به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
تعداد نظرات: ۲۶ نظر

بختیاری‌زاده: این هفته عزای فوتبال خوزستان بود

بختیاری‌زاده: این هفته عزای فوتبال خوزستان بود

خوزستان اسپورت- پیشکسوت فوتبال استان با اشاره به نتایج ضعیف سه تیم لیگ برتری خوزستان در لیگ بیست و دوم می‌گوید این هفته را باید برای فوتبال استان عزای عمومی اعلام کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هفته‌ها است که چشم مردم خوزستان به قول معروف به جدول لیگ برتر خشک شد و چشم انتظار یک برد هستند. با توجه به حضور تعدادی غیربومی به عنوان کادر فنی و بازیکن به اسم فوتبال خوزستان در تیم‌های لیگ برتری خوزستان و این‌که رنگ و بویی از فوتبال خوزستان در تیم‌های استان و ساق پای این فوتبالیست‌های غیربومی نمی‌بینیم، دل‌نگرانی‌ها بابت این سه تیم بیشتر شده است.

وی با اشاره به نتایج سه تیم خوزستانی در هفته لیگ برتر نیز گفت: نتایج چنان وحشتناک و آوارگونه بر سر مردم خوزستان خراب شد که از طرف جامعه پیشکسوتان فوتبال خوزستان اعلام می‌کنم با توجه به نتایج ضعیف هفته‌های اخیر تیم‌های خوزستانی باید این هفته را عزای عمومی در فوتبال خوزستان اعلام کرد. با توجه به اهانتی که با کسب این نتایج به فوتبال خوزستان توسط تیم‌های فولاد، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان شده است، به نظرم این سه تیم باید بازی‌های این هفته خود را با یک دقیقه سکوت به احترام مردم خوزستان شروع کنند.

پیشکسوت فوتبال خوزستان ادامه داد: تاکنون سابقه نداشته است این همه پول و امکانات در اختیار سه تیم خوزستانی باشد و بعد هم به این صورت نتیجه بگیرند. تیم فوتبال شاهین اهواز در بدترین دوران تاریخ ورزش خود که تمام خوزستان زیر توپ و تانک دشمن در جنگ تحمیلی بود، این تیم قهرمان مسابقات منطقه 4 آسیا شد. آن هم در حالی که تمام سفرهای خود را به نقاط ایران با اتوبوس واحد انجام می‌داد و دریغ از این‌که یک ریال پول به این تیم کمک شود. فولاد خوزستان نیز در ایامی که ایمان مبعلی، علی بداوی و صدها جوان دیگر خوزستان لباس فولاد را پوشیده بودند راهی مسابقات آسیایی شدند اما نمی‌دانم اکنون چه بر سر فوتبال خوزستان آمده است که هر روز باید شاهد سقوط تیم‌هایمان در جدول مسابقات باشیم.

وی بیان کرد: نکته خنده‌دار اینجاست که مربی تیم فولاد پس از باخت مقابل نساجی با صراحت اعلام می‌کند از باشگاه خواسته‌ایم که از قرارداد بازیکنان به عنوان تنبیه کسر کند. سؤال من و دیگر علاقه‌مندان فوتبال خوزستان این است چه کسی باید با کادر فنی برخورد کند و چرا تاکنون نتوانسته‌اید کاری انجام دهید؟ نساجی در همین بازی از سمت راست و سمت چپ خط دفاعی فولاد را جولانگاه خود قرار داده بود و چرا نجاریان در لیست 18 نفره فولاد قرار نداشت و چرا شیری و وریا غفوری نتوانستند کانال بسیار باز خط دفاع فولاد را پوشش دهند؟ در حالی که فولاد همیشه مدعی بوده است با تیم‌هایی که بسته بازی می‌کند به مشکل برمی‌خوریم اما چرا مقابل نساجی که دیگر فوتبال بسته‌ای ارائه نداد نتوانست خوب بازی کند و نتیجه بگیرد؟ به نظر من اگر همه تیم‌ها مقابل فولاد بسته بازی نکنند مشخص نیست چه نتایجی رقم خواهد خورد.

بختیاری‌زاده گفت: ما پیشکسوتان خوزستانی با توجه به نتایج ضعیف تیم‌های خوزستانی خودمان این هفته را عزای عمومی فوتبال خوزستان اعلام کرده‌ایم و امیدوارم در ادامه نتایج به صورتی رقم نخورد که کلا امسال را عزای عمومی فوتبال خوزستان اعلام کنیم. با توجه به نتایج دو تیم نفتی خوزستان نیز وحشت علاقه‌مندان به فوتبال این استان را فراگرفته است که نکند این دو تیم را فصل آینده در لیگ برتر نبینیم.

وی با اشاره به صحبت‌های مهدی تاج رییس فدراسیون در خصوص حضور نکونام در تیم ملی، عنوان کرد: طبق صحبت‌های آقای تاج که با صراحت اعلام کرد نکونام از روز جمعه این هفته به کادر فنی تیم ملی اضافه می‌شود و هفته‌ها است با تمرکز آقای نکونام و مردم خوزستان بازی شده است، پیشنهاد من این است باشگاه فولاد به تیم‌ملی کمک کند و حالا که کی‌روش و فدراسیون علاقه‌مند به حضور نکونام در تیم‌ملی هستند با این درخواست موافقت کنند و ضمن آرزوی موفقیت برای جواد نکونام به فکر جذب یک مربی خارجی باتجربه باشد زیرا این فرصت برای نکونام در جهت پیشرفت در امر مربیگری فوتبال یک فرصت مناسب بوده و برای فولاد نیز یک فرصت مناسب است تا با وارد کردن یک مربی خارجی قوی و با تجربه، شوک مثبت به تیم وراد کند تا در ادامه بتوانند نتایج بهتری کسب کند.

این پیشکسوت خاطرنشان کرد: اما دو تیم نفتی باید فراتر از این‌ها به فکر سروسامان دادن به وضعیت خود باشند زیرا هر روز فاصله آن‌ها با تیم‌های بالاسری‌شان بیشتر می‌شود و اگر به نیم‌فصل برسیم و نتوانند جایگاه خود را ارتقاء دهند، در نیم‌فصل دوم با توجه به این‌که تیم‌های متمول خود را تقویت می‌کنند رسیدن تیم‌های نفتی به رقبای خود در جدول بسیار سخت بوده و ترس من از این است که دو تیم نفتی را فصل آینده دیگر در لیگ برتر نداشته باشیم. برای چندمین بار است هشدار می‌دهم مدیران سیاسی خوزستان تا دیر نشده است فکر عاجلی برای دو تیم نفتی خوزستان کنند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت اسفناک نفت آبادان در قعر جدول رده‌بندی، گفت: فیروز کریمی را به عنوان فنی‌ترین مربی ایران قبول دارم و در اولین سالی که به جرگه مربیان پیوستم یک سال در کنار وی کار کردم. کریمی در آن سال‌ها با توجه به این‌که جوان بود و انرژی بیشتری داشت، بسیار فعال بود و با اطلاعات به‌روز تیم‌های خود را به موارد فنی و تاکتیکی مجهز می‌کرد. اما متاسفانه در چند بازی که به عنوان نفر اول کادر فنی نفت مشغول به کار شده است از تیم نفت به عنوان تیمی که در آن تحول ایجاد شده باشد چیزی ندیدم.

بختیاری‌زاده افزود: هر دو تیم نفتی خوزستان در خطر سقوط هستند اما تیم نفت و رضا مهاجری نشان دادند اگر در محیطی آرام قرار بگیرند می‌توانند فوتبال خوب، تاکتیکی و تماشاگرپسند به نمایش بگذارند ولی نفت آبادان نه تنها نتیجه نمی‌گیرد، بلکه فوتبال زیبا هم به نمایش نمی‌گذارد و هر هفته بیشتر در قعر جدول جا خوش می‌کند و فانوس سقوط را دودستی و محکم نگه داشته است. این شرایط اصلاً برای نفت آبادان با سابقه بیش از 50 سال خوب نیست و طرفداران خود را دل‌آزرده کرده است. احمد پارو دوست خوب من به عنوان مدیرعامل باشگاه باید همه تعارفات با کادر فنی، بازیکنان و همه آن‌هایی که اطراف نفت هستند کنار بگذارد و به عنوان یک مدیر قوی به فکر رفع چالش‌ها و صعود نفت در جدول رده‌بندی باشد.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۶
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
0
7
واقعا 3 تیم خوزستانی این فصل خیلی ناامید کننده ظاهر شدن از یکطرف فولاد با این بودجه تاریخی که خرج کرده نتونسته در کورس قهرمانی باشه از یکطرف تیمای نفتی در خطر سقوط هستن و هواداران رو در استرس گذاشتند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
0
6
درود بر شرف شما پیشکسوت ارزنده فوتبال استان که مثل همیشه ، حرف دل هواداران دلشکسته فوتبال استان و بالاخص فولاد رو زدین .
کاش امثال شما که دلسوز هستین مدیرعامل تیم های استان بودین و دلسوزانه عمل میکردین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
2
6
واقعان اگر فضا آرام باشد مهاجری عالی کار میکند
حیدری استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
2
4
سو،مدیریت هاباعث شده تیمهای استان مهدفوتبال ایران درته جدول دست وپامیزندوتازه ب دوران رسیده هابرفوتبال ایران حکومت میکنند،کاش مردانه ب اشتباهات خوداعتراف کنیم تامخاطب ماروببخشند،کاشازاشکش ومدیریت همین استقلال ملاثانی پندبگیریم وقدربومی روبدانیم،روی جوان خوزستانی ک دارای خلاقیت است هزینه کنیم،آکادمی هاروفعال وخروجی مثبت آن رودشت کنیم،چرااینهمه بازیکن بنجل ازراه دلالی وارداستان شده وبااین نتایج خفت بارصدای کسی درنمیاد؟براستی پشت پرده این قراردادهای کلا وشراکت چیست ک آبروی فوتبال خوزستان روبرده؟ماکه هیچ انتظاری ازغیربومی هانداریم ک تعصبی ب خوزستان داشته باشند!!دشمنان واقعی خوزستان ک خودروبومی ومدیرعامل ووووو معرفی میکنندتاکی میخواهندبخاطرمنافع خوددست ازسرمابرندارند؟کدام عاقل.دین ومذهب اینهمه هزینه باشگاهفولادرودرقبال نتایج ذلت بارفعلی میپذیرند؟واقعاظلم است استادی بیایدفن وفنونی ب شاگردش یاددهدوفرداهمین شاگردبااون فن استادروقلع وقمع کند،فوتبال باچاه نفت م سلیمان ب این شهرواستان واردشدوتوسط همین خوزستان ب کل ایران معرفی گردید،چرابایدبومی ها حالا که مرکزنشینان رودرجذب بودجه براتیمهای استان دشمن میبینن بایدسکوت اختیارکنند؟ظلم نیست کرمان ازهمه نظرازماجلوبزند؟وتیمهای ماگداگونه درته جدول دست وپابزنند؟چراریش سفیدان ماروب دخالت درامورتیمهاراه نمی دهید؟وقتی ک مال مدیریت نیستید؟کافی است اینهمه جیب پرکنی،کافی است اینهمه حقارت...آه مردم گریبانگیراست امروزنشدفردامیگیرد..خواهیددید
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
0
6
حرفهای اقا سیاوش کاملا صحیح و فنی است.
اما در باره جواد نکونام مشکل اینست که اقای نکونام حاضر نیست از قرارداد 20 میلیاردی با فولاد دل بکند و به تیم ملی برود اقا میخاهد همزمان در 2 تیم باشد یعنی هم 20 میلیارد را کاسب شود هم دستیار کیروش در جام جهانی شود.
بنظرم اقای گرشاسبی و هیات مدیره فولاد خیلی هوشمندانه عمل کردن که میگویند با حضور همزمان نکونام در تیم ملی و فولاد مخالف هستیم. اینجوری به نکونام فشار میارن که شاید خودش تقاضای جدایی از فولاد بدهد و 20 میلیارد کمتر ضرر به فولاد وارد شود. تازه کادرفنی و دستیاران نکونام هم جمعا میلیاردها تومن قرارداد بستن و با این سیاست خوبی که مدیریت فولاد مقابل نکونام اتخاذ کرده میشود جلوی این ضرر را هم گرفت.
نفت mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
0
6
مدیریت افتضاح هدایت یزدی تیم نفت مسجدسلیمان رو خراب کرد. نه عرضه فشار اوردن به وزارت نفت برا گرفتن بودجه داره و نه عرضه جذب اسپانسر داره. اقای یزدی فقط دنبال حفظ صندلیش و گرفتن حقوق و مزایا هست اقای یزدی کارمند شرکت نفته هرچی رئیساش دستور میدن این اقا فقط میگه چشم. باشگاه نفت نیاز به مدیر شجاع داره تا بتونه برا تیم بودجه بگیره و پول قراردادهای بازیکنان رو پرداخت کنه.
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
3
4
با سلام
اقای بختیاری با حرفهای شما موافقم ولی در مورد نفت مسجدسلیمان باید عرض کنم که این تیم با حضور یک بازیکن بومی در ترکیب تیم کمرش شکست و 12 گل در سه هفته خورد و در همین بازی مس هم اگر محسن زاده نمی درخشید در همان نیمه اول سه چهار گل میخوردیم.
اقای بختیاری شما به جای ایراد از پرسنل تیم نفت مسجدسلیمان از داوران بومی و تماشاچیان که از شهرهای اطراف می ایند و از برد نا به حق پرسپولیس مقابل تیم نفت مسجدسلیمان چنان لذت میبرند که دهنشان تا بناگوش باز میشود از خوشحالی و خنده پیروزمندانه .
اقای بختیاری وقتی تیم داوری بختیاری فصل قبل که نفت مسجدسلیمان و تراکتور گزینه سقوط بود ما دیدیم که چگونه با سوت زدن به سود تراکتور در مقابل تیمی که الان حضور ذهن ندارم نامش یادم بیاید تیم تراکتور را از بحران خارج کرد و باعث شد تراکتور فاصله اش را با نفت زیاد کند .
اقای بختیاری زاده یادمان نرفته مرحوم عبود سنگاشکن چگونه سر تیم دارایی مسجدسلیمان را برید تا جنوب و صنعت نفت و استقلال اهواز صعود کنند و دارایی نه.
اقای بختیاری همین فصل قبل یادمان نرفته که داوران خوزستانی که جالب اینجاست که هر سه بختیاری هم بودند چگونه گل سالم نفت مسجدسلیمان را افساید اعلام کردند و گل افساید صنعت را گل سالم اعلام .
اقای بختیاری ما مسجدسلیمانیها تعصب همه تیمهای خوزستانی را داریم و تمام ایران جزئی از وجود خود میدانیم ولی متاسفانه خیلیها از صداقت ما سو استفاده میکنند .
علت نتیجه نگرفتن تیم نفت مسجدسلیمان خود مسئولین استان خوزستان و کشوری میباشد ولی تیم نفت مسجدسلیمان با حمایت خدا و مردم مسجدسلیمان انشالله در لیگ خواهد ماند.
به امید خدا
پاسخ ها
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
درود بر شما ... اون دوست عزیز هم که میگه بازیکن بومی. خب کاری ندارن صادق صادقی بابااحمدی و فرعباسی بومی هستند خب بیان الان کمک تیم
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
2
6
سلام
روز عزا برای فوتبال خوزستان از آن روز شروع شد که تیم ریشه دار اس اس اهواز رو از صحنه خارج کردند. از وقتی عزا شدت گرفت که نفت آبادان افول شدید کرد و .....
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
0
9
اقای بختیاری زاده بدون تعارف خوزستان صاحب نداره هرکسی هم که دلسوز این استان بود وقتی دیدن این استان دست چه کسانی افتاده همه مهاجرت کردن رفتن نمونش شهر خودم ابادان ببینید چه کسانی تو ادوار گذشته نماینده این شهر شدن ببینید چه کسانی تو ادوار گذشته رییس و عضو شورای شهر این شهر شدن ببینید چه کسانی در ادوار گذشته تا کنون عضو هیت مدیر باشگاه صنعت نفت هستن اکثرا تهران هستن این یکی دو تا هم که ابادان هستن کارمند نفت هستن اصلا جرات اعتراض و درخواست ندارن هیچ غیرت و تعصبی به ابادان ندارن چرا باید خوزستان ما اهواز ما ابادان ما مسجد سلیمان ما خرمشهرو ماهشهر ما مورد تمسخر و خنده دیگر استان بشه اگه قرار به این نتایج بود از اول اقای امید شریفی نسب با تعصب رو میذاشتین که خیلی نتایج بهترین ازاینا رو میگرفت با بازیکنان ابادانی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
1
6
واقعا آقای سیاوش درست میگن
این همه امکانات در اختیار کادر فنی فولاد هست اما استفاده نمیکنن
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
0
6
فاتحه فوتبال خوزستان رو با بازگشت طالقانی به راس فوتبال خوزستان خوندم و عزای عمومی رو گرفتم تعجب چرا هیات های فوتبال شهرهای خوزستان هیچ اعتراضی نسبت به بازگشت این اقا نکردن یعنی در خوزستان هیچ پیشکسوت و فوتبالی نداشتیم که اینو اوردن
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
0
4
با سلام
آقای بختیاری زاده عزیز این مواردی که شرح دادین رو همه هوادارای خوزستان میدونن
البته بحث من فقط رو صنعت نفت آبادانه اگه شماها پیشکسوتای فوتبال واقعا از انتخاب مربیان و مدیر فنی و نحوه خرید بازیکنان و نحوه بازی کردن تیم و مهمتر از همه نتایج گلایه دارید باید طی گزارشی با امضای کارشناسان یا پیشکسوتان خوزستانی مراتب این نگرانی را به استانداری و مدیرعامل باشگاه صنعت بفرستید و از اونها توضیح بخواهید و راه کار بدهید هر چه زمان بگذره سقوط نزدیک تر میشه ما از همه تیم های ته جدولی هم باختیم. این بازیکنا رو چه حسابی خریداری شدن و این پولی که به باشگاه میاد اصلا خروجی مناسبی نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
0
6
فاتحه فوتبال خوزستان وقتی خونده شد که غیر بومی ها شدن همه کاره اون و پای دلالان به تیم هامون بازشد.
فاتحه فولاد وقتی خونده شد که بعد از قهرمانی فولاد عرصه رو بر جناب دهکردی مدیر پاک استان تنگ کردن تا مجبور به استعفا شد
فاتحه فوتبال خوزستان وقتی خونده شد که دیگه استعدادی کشف نشد، مربیان بی دانش فقط برای پر کردن جیب و بدست آوردن رزومه این دیار رو انتخاب کردن، بازیکنان مازاد و از همه جا رونده شده و بی تیم مونده به تیم های ما سرازیر شدن.
فاتحه بزرگتر انتخاب مجدد طالقانی بود که در سال های گذشته دستاورد مثبتی برای فوتبال استان نداشت .
کاش دیگر پیشکسوتان فوتبال استان هم مثل سیاوش خان رک از شرایط اسفناک سه تیم لیگ برتری ما انتقاد کنن
پاسخ ها
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
مربی بومی ویسی بود وسط راه تیم نفت ول کرد چقدر هم بازیکن مصدوم چپوند به تیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
0
4
سلام و درود بر پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان کاپیتان سیاوش بختیاری زاده
فرمایشات شما کاملا صحیح است و با اجازه شما اینجانب نکاتی را اشاره می‌کنم
بازیکنانی مانند شیری ، آقایی پهلوان ،دژاگه ،آغاسی ، غفوری که با انتخاب بازیکنان تیم ملی انگیزه لازم را جهت نشان دادن خود را ندارن و با خیال راحت در پایان فصل پولشان را هم کمال و تمام از باشگاه می گیرند
کادر فنی دو سال اول پنجره بسته را بهانه کرد و بازیکنان سوخته شمالی را گرفت و الان هم با این بازیکنان با مارکت گران داوران و وقت کشی تیم حریف را بهانه می‌کند
انشاالله آقای نکونام هم در کنار کی روش به همراه تیم ملی کشور عزیزمان موفق باشند و همانطور که شما فرمودین فولاد هم یک مربی خارجی کار بلد استخدام کند
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
0
3
اقای بختیاری زاده اولا این بازیکنای صنعت نفت همه ازطریق رانت گرفته شدند فرگوسن هم نمیتونه کاری بکنه درمورد نکونام داستان اسکوچیچو صنعت نفت که دربهترین شرایط اونا ازصنعت گرفتن ونابودش کردن اصلا معلوم نیست چه خبره
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
1
0
فیلم جدید برای هواداران نفت مسجدسلیمان تمام بازیکنان نفت مسجدسلیمان سرما خوردند و تمرینات تا اطلاع ثانوی تعطیله میگویند به علت نبود پزشک.
ما که فعلا دوریم از مسجدسلیمان جان تو یکی زحمت بکشه یه چند ورق ادولت کولد برسونه به تیم نفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
1
3
فاتحه فوتبال خوزستان خیلی وقت پیش خوانده شد
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
0
5
مردم خوزستان چوب نمایندگان بی کفایت مجلس و مدیران خوزستانی رو میخورن از ماست که بر ماست
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
0
4
عزا برای فوتبال. فوتبالیستها با بازوبند مشکی وتماشاگران هم محروم از فوتبال.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
1
3
استاد بختیاری زاده صنعت نفت دلالا بستن
بدترین تیم صنعت نفت در سی سال گذشته باید شما بزرگان مطالبه گر مردم مظلوم آبادان از کی شمس اعضای هیئت مدیره صنعت نفت محمدی قاسمپور که هر وقت اومده تیم انداخته پرکاس که برای چندمین مرتبه امده سراجی که به هیچ پیشنهادی نه نمیگه باشید خیانت کردن به آبادان مردم
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
1
3
درود بر شرفتان بازیکنان دوره سیاوش بختیاری
از اول هفته تا آخر هفته لحظه شماره میکردیم برای دیدن فوتبال ناب و اصیل بچه های خوزستان، یک زمانی تیمهای اصفهانی و تبریز که الان شاخ شدن تو تختی اهواز با ۵گل خورده بدرقه میشند، دقیقا همینیه که سیاوش خان گفت، الان تو ساق بازیکنان هیچ اثری از خوزستان اصیل نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
0
5
حرف دلمون زدی اقای بختیاری زاده تیم صنعت نفت با دلال بازی بسته شده خدا میدونه چه معامله های کردن باشگاه صنعت نفت بیاد اعلام مبلغ قراردادها رو اعلام کنه خیر نبینی قاسمپور که رفتی پرکاس اوردی تیمو انداختی ته جدول
بهداروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
1
2
مرد تنهاي فوتبال خوزستان سياوش خان بختياري زاده
Kazem
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
0
1
مانه تنهادرفوتبال بلکه درهمه موارددرحال پسرفت هستیم. حالاکه بحث فوتباله گرانترین فولادتاریخ ودیگر تیمهای خوزستانی به هیچ تیمی نه نخواهند گفت. ومتاسفانه خودشون ازپیش برنده میدونن . بنظرم توبعضی ازبازیها خوش شانس بودیم واقعا من هوادار قبل ازشروع فصل به چه دلیلی ازتیم فولاد امید قهرمانی داشتم؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها