به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
مصائب فوتبالی در شهر هویزه

از زمین سفت و سوخته تا بی‌مهری مسئولان!

از زمین سفت و سوخته تا بی‌مهری مسئولان!

خوزستان اسپورت- مالک باشگاه آزادگان هویزه نسبت به عدم رسیدگی مسوولان خوزستان به تنها مجموعه ورزشی این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، عیسی حامدی در گفت‌وگو با ایسنا با انتقاد از وضعیت تنها مجموعه ورزشی شهر هویزه، اظهار کرد: زمین چمن مجموعه ورزشی شهدای هویزه که زیر نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان است، در سال ۸۶ در جهت بازسازی تخریب شد و خاک آن را برداشتند. پنج سال طول کشید تا زمین چمن آماده شد اما متأسفانه برای بازسازی آن از بدترین خاک و چمن استفاده کرده بودند.

وی ادامه داد:  این زمین چمن سفت و پر از خار و بخشی از آن هم سوخته است. بیش از ۱۵ سال است که زمین بازسازی شده است اما تاکنون یک بازی رسمی هم در آن انجام نشده است، در حالی که این ورزشگاه اولین ورزشگاه هویزه بعد از دوران جنگ محسوب می‌شود. ضمن این که در حال حاضر نورافکن‌های زمین چمن مجموعه ورزشی دکوری بوده و مشکل برق آن حل نشده است.

وی خاطرنشان کرد: ما در باشگاه آزادگان هویزه روی رده‌های سنی پایه نیز کار می‌کنیم و متأسفانه بازیکنانمان به خاطر شرایط بد زمین مصدوم می‌شوند و مربیان هم می‌گویند با این شرایط نمی‌توان کار کرد. باشگاه آزادگان تنها باشگاه مجوزدار شهرستان در بخش پایه است که متأسفانه زمین چمن نداریم. البته با آقای بنی‌تمیم‌، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص وضعیت زمین چمن شهدای هویزه صحبت کردیم که گفت اعتبار بیاید بازسازی این زمین چمن در اولویت است. ما حتی این موضوع را هم مطرح کردیم که باید از حق آلایندگی شرکت‌های نفتی موجود در شهر هویزه به ما کمک شود.

وی ادامه داد: یک زمین چمن دیگر در شهر هویزه وجود دارد که متعلق به شهرداری است اما بیشتر مواقع در اختیار پیشکسوتان قرار دارد. در هر صورت استعداد فوتبالی در شهر هویزه فراوان است اما امکانات صفر است.  در حالی این شرایط را داریم که در باشگاه آزادگان فقط روی مقوله ورزش نوجوانان و جوانان کار نمی‌کنیم و کلاس‌های قرآنی، اخلاق و کمک ‌درسی و نیز کارهای فرهنگی زیادی انجام می‌دهیم و حتی در کنکور امسال دو، سه بازیکن ما در رشته‌های پزشکی پذیرفته شدند. بر اساس این اقدامات و اینکه هدف باشگاه ما محرومیت‌زدایی و شکوفایی استعدادها در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی است انتظار داریم مسئولان بهتر به ما رسیدگی کنند.

حامدی خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین میدان نفتی در هویزه قرار دارد و نیز شرکت‌هایی از جمله نفت و گاز اروندان، و پتروپارس را هم در شهرستان داریم که متأسفانه در قبال تعهدات اجتماعی خود هیچ کمکی به ما نمی‌کنند. حق آلایندگی‌ را به شهرداری می‌دهند اما شهردار می‌گوید ورزش جزو بخش‌هایی که از بودجه حق آلایندگی استفاده کند، نمی‌شود و استاندار و معاون وی حق این کار را به ما نمی‌دهند. من معتقدم پول وجود دارد اما نمی‌دانم چرا اراده‌ای برای خدمت نیست و شهرداری قانع نمی‌شود. به هر حال باید کار اصولی برای مجموعه ورزشی شهدای هویزه انجام شود.

وی تاکید کرد: هویزه محروم نیست و منابع نفتی دارد اما مظلووم است و با عدم رسیدگی مسئولان و همچنین شرکت‌های نفتی مواجه ایم. من حتی برای بیت رهبری و دفتر ریاست جمهوری نامه نوشته‌ام تا به ما کمک کنند اما فقط سال گذشته شرکت خاتم‌الانبیاء ۱۵ میلیون تومان به ما کمک کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
0
خوزستان مدیر با تعصب نداره حیف حیف حیف
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها