به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

کنار گذاشتن نماینده خوزستان از لیگ برتر بسکتبال

کنار گذاشتن نماینده خوزستان از لیگ برتر بسکتبال

خوزستان اسپورت- رئیس هیات خوزستان با انتقاد شدید از رییس فدراسیون در پی کنار گذاشتن تیم خانه بسکتبال از لیگ برتر، ابراز عقیده کرد: کل سازمان لیگ بسکتبال ایران محلی برای تسویه حساب‌های شخصی است.

به گزارش خوزستان اسپورت، مجتبی پیرعباسی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پیگیری‌ هیات خوزستان برای حضور تیم خانه بسکتبال استان در لیگ برتر کشور، علیرغم اعلام فدراسیون مبنی بر کنارگذاشتن این تیم از مسابقات، اظهار کرد: من همچنان پیگیر هستم اما فدراسیون در تلاش است که تیم خانه بسکتبال را حذف کند زیرا با ما مشکل دارند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مسئولان ورزش استان برای حل این مشکل و رایزنی با فدراسیون به عنوان متولیان ورزش خوزستان اقدامات لازم را داشته‌اند؟ ادامه داد: من فکر می‌کنم اگر مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خودش پاسخگوی این سؤال باشد، بهتر است. امیدوارم شما این سؤال را از مسئولان بپرسید که در حل این موضوع چه کمکی کرده‌اید. ما انتظار داریم مسئولان ورزش خوزستان پای کار بیایند و نمی‌شود که حق و سهمیه این استان و جوانان آن بدون هیچ دلیل قانونی از دست برود.

رئیس هیات بسکتبال خوزستان در ادامه تأکید کرد: کار فدراسیون قانونی نیست و من هم به هر جایی که دستم برسد، در حال اعتراض هستم و حتی شکایت کرده‌ام و پیگیر موضوع هستم.

وی ابراز عقیده کرد: اصلاً دلیل اصلی فدراسیون برای کنار گذاشتن تیم خانه بسکتبال خوزستان از لیگ برتر وجود ندارد اما آقای داوری، رئیس فدراسیون شخصاً می‌خواهد که این تیم در لیگ برتر نباشد و چون دلیلی ندارد از دلیل این کار برای ما صحبت نمی‌کند. آقای داوری فکر می‌کند چون با پیرعباسی مشکل دارد، باید تلافی آن را بر سر بچه‌های خوزستان دربیاورد که ما اصلاً اجازه چنین کاری را نمی‌دهیم.

پیرعباسی معتقد است: کل سازمان لیگ بسکتبال ایران غیرقانونی است و هیچ مصوبه‌ای برای فعالیت ندارد و بعد همین سازمان لیگ تصمیم می‌گیرد که خانه بسکتبال در لیگ نباشد و در واقع محلی برای تسویه حساب‌های شخصی است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
1
0
وقتی تمام بازی هاش رو میبازه همون بهتر که حذف بشه
حیدری استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
0
1
باتوجه به مصاحبه آن عزیز اگه صحت داشته باشه هیچ مسوولی نمیتواند همچو کاری بکند. البته در ایران میشه. چون شبانه ماده تبصره در میارن و الی آخر......
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
0
0
احتمالا چون رئیس فدراسیون بسکتبال اصفهانی هست و بسکتبال خوزستان عناد داره میخواد زهرش رو بریزه
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
0
0
اقای پیر عباسی شما همش دارین تو حاشیه حرکت میکنید تیم خانه بسکتبال که همش شکست میخورد وسقوط کرد چرا از نیم قهرمان اسیا و ایران پتروشیمی بندر امام که جوانان و مردم خوزستان همه طرفدار این تیم بودن رو حمایت نمیکنید پافشاری برای حضور مجدد این تیم نمیکنید چرا از بسکتبال ابادان حمایت نمیکنید گیر دادی به تیم سقوط کرده شهرداری گرگان چطور از تیمشون حمایت میکنن یادبگیرید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها