به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

حاجی‌پور: استقلال و فولاد تیم‌های کهکشانی هستند

حاجی‌پور: استقلال و فولاد کهکشانی هستند

خوزستان اسپورت- بازیکن اسبق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: باتوجه به امکانات سخت افزاری باشگاه فولاد خوزستان و این‌که کادرفنی نیز بازیکنان خیلی تاپ را جذب کرده است، انتظار می‌رفت که فولاد سربلند از این بازی خارج شود و سه امتیاز را به دست آورد.

به گزارش خوزستان اسپورت، افشین حاجی‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، در خصوص عملکرد تیم فوتبال در هفته اول در دربی خوزستان، اظهار کرد: باتوجه به این که تیم ها اکنون در شرایط سخت بدنسازی هستند، نمی‌توان انتظار داشت که بازیکنان آن‌چه مدنظر کادرفنی است را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد:‌ البته باتوجه به امکانات سخت‌افزاری باشگاه فولاد خوزستان و این‌که کادرفنی نیز بازیکنان خیلی تاپ را جذب کرده است، انتظار می‌رفت که فولاد سربلند از این بازی خارج شود و سه امتیاز را به دست آورد. البته فولاد تیم برتر میدان و بازی کاملا در اختیار این تیم بود. نفت هم باتوجه به تغییراتی که در کادر فنی داشت، محتاط شروع کرد و به دنبال حداقل امتیاز این دیدار بود که در این امر موفق بود. تیم فولاد هم هر چه زد به در بسته خورد و مطمئنا در هفته‌های آینده بازی‌های بهتری از این تیم خواهیم دید.

حاجی‌پور درباره این‌که نکونام عنوان کرده تیمش همچنان به تقویت شدن نیاز دارد، گفت: دست نکونام در باشگاه فولاد برای جذب بازیکن باز است و به نظرم این تیم خریدهای کهکشانی داشته است و این‌که جواد نکونام معتقد است همچنان تیمش به تقویت شدن نیاز دارد، نظرش محترم است و حتما در برخی پست‌ها نتوانسته بازیکن لازم را جذب کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در ادامه درخصوص شکست تیم سابق خود مقابل سپاهان نیز عنوان کرد:‌ استقلال هم مثل فولاد برای این فصل خریدهای کهکشانی داشته اما چون بازی اول بود و ساپینتو برخی از بازیکنان را در اختیار نداشت و به نوعی هم سپاهان را دست کم گرفته بودند، این شکست رقم خورد. سپاهان تیم ریشه‌دار و با برنامه‌ای است و به نظرم قطب اول قهرمانی است.

وی عنوان کرد:‌ به نظر من از استقلال مقابل سپاهان برنامه خاصی ندیدم و اگرچه در نیمه اول بر بازی سوار بود اما در نیمه دوم با اشتباهات فردی در خط دفاع و ضد حملات زهردار تیم سپاهان، دو گل دریافت کرد. استقلال اگر می‌خواهد موفق شود باید برنامه‌های کادرفنی برای خطوط مختلف خیلی دقیق‌تر باشد و تیم‌ها را هم دست کم نگیرند. بازیکنان استقلال باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند. انتظار هواداران استقلال این است که این تیم امسال هم یکی از مدعیان قهرمانی باشد. امیدوارم استقلال بتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
8
3
جالبه اگر به فولاد پیرمردا میگی کهکشانی فاتحه فوتبال خوندس،همه سن بالا
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
3
5
با صحبتهای افشین حاجی پور موافقم امسال باشگاه فولاد تمام ابزار لازم برای قهرمانی رو فراهم کرده امیدوارم اقای نکونام عزیز بتونه از این مهره هایی که جذب کرده بخوبی بازی بگیره و جام قهرمانی به ما هدبه کند. زنده باد فولاد و فولادی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
2
5
خوزستان درچه فکریه؟رنگ جام فولادیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
1
0
افشین عزیز جای شما خالیه در مسولیت های فوتبالی استان
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
3
4
امسال فولاد با نکونام علاوه بر جنگیدن سرسختتانه با مدعیان قهرمانی در لیگ برتر برای کسب قهرمانی انشاءالله در آسیا هم اورا در فینال غرب آسیا خواهیم دید که به امید خدا در صورت شکست الهلال به فینال جام قهرمانان باشگاههای آسیا خواهد رفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
0
1
کور بشه هر کی فولاد را نمی تونه ببینه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها