به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

متقیان: خداوند چیز بالاتری به معلولان داده است

متقیان: خداوند چیز بالاتری به معلولان داده است

خوزستان اسپورت- قهرمان اهوازی مسابقات گرند پری دو و میدانی گفت: معلولیت محدودیت نیست و خدا به جای مشکلی که در بخشی از بدن من ایجاد شده، پشتکار فروان را به من داده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، هاشمیه متقیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات گرند پری مراکش در سطح بالایی برگزار شد و 42 کشور در این رقابت‌ها حضور داشتند که من در پرتاب نیزه و پرتاب دیسک به دو مدال طلا رسیدم. همچنین کاروان دو و میدانی ایران به عنوان نایب‌ قهرمانی رسید.

وی بیان کرد: جا دارد از مسئولان شرکت ملی‌ حفاری تشکر کنم زیرا با استخدام من در این شرکت باعث شدند که در این مدت بدون دغدغه برای حضور در مسابقات مراکش تمرین کنم و شاید باورتان نشود من پرتوان‌تر از پارالمپیک توکیور تمام تلاشم را کردم که بتوانم روسفید شوم. خدا را شکر می‌کنم که با کسب دو مدال و ارتقای رکوردم در پارالمپیک توکیو پیش مردم ایران و همکارانم در شرکت حفاری روسفید شدم.

این پرتابگر خوزستانی درباره هدفش برای آینده نیز گفت:‌ من از الان به کسب سهمیه پارالمپیک 2024 و ارتقای رکوردم در مسابقات جهانی پاریس فکر می‌کنم.

وی در پایان نیز با بیان این‌که معلولیت، محدودیت نیست و خواستن توانستن است، عنوان کرد: شاید بخشی از بدنم دچار مشکل باشد اما مطمئنم خدا چیز بالاتری به ما معلولان داده که شاید افراد سالم آن را نداشته باشند. خدا در قبال محدودیت و معلولیت من، پشتکار فراوان را در وجودم گذاشته است که هیچ وقت خسته نشوم. من همیشه می‌گویم خستگی ناپذیرم و با انگیزه و با تمام وجود برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنم.

هاشمیه متقیان در پارالمپیک توکیو به عنوان تنها بانوی کاروان دو و میدانی ایران موفق شد به نشان طلای پرتاب نیزه دست پیدا کند. او پس از این رقابت‌ها بانوی طلایی ایران و خوزستان، لقب گرفت و اکنون نیز از محبوبیت فراوانی در بین خوزستانی‌ها برخوردار است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
0
0
زنده باد شیر زنان خوزستان بخصوص خانم متقیان دلاور
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها