به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
دلیلی نمی‌بینم که به هر هواداری جواب بدهم

پرکاس: تیم نفت برای قهرمانی بسته نشده است

پرکاس: تیم نفت برای قهرمانی بسته نشده است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خود را ملزم به این نمی‌داند که به هر هواداری پاسخگو باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، رضا پرکاس در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال هوادار و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: در هفته‌های گذشته به برخی اهداف‌مان رسیدیم. با توجه به اینکه در آبادان سه امتیاز را از دست دادیم، تصمیماتی گرفته شد و تمرینات خاصی انجام دادیم. این سه امتیاز برای ما بسیار مهم است که وضعیت‌مان را در جدول بهبود ببخشیم. تیم‌ها در جدول به هم بسیار نزدیک هستند و با یک برد یا باخت، جایگاه تیم‌ها چهار یا پنج پله تغییر می‌کند.

وی با بیان اینکه هوادار را در دیدار با آلومینیوم و نفت مسجدسلیمان آنالیز کرده است، تصریح کرد: اطلاعاتی درباره این تیم داریم، اما بیشتر آنالیز ما باید روی تفکرات سرمربی و بازیکنان حریف باشد، نه بر مبنای تک بازی، چون ممکن است هر تیم در هر مسابقه، پنج یا شش تغییر داشته باشد و شما نمی‌توانید به آنالیز یک مسابقه بسنده کنید. ما خصوصیات بازیکنان را مدنظر قرار می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در مورد بازیکنان غایب تیمش یادآور شد: کارهای شریدین بابایف انجام شده است و او را در اختیار داریم. طالب ریکانی را که بازیکن کلیدی و مهم ماست نیز برای این مسابقه در اختیار خواهیم داشت. او از گذشته مصدومیتی داشت و خیلی تلاش کرد به بازی‌های ابتدایی ما برسد، اما نمی‌خواستیم این بازیکن را فدای یک مسابقه کنیم. خوشبختانه ریکانی به میادین بازگشته است و با صلاحدید کادر فنی به میدان می‌رود.

پرکاس با بیان اینکه ریکانی نقش بسیار بسیار مهمی در صنعت نفت دارد، خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله حسن بیت‌سعید هم برمی‌گردد. برای جذب یک بازیکن خارجی دیگر هم مذاکره می‌کنیم و اگر او را به خدمت بگیریم، می‌توانیم بگوییم با توجه به شرایط باشگاه، به هماهنگی و سبک مدنظرمان خواهیم رسید.

وی درباره وضعیت میزبانی صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: از مدیر و معاون شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و کی‌شمس مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم. او بسیار زحمت کشیده و کار چمن و رختکن‌ها تمام شده است. ما دو هفته در خارج از خانه بازی می‌کنیم و بهترین فرصت است که فضای بیرونی ورزشگاه و کارهای زیباسازی را انجام بدهند. فکر می‌کنم مشکلی برای میزبانی نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد اعتراض تعدادی از هواداران صنعت نفت پس از شکست هفته گذشته نفتی‌ها مقابل آلومینیوم اراک تصریح کرد: این افراد کمتر از پنج نفر بودند و نمی‌توانیم بگوییم آنها هواداران صنعت نفت بوده‌اند. هوادار صنعت نفت یعنی بیشتر از 30، 40 هزار نفر در ورزشگاه تختی آبادان و افراد زیادی در شهرها و کشورهای دیگر.

پرکاس با بیان اینکه هواداران می‌خواهند صنعت نفت در هر مسابقه پیروز شود، اظهار داشت: نباید مبنا را بر این بگذاریم که باید همه دیدارها را ببریم. در این شرایط 80 امتیازی می‌شویم و به سمت قهرمانی می‌رویم. همه می‌دانند که صنعت نفت برای قهرمانی بسته نشده است و اگر تلاش تیم‌های دیگر برای قهرمانی 30 درصد باشد، ما باید 130 درصد تلاش کنیم. هواداران احساسات خود را بیان می‌کنند و ما هم به آن احترام می‌گذاریم، اما دلیلی نمی‌بینم که به هر هواداری جواب بدهم.

وی با بیان اینکه ممکن است برخی هواداران به یک شخص علاقه داشته باشند، تصریح کرد: از آبادانی‌ها و دوست‌داران صنعت نفت می‌خواهم مجموعه تیم را به‌صورت کلی ببینند. اگر به فصل‌های گذشته رجوع کنیم، می‌بینیم تیم با شرایط مشابه صنعت نفت در دو هفته نخست فصل‌های گذشته اختلافی ندارد و شاید بهتر هم شده باشد. در فوتبال گاهی روی حوادث یا بد بازی کردن گل می‌خورید. ما تلاش می‌کنیم این مشکلات را برطرف کنیم تا هواداران خوشحال باشند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان راجع به شارژ مالی بازیکنان و مربیان این تیم خاطر نشان کرد: بودجه باشگاه مشخص است و مدیریت باشگاه در این باره شفاف صحبت کرده است. تیم‌های دولتی مانند ما و یکی دو باشگاه دیگر، باید برخی قوانین را مدنظر قرار بدهند. باشگاه مبلغی را نسبت به تعهدات خودش به حساب اعضای تیم واریز کرده که می‌تواند نکته بسیار خوبی باشد.

پرکاس در ادامه گفت: اعلام کردند که این کار (پرداخت قرارداد بازیکنان صنعت نفت) در روزهای آینده ادامه دارد تا دغدغه مالی نداشته باشیم. همه تیم‌ها دغدغه مالی دارند؛ به‌جز سه یا چهار تیم که مستقیماً از منابع مالی کارخانه یا شرکت خود استفاده می‌کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۴
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
1
9
وقتی که مربی از لیگ بنگلادش میاریم این میشه آخر و عاقبت تیم صنعت !
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
0
8
ایشون میگه نباید انتظار داشته باشید "همه" بازیها رو ببریم. اقای عزیز ما نگفتیم "همه" بازیها رو ببرید. جناابعالی فقط "یک بازی" رو ببر بعدا بیا علیه هواداران مصاحبه کن واقعا جای تاسف داره تیم صنعت به جایی رسیده که هرکسی میتونه سرمربی بشه و علیه هواداران مصاحبه کنه .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
1
4
من متوجه شدم. امسال برای بقا بسته شده.
پروژه استقلال زدایی در خوزستان بس نبود، حالا می خوان تیم های نفتی رو خراب کنن.
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
0
4
تاسف آور است سرمربی که ادعای بین المللی بودن و اروپایی بودن میکنه واضح بی پرده به هواداران صنعت نفت حمله میکنه اینکاره حرفه است ونه اخلاقی اما یک چیزو از حالا روشن میکنه که پرکاس خط قرمزی در گفتارش نداره آقای سوپر مربی کشف نشده مهلت حضرتعالی در افکارعمومی علاقه مندان به صنعت نفت همین 2 بازی پیش رویت میباشد گرچه خیلی ها پیش بینی کرده بودن آقای پرکاس حداکثر تا هفته پنجم سرمربی آبادان خواهدبود از تمام داشته ها و امکانات وو و استفاده کن زیرا بعد شکست احتمالی از پرسپولیس سخت سخت بتونی درمقابل هواداران ناراضی مقاومت بکنی بنظر بنده شما در بهترین حالت از 6. امتیاز این 2 بازی فقط و فقط 1. امتیاز شایدبگیری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
0
5
روتو برم همین مونده بود تقصیر را گردن هواداران بندازی
کرمرضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
0
5
از بازی اول همه چی معلوم شد حرفای نکونام ابروی ابادان برد گفت ما دروازبان هم نداشتیم مشکلی پیش نمیامد برو اقا این تیم زندگی هوادارای محترم صنعت نفت چکاره هستی میگی جواب گو نیستی پس وقتی تیم افتاد اعتراض کنیم قاسمپور خجالت بکش اخر کارخودت کردی و رفتی تهران صنعت نفت شک نکنید زنگ تفریح دیگرتیمها میشه اگر تیمهای دیگه تیم ما بشناسند بدون دفاع ودروازبان مقابلمون بازی میکنند وفقط مهاجم به زمین میارند شک نکنید این اتفاق میفته گناه این مردم نجیب چیه فقط خون دل بخورند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
0
4
برای سقوط بسته شده،خاک تو سرتون، شهر بی صحاب دیگه، هرکی میاد اینجا میخوره میبره.
Reza azadegan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
0
6
اگر برای قهرمانی بسته شده بود که شما اونجا تشریف نداشتید
علی ابادانی
|
United States of America
|
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
0
5
هزاربار گفتم بازهم هم میگم مدیران ارشد وتهرانی نشین نمیخان این شهرو فوتبالش دوباره اوج بگیره اقای المانی رو گذاشتن مقابل مردم ابادان ازنجابت و پاکی ومظلومیت وحیا مردم ابادان دارن سواستفاده میکنن ایا اگه‌ تو تبریز بود مربی حق چنین حرف های راجب هواداران تیمش رو داشت ولی تمام‌ پیشکسوتان ابادان سکوت کردن یا منافعشون درخطر میفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
0
2
وقتی بازیکن میخوان بگیرن خوب حضرات پیشکسوت میان نظر بدن،پس چرا برای پرکاس همه خوابن، همه تعریفشو میدن،بله بله باند بازیهای خودمونه که نفت به این بلا کشیده شده، همه میان برای برد شدیم شاهین بوشهر دوسال پیش
omid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
0
3
آقای پرکاس اینو بدون که شما و مدیر فنی رو به آبادان تحمیل کردن امیدوارم درک داشته باشی که زودتر استعفا بدی و از آبادان بری چون شما تیم رو به حاشیه میبری و اگر هم نتیجه نگیری هواداران رو مقصر میدونی متاسفانه قراردادت هم دو ساله هست اون دو مربی هم که از برزیل آوردی به نظرم از تو بهتر هستن بیشتر حالیشون میشه امروز هم که بهتون 20 در صد پول دادن در حالیکه تیم فصل قبل تا نیم فصل پول نگرفتن ولی مربی سابق نزاشت تیم به حاشیه بره ولی شما از الان معلومه با هواداران مشکل داری و دنبال بهونه هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
1
1
مرد حسابی چطور جرأت میکنی هواداران میلیونی صنعت نفت آبادان را به سی چهل هزار نفر تقلیل دهی. هواداران تنها سرمایه واقعی این باشگاه هستند. و همین هواداران به زودی تکلیف شما را روشن میکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
0
0
واقعا سرمربی حرفه ای، اینطور صحبت میکنه؟ یعنی منظورش اگه بیشتر بازیها باخت بیاره مشکل نداره برای قهرمانی تیم نبستیم، لاقل تیم برای خطر سقوط هم نبند
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
0
1
اقای پرکاس به جای زیاد حرف زدن به فکر تلاش بیشتر و رفع نقاط ضعف تیم باشین اگه میخای در فوتبال ایران اسم ورسمی برای خودت بدست بیاری باید درابادان نتیجه بگیری همه دیدن اسکوچیچ از ابادان به سرمربی تیم ملی رسید که با نتایج خوبش راهی جام اگه میخای موفق بشی سعی کن اصلا تو کنفرانس خبری هم مصاحبه نکنی مثل یک جنتلمن واقعی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها