بدشانسی مواجه شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با تسنیم درباره اینکه آیا همچنان در باشگاه صنعت نفت مسئولیت دارد یا خیر، گفت: بعد از تغییرات مدیریتی، نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه دادم تا تکلیف من برای ادامه یا قطع همکاری روشن شود، ولی جوابی نگرفتم و در انتخاب سرمربی جدید هم نظری از من خواسته نشد. ظاهراً هنوز مدیر فنی تیم صنعت نفت هستم، ولی فعالیتی ندارم.

وی در مورد انتقادهای صورت گرفته از انتخاب رضا پرکاس به‌عنوان سرمربی صنعت نفت برای فصل جاری تأکید کرد: باشگاه صنعت نفت فصل گذشته هم قصد داشت این مربی را بیاورد که بنا به دلایلی منتفی شد. امسال هم گزینه اول باشگاه ایشان بود و من هم به‌عنوان مشاور نظرم روی ایشان بود. من از پرکاس شناخت داشتم و در تیم‌های اماراتی حتا و الامارات با این مربی کار کرده بودم. او با علم روز فوتبال آشناست و از این لحاظ از خیلی از مربیانی که در ایران هستند بالاتر است. پرکاس مدرس فیفاست، ولی کار در آبادان شرایط خاص خودش را دارد.

مدیر فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این پرسش که «قبل از شروع فصل چه مربیانی گزینه هدایت صنعت نفت بودند؟»، یادآور شد: مربیانی مثل ویسی، پورموسوی، فکری و عنایتی گزینه بودند و در نهایت نظر باشگاه روی پرکاس بود و من هم موافق این انتخاب بودم. البته اول از همه نظر من این بود که علیرضا منصوریان بماند، چون روی تیم شناخت داشت، ولی ظاهراً ایشان به پیشنهاد باشگاه پاسخ منفی داده بود و قصد ماندن نداشت.

قاسمپور راجع به اینکه آیا قبول دارد پرکاس در صنعت نفت نتایج ضعیفی گرفت و عملکرد موفقیت‌آمیزی نداشت، تصریح کرد: از نظر من ایشان ناموفق نبود. صنعت نفت چهار باخت آورد، ولی در بازی با پرسپولیس که بسیار بدشانس بود و باید امتیاز می‌گرفت. در بازی با نفت مسجدسلیمان هم مستحق باخت نبود، ولی با پنالتی ناحق باخت. در دیدار مقابل تراکتور هم گل آفساید باعث شکست تیم شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تیم از لحاظ فنی و تاکتیکی روند رو به رشدی داشت، ولی به هر حال باشگاه تصمیم دیگری گرفت. همه می‌دانند شرایط کار در آبادان سخت است و برخی مسائل هم وجود داشت که دوست ندارم در موردش صحبت کنم. همه می‌دانند صنعت نفت و تیم‌های نفتی با چه وضعیتی مواجه هستند. جنوب ایران خرج کشور را می‌دهد، ولی تیم‌های نفتی پول ندارند. وقتی تیمی پول ندارد نباید توقعات را بالا برد.

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: پرکاس حیا داشت و برخی مسائل را نگفت، ولی باشگاه در زمینه جذب بازیکن و آوردن یکی دو بازیکن خارجی با مشکل مالی مواجه بود. نمی‌توان همه تقصیرها را گردن یک نفر انداخت و در فوتبال گاهی اوقات ممکن است مربی یا بازیکن بدشانسی بیاورند. شما می‌بینید که سرمربی جدید تیم هم گفته که پتانسیل تیم خوب است و قول داده که صنعت نفت را صاحب رتبه تک رقمی کند. من به تیم شهرم تعصب دارم و معتقدم این تیم با جذب یکی دو بازیکن می‌تواند در مسیر خوبی قرار بگیرد.

بازیکن پیشین تیم ملی درباره اینکه قطری‌ها او را به این کشور دعوت کرده‌اند تا تماشاگر مسابقات جام جهانی باشد، اظهار داشت: من در قطر فوتبال بازی کردم و پولش را گرفتم، ولی این ارزش دارد که آنها مرا از یاد نبرده‌اند. آنها که غریبه هستند اینگونه با ما برخورد می‌کنند، ولی در ایران فدراسیون فوتبال به پیشکسوتان اهمیتی نمی‌دهد و ارزشی برای آنها قائل نیست.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۴
hadi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
3
4
خوب شد که از شما نظر نخاستند. همون نظری که برا انتخاب رضا پرکاس بعنوان سرمربی و جذب بازیکنان بنجل دادی تیم صنعت رو به خاک سیاه نشوند. کریمی هم فعلا کاری نمیتونه انجام بده شاید نیم فصل چند بازیکن خوب بیاریم از این وضع خلاص بشیم.
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
2
3
درخصوص فراری دادن علی منصور ایکاش اتفاقی را تعریف میکردید که تمام هواداران آنرا میدانند و یک پرسش آیا تیمی مثل صنعت نفت اصلان مدیر فنی میخواد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
1
3
حالا اگه از شما نظر میخواستن گواردیولارو میووردی آخه وجود تو باعث عقب افتادگی ورزش آبادان
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
3
0
خوبه علت تمام باختها رو گفتی بیا تیمو نجات بده بجای خجالت فقط هارت وپورت الکی
پاسخ ها
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
این قند تو دلش آب میشه پیش خودش گفت تیمو سقوط می‌دیم چند سال بودجه میگیریم و میخوریم ولی کور خوندند همه فهمیدن نقشش چیه اگه هم سقوط کنه دیگه تیم یا باید منحل بشه یا خصوصی بشه که اینها دستشون از پول کوتاه بشه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
0
2
سلام خسته نباشید ..این حرفها را باید کنار گذاشت الان نزدیک ۴۰ روز وقت دارید نا تیم را بازسازی کنید بابا به مسئولین فشار بیاورید ودو تا سه تا بازیکن خارجی خوب بخرید فقط همین کار میتواند تیم را نجات دهد ...مگر نفت چه چیزی از مس رفسنجان و گل گهر کمتر دارد اگر انان معادن دارند ما هم نفت داریم .... خواهش میکنم مسئولین به داد تیم صنعت تنها دلخوشی مردم ابادان برسند به خدا هیچ شهری چنین هواداری نداره..... ممنون
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
2
4
نخاستن ابروت بره چون تمام بدبختی الان زیر سر تو و کی شمس وپرکاسه دورو بر تیم آفتابی نشو فقط بهانه میاره و دیگران را مقصر می‌کنه مرد باش به قول سردار آزمون بگو مقصر اصلی خودتی عامل آوردن خارجی ها کیه یک مشت بنجل غالب کردی به تیم
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
1
1
باسلام وعرض ادب اقای قاسمپور بیخیال شو کاری کردید کارستون صنعت نفت تا این حد اینقد افتضاح و توسری خور نشده بود خواهشا بسه هر روز نیا مصاحبه کن ابادانیا زیر اوار متروپل دارن جون‌ میدن شماها هم شدین ستون پنجم دشمن هرروز نمک به زخم ابادانیا مظلوم و محروم میپاشید شما بیشتر نگران مدیران ارشد وزارت نفت تهران نشین هستین تا تیمی که از اون رشد کردی و ابو شدی بله اقای قاسمپور مدیر فنی کمر این تیمو شکوندی با این انتخاب بازیکنان
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
0
3
آقای قاسمپور چی از جون صنعت میخوای؟ کجا سرمربی جدید گفت بازیکنا خوب هستن؟
کریمی گفته کجای دنیا همه هافبک ها چپ پا انتخاب میشن
گفته بازیکنی ندارم که جای این دو مهاجم و دو مدافع وسط که عملکرد خوبی نداشتن بزارم.
اگه گفته هدفم اینه که تیم تک رقمی بشه برا امید دادن و انگیزه به بازیکنا بوده که از این تمبلی خارج شن ضمنا کریمی از بدنسازی بازیکنا زمان پرکاس هم راضی نبود و گفته که تیم بخاطر بدنسازی نامناسب توان 90 دقیقه مسابقه رو نداره
پس کجا از بازیکنا رضایت داشته که شما دروغ میگی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
2
2
شما در دوران بازیکنی بازیکن بزرگی بودی اما هرگز در مقام مربی هیچ سودی برای فوتبال خوزستان نداشتی
نظر اولت در مورد انتخاب پرگاس کافی بود
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
1
1
عزیزوم ازت نظر خواستن که پرکاس رو اوردن
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
3
1
خداییش پرکاس و مهاجری مربیان خوبی هستند پرکاس رفت و مهاجری هم میرود ولی نتیجه نگرفتن این دو مربی اینست که برخی بازیکنان خط از کسانی دیگر میگیرند . حتی فرعباسی دروازه بان ذوب اهن بایست برای تیمش محکم بازی کنه و خیانت نکنه به خاطر قرار گرفتن مقابل تیم شهرش ولی با رفتن رو مخ بازیکنان نفت و وقت کشی نشان داد ایشان هم از کسی خط گرفت .
خوب دوستان وقتی فوتبال ما کثیفه و اگر کسی مقابل حرکت زشت افشین پیروانی قد علم کنه تیمش باید به هم بریزه شما چطور میخواهید کسی مثل پرکاس که در اروپا زندگی کرده بتواند در اینجا فوتبال پاک ارائه دهد . در برخی بازیهای نفت بازیکنان تیم مقابل که اگاه شدند بازیکنان نفت دارند کم کاری و میکنند و بوی توطئه میدهد توپ صدرصد گل را بیرون میزدند ولی برخی تیمها نیز مثل قلعه نوعی و تارتار حداکثر استفاده را بردند .ای کاش قانون فرپلی در این مواقع را مربیان تیم مقابل نیز اجرا میکردند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
2
4
برادر هر کس دیگه ای که به عنوان مدیر فنی بود اگه ازش نظر نمیخاستن ول میکرد میرفت، تو هم ول کن برو کوکام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
با شما موافقم اما گرفتن پست و درآمد مالی باعث میشه بعضی افراد بخاکی بزنند حاصل تیم بستن آقای قاسمپور والبته مدیرعامل قبلی و آقا پرکاس همین تیم ضعیف ضعیف و کاندید سقوط از ابتدای شروع لیگ است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها