به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۵۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

واکنش گرشاسبی به حضور نکونام در تیم ملی

توضیح گرشاسبی درباره حضور نکونام در تیم ملی


خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد که با فعالیت همزمان جواد نکونام در تیم ملی و باشگاه فولاد موافقت نکرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از اینکه نقل قولی از احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال مبنی بر فعالیت همزمان جواد نکونام در تیم ملی و تیم فولاد خوزستان منتشر شد، حمیدرضا گرشاسبی در مصاحبه با خبرنگار مهر این موضوع را تکذیب کرد.

گرشاسبی در این خصوص گفت: متاسفانه همینطور برای باشگاه فولاد و سرمربی آن شایعه درست می‌کنند. گفته‌اند نکونام با حفظ سرمربیگری در فولاد، مربی تیم ملی می‌شود. این کذب محض است. چنین چیزی نیست و تا الان اتفاقی نیفتاده است.

وی در توضیح بیشتر این ماجرا افزود: قبلاً دنبال حضور نکونام در تیم ملی بودند که گفتیم مخالف هستیم. فولاد خودش باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. هزینه و برنامه ریزی گسترده‌ای داشته‌ایم. الان هم تحت هیچ شرایطی موافق نیستیم که سرمربی خود را از دست بدهیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تاکید کرد: از طرف دیگر اینکه اعلام شده است نکونام با حفظ سِمت خود در فولاد به تیم ملی می‌رود، جدید است. روح ما هم خبر ندارد.

«آیا ممکن است مدیران فدراسیون فوتبال با مدیران بالادستی و شرکت فولاد برای جذب نکونام رایزنی کرده باشند؟» گرشاسبی در پاسخ به این سئوال گفت: بعید می دانم. قبلاً با خودمان صحبت شد و گفتند کی روش، نکونام را می‌خواهد. ما هم پاسخ دادیم به نکونام نیاز داریم و برای باشگاه برنامه ریزی شده است. این بحث همینجا مسکوت ماند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد: مباحث از زبان افراد مختلف بیرون می‌آید و شایعه است. به عنوان باشگاه فولاد خوزستان موافقتی با جدایی نکونام نداشته‌ایم.

گرشاسبی در خصوص اینکه آخرین تماس فدراسیون با او برای نکونام چه زمانی بوده است؟ اظهار کرد: هفته قبل صحبت شد و مخالفت کردیم. نکونام هم در آخرین گفتگویی که با هم داشتیم اعلام کرد که تیم ملی نمی‌روم.

«امکان دارد فدراسیون فوتبال با نکونام توافق کرده باشد و شما در جریان نباشید؟» مدیرعامل باشگاه فولاد در پاسخ به این سئوال هم گفت: نمی دانم. بعید می دانم. نکونام گفت نمی‌روم. او گفت برنامه‌هایم را در فولاد ادامه می‌دهم. اینکه می‌نویسند حضور نکونام در تیم ملی قطعی شده است، صحت ندارد.

گرشاسبی در واکنش به اینکه این خبر ادعای احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال است، خاطرنشان کرد: تا این لحظه خبر را تکذیب می‌کنم مگر اینکه نکونام خودش حرف بزند تا ببینیم چه کار کرده است وگرنه آخرین بحثش با من این بود که به تیم ملی نمی‌روم.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان در خصوص اینکه اگر توافق فدراسیون فوتبال با نکونام حضور همزمان او در تیم ملی و فولاد باشد آیا باشگاه با آن موافقت می‌کند؟ تصریح کرد: تحت هیچ شرایطی قبول نمی‌کنیم. مگر فولاد زنگ تفریح است؟ نمی‌شود. خود نکونام هم این را قبول نمی‌کند. یک سرمربی برای کار، ۲۴ ساعت شبانه روز را هم کم می‌آورد. باید ۵۰-۶۰ روز به مسابقات بروند. تحت هیچ شرایطی منطقی نیست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
1
11
اقای نکونام خوب داره از آب گل آلود ماهی میگیره چرا خودش نمیاد صادقانه صحبت کنه؟
کمک مربیگری تیم ملی چه آش دهن سوزی هست که نکونام داره بازارگرمی میکنه؟
فولادی خونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
0
12
اقای گرشاسبی هرچی هست زیاد به موندن نکونام فشار نیارید .
میخواد بره بسلامت بزار فسخ کنه و بره
شما هم زودتر بفکر سرمربی جدید خارجی باشید
این تیم بااین بازیکنایی که داره دست سرمربی خارجی باشه اگه قهرمان نشه حداقل بازی هجومی و قشنگ میبینیم
مگه بچه بازیه . کریم باقری که اینکارو میکرد کمک مربی بود نه سرمربی . خیلی داره به فولاد توهین میشه و ما هواردارا قطعا این حرکتو بی پاسخ نمیزاریم
تقی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
0
8
چرا همش شما مصاحبه میکنید خب نکونام خودش بیاد رک و راست حرفش رو بزنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
0
3
به نظرم فولاد بهتره هر چه زودتر تکلیف رو مشخص کنه اگه دل نکونام با تیم ملی هست فولاد راهش رو از اون جدا کنه و دنبال جذب مربی خارجی با کیفیت باشه قبل از این که زمان طلایی رو از دست بده و اختلافش با صدر جدول بیشتر بشه .
مگه میشه هم توی اردوهای خارجی تیم ملی بود هم سرمربی فولاد؟؟؟
اگه کریم باقری همزمان دو مسئولیته بود اون تو تیم پیروزی کمک مربی بود نه سرمربی!!
اگه نکونام تیم ملی رفت، مربی خارجی کارنامه دار و با تجربه ای چون شفر که توی فوتبال ایران هم موفق بوده و بیکار هست می‌تونه جذب تیم بشه .
امیدوارم سراغ گزینه های سوخته ایرانی نروند.
هواداران فولاد کادرفنی با دانش می‌خوان که دغدغه از دست دادن بهترین موقعیت برای موفقیت در لیگ و آسیا رو نداشته باشن
حیدری استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
0
3
تیم ملی بالای سر همه ماست، امافوتبال خوزستان هم تااین حد ذلیل نشده که اصولی یا هراحدی بخود اجازه دهد درامورات ما دخالت وتعیین تکلیف کنه. اقای نکونام هم خواهشا صادقانه اعلام کنه باعلی یاضدعلی؟ اینکه میخواد درتیم ملی منصب داربشه و ازطرف دیگر اینهمه پول قرارداد رو بدون زحمت دشت کنه وسرمایه گذاری فولاد برای امسال پرپر شود بی انصافی است. جناب اقای گرشاسبی اگر پیش فصل یک سرمربی خارجی میوردید اینهمه خواستگار به کوچه ما نمیومد...
مصطفی میناب
|
Netherlands
|
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
2
7
کاش نکونام بره ازفولاد. همیشه تیم فولاد بازیکن ساز بوده باورکنبد بدون تعصب میگم مجتبی نجاریان بهترین بازیکن لیگ ایران هست
ناشناس
|
United States of America
|
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
0
2
ایا این خبر تایید شده؟
اگر تایید نشده آقای یوسفی با توجه به اختیار داشتن یه تریبون بزرگ کار حرفه ایی نکردن.
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
0
1
تموم کنید باهاش یه مربی درست درمون بیارید
حسین قیصری بلواس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
0
1
بخدا حق نجاریان هست تو جام جهانی فیکس تیم ملی باشه ولی نکونام بهش بازی نمیده، چرا
نکونام مربی نیست مثل کریم باقری، سرمربی هست، و اگه مربی بود میتونست بره تیم ملی ولی با این شرایط اگه تاکتیکی داشته باشه که نداره، فولاد ضربه میخوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
0
4
در چهارمین سال سرمربیگری ایشان و تبدیل شدن فولاد به یک تیم کاملا غیربومی که حتی یک بازیکن در تیم ملی نداشته باشه تنها از نکونام برمیاد که به اندازه چندین سال این باشگاه هزینه رو ی دست باشگاه گذاشت بدون دستاورد خاصی و آنهم بازی نه چندان دلچسبی .
لطفا ایشان را به درب خروجی بدرقه کنید واز این شانسی که به درب خانه ی ما آمده، نهایت استفاده را ببرید . از نکونام نه فوتبالی میبینیم و نه دستاوردی . والسلام
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها