به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
تعداد نظرات: ۳۸ نظر

نکونام: اگر دروازه‌بان نداشتیم اتفاق خاصی نمی‌افتاد

نکونام: اگر دروازه‌بان نداشتیم اتفاق خاصی نمی‌افتاد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مقابل نفت آبادان کاملا سوار بر بازی بودیم و اگر دروازه‌بان هم نداشتیم، اتفاق خاصی نمی‌افتاد.

به گزارش خوزستان اسپورت، جواد نکونام بعد از تساوی بدون گل بین تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در کنفرانس خبری اظهار کرد: با توجه به گرمای هوا می‌دانستیم تیم حریف عقب می‌نشیند و برای کسب حداقل امتیاز بازی می‌کند. روی این موضوع تمرین کرده بودیم. بی‌‌خطر ترین بازی بود که در سال‌های اخیر از صنعت نفت دیده بودم. کاملا سوار بر بازی بودیم و اگر دروازه‌بان هم نداشتیم، اتفاق خاصی نمی‌افتاد.

وی افزود: شاید صنعت نفت در 6-7 دقیقه ابتدایی نیمه اول با بازی مستقیم توپ‌هایی روی دروازه ما فرستاد اما در ادامه مسلط بودیم و باز هم تأکید می‌کنم اگر دروازه‌بان نداشتیم هیچ اتفاقی روی دروازه فولاد نی‌افتاد. صنعت نفت غیر از وقت تلف کردن و خواباندن جریان بازی کار دیگری انجام نداد اما ما سعی کردیم به بازی سرعت بدهیم. از ابتدا هم به داور گفتم تیم حریف روی شگرد خود چنین کاری انجام می‌دهد. هر 5 دقیقه یکبار یک نفر از بازیکنان صنعت نفت روی زمین می‌افتاد.

سرمربی فولاد خوزستان تصریح کرد: تیمی که دقیقه 25 و 35 کارت زرد می‌گیرد یعنی برنامه‌اش مشخص است. به داور هم گفتم دیگر نباید دقیقه 80 به دروازه‌بان حریف کارت زرد بدهید امابه نظر می‌رسد داوران تا حدی بازی را کنترل می‌کنند. به مرادیان دقیقه 82 کارت زرد داد. اما در ابتدای بازی به او گفتم دقیقه 80 به بعد کارت می‌دهید و این موضوع مشخص بود. به پدر امیر عرب براقی ارادت دارم از دوستان خوب ما و بچه محل ما است اما خودش داور ضعیفی است. دو سال قبل سبب باخت ما به نساجی شد. خودش کارت قرمز نداد و کمک داورش نیز اشتباه کرد و خطای هل دادن بازیکنان نساجی را نگرفت. سه سال قبل نیز در اهواز یک پنالتی برای ما نگرفت و باز هم یک بر صفر باختیم.

نکونام گفت: نظر شخصی‌ام را می‌گویم که امیر عرب براقی داور ضعیفی است ایرادی هم ندارد که بگوید من بازیکن ضعیفی بودم زیرا نظر شخصی‌اش است. این داور برای یک تیمی که می‌خواهد فوتبال را بخواباند عالی است نه آوانتاژ می‌دهد و نه بازی را کنترل می‌کند. دقیقه 82 به بازیکن حریف کارت می‌دهد اما خواهش می‌کنم چنین کارهایی با تیم ما انجام ندهد. این نوع قضاوت کردن برای ما سنگین است. یک خطا در نیمه اول درون هیجده قدم اتفاق افتاد که امیدوارم پنالتی نبوده باشد. در کل قضاوت‌های وی نشان می‌دهد داور ضعیفی است. اعتقاد شخصی من این است باید در بازی تیم‌های خوزستانی و شمالی از بهترین داوران‌مان استفاده کنیم.

وی افزود: چه ایرادی دارد اصلاً داور جوان ناشناخته بگذارید. الان متوجه شدم چرا فریدون اصفهانیان نام عرب براقی را در لیست داوران ما گذاشت. او به ویژه برای تیمی که می‌خواهد فوتبال بازی کرده و به بازی سرعت بدهد ضعیف قضاوت می‌کند. اما برای تیمی که گل جلو باشد و بخواهد با وقت تلف کردن بازی را بخواباند فوق‌العاده است زیرا حوصله همه را سر می‌برد. امروز چند دقیقه بازی متوقف شد و دروازه‌بان صنعت نفت چند دقیقه روی زمین افتاد؟ دست‌کم مرادیان هفت دقیقه وقت را تلف کرد. ناگهان می‌دیدیم سه نفر روی زمین هستند. مشکلی با صنعت نفت ندارم و به این سبک بازی‌شان احترام می‌گذاریم. هیچ ایرادی به این موضوع نمی‌گیرم اما با این نوع قضاوت کردن مدام بازی می‌خوابد.

سرمربی فولاد خوزستان تصریح کرد: مانند بازی‌های دربی که تند تند سوت می‌زنند تا 100 هزار نفر راضی به خانه بروند، خون از دماغ کسی نیاید، کسی ناراحت نشود و همه خوشحال باشند در مورد قضاوت‌های عرب‌براقی نیز همین اتفاق می‌افتد. با این وجود به تیم خودمان امیدوار هستم زیرا نکات و شرایطی را دیدم که مرا امیدوار کرده است. فولاد تیم فوق‌العاده خوبی است هیچ مشکلی هم ندارد که هفته اول مساوی کردیم.

نکونام گفت: در هفته‌های آینده یاران ما می‌رسند اما مشکل اصلی ما این است که باشگاه نتوانست آیاندا پاتوسی و موسی کولیبالی را به تهران بیاورد. کلی از آماده بودن آنها حرص خوردم امروز هم دیدید این بازیکنان و اشکان دژاگه آماده نبودند اگر آنها آماده شوند تیم فوق‌العاده‌ای خواهیم داشت. باشگاه نتوانست آرش رضاوند را حفظ کند و فرشید اسماعیلی مصدوم شد. این شرایطی است که تیم ما دارد اما اطمینان دارم فولاد تیم قابل احترام و خوبی است.

وی خاطرنشان کرد: در این سه سالی که در فولاد هستم هیچ وقت اینگونه صحبت نکردم. اما اطمینان دارم در آینده تیم با کیفیتی خواهیم بود.

نکونام در خصوص اینکه آیا احساس نمی‌کند تیمش در خط حمله و نفرات تهاجمی نیاز به تقویت دارد و آیا قرار است بازیکن خارجی که قطعاً باید آسیایی باشد به تیمش اضافه خواهد شد، پاسخ داد: خط جلوی ما مشکل ندارد بلکه مشکل ما آمادگی تیم است زیاد دوست ندارم تغییراتی در تیمم داشته باشم. دیدید احسان پهلوان در اولین بازی‌اش چقدر خوب، روان و شاداب بازی کرد. این به دلیل شرایط ایجاد شده است. اما برای تیم کوتاهی کردند. اگر نیاز به یارگیری در بخش تهاجمی باشد قطعاً در نیم‌فصل این کار را خواهیم کرد اما الان به این فکر هستیم که جای آرش رضاوند بازیکن بگیریم زیرا نفر از دست دادیم جدا از اینکه نتوانستیم نفر کلیدی خود را حفظ کنیم بازیکن هم نتوانستیم بگیریم. در این پست مهم‌ترین کار که باید انجام بدهیم جذب بازیکن در این پست است. امیدوارم شکل تیمی فولاد زودتر مشخص شود و بتوانیم سریع‌تر به اهداف خود برسیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
2
1
مگه صنعت دروازه دیدن همش دفاعه
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
3
6
اقای نکونام با این حرف خودت رو محکوم کردی. هوادارا چقد گفتن که نباید سهمیه بازیکن خارجی رو برای دروازبان مازاد سپاهان هدر بدی و بهتر بود که یک مهاجم خارجی بخرید اما جنابعالی در تلویزیون گفتی نیاز به مهاجم خارجی نداریم و 3 مهاجم عالی مثل قربانی و علیاری و ساسان داریم واقعا به ساسان انصاری میگی مهاجم عالی ؟؟؟!!!!
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
12
3
آقای نکونام دمت گرم....تیم درجه یکی ساختی..
به این تیم امید واقعی دارم...موفق باشید
پاسخ ها
محمد حلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
واقعا هم دروازبان نمیخواستیم...دمت گرم نکونام...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
3
8
مرد حسابی برو چند دقیقه وقت بزار ببین نظر هواداران فولاد در مورد سبک مربیگریت چیه؟ دیگه لازم نیست من هوادار صنعت نفت نظر بدم، برو از بچه‌های فولادی بپرس، علی یارت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
3
8
مرادیان این کارا رو از زمانی که شاگرد تو بود یاد گرفت ابشک هم استاد این کاراست همه مصاحبش در مورد داور اتلاف وقت حریف بود باید راجب ارنج و ناتوانی تیمت جلو تیمی که یک سوم فولاد هم خرج نکرده بگی البته که حق داری توپ بندازی تو زمین حریف داور
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
1
8
همیشه گفتم و تکرار میکنم: هر تیم روبرو فولاد با شیوه جواد نکونام (دفاع و ضدحمله) بازی بکنه، براحتی از فولاد امتیاز میگیره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
3
7
خجالت بکش نکونام،اگر این بازیکنا تو رو صنعت داشت حلواتون میکردن.
هوادار صنعت نفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
2
9
اگه اینو نگی چی میخوای بگی والله زشته با بودجه چندصد میلیاردی و اینهمه بازیکنای گران در برابر یک تیم بی پول و مشتی جوان کاری نتونستی بکنی تو با اینهمه داشته در برابر سرمربی با دانش صنعت نفت بازنده بودی . صنعت با این تاکتیک نیومده بود گل بزنه اومده بود فقط بگه دانش کادر فنی و وجود بازیکنای گمنام ولی شریف و جنگنده بهترین اسلحه در برابر تیمی مثل فولاد شماس . گیرم مالکیت توپ همش دست شما خب که چی عیر از دو سه موقعیت چکار تونستید بکنید اگه پرگاس بودجه و بازیکنای شمارو داشت الان حداقل با چهار گل در خونتون شکست خورده بودید . پس لطفا با این حرفا فرار رو به جلو نکن . مربی که نتونه با اینهمه مهره گران یه تاکتیک موثر برای گل زدن پیاده کنه یعنی هیچی ولی در عوض پرگاس با یک تاکتیک ارزشمند به ظاهر دفاعی ولی از نوع آلمانی ضدحال بدی بهت زد . یک امتیاز این صنعت نفت ارزش یک برد داره
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
2
6
از حرفهای جواد شگفت زده شدم باشگاه فولاد اینهمه پول هزینه کرد هر ستاره ای که جواد درخواست داد باشگاه گرفت حالا میگه تقصیر باشگاهه پاتوسی و کولیبالی دیر اومدن پاتوسی که 3 ساله اضاف وزن داری عرضه برخورد باهاش نداری مگه نگفتی از تیم میذارمش کنار پس چطور همین هفته اول فیکس بازیش دادی فقط واسه بازیکنهای گمنام شیر میشی ؟
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
2
12
کی راحت بشیم از این مصاحبه ها و....
کی راحت بشیم از این کادر و پیرمرد ها...
کی بازیکنان جوان خوزستانی وارد تیم بشن
مسلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
1
6
بهانه ها شروع شد زمین زمان داور و تیردروازه همه مقصر هستن جز نکونام بی دانش
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
1
6
ببینید فولاد بیشتر تبلیغ روشه تا بار فنی حتی تیم فصل قبل بهتر بود اگر امشب از بازیکنان جدیدش بیشتر استفاده میکرد حتما شکست میخورد بازیکنان جدیدش آنچنان تاپ نیستن ومانور تبلیغی و حمایت دروغین میشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
1
7
چرا نمیگی اگه مربی نداشتیم هیچ اتفاقی نمی افتاد؟
صنعت زور بردن نداشت شما که داشتی چرا نبردی
جواب : چون تیمت مهاجم نداره و شیمبا را مفت از دست دادی
در مصاحبه قبل گفتی شیمبا عجله کرد اما من میگم شما تعلل کردین در حفظ ایشان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
1
7
آقای نکونام بودجه که شما خرج کردی رو یک دهمش بدن پرکاس بعد معلوم میشه کدوم تیم دروازبان نمیخواد
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
1
7
تیمی که سرمربیش رو به زمین فوتبال با پرکاس دست میده و دستیاران و کادرش بعد از سوت پایان بازی توسط داور کارت بارون میشه باید هم در انتهای بازی اینچنین فرافکنی بکنه.
نشد فولاد تو اهواز بازی داشته باشه و تماشاگر از نکونام و دستیارانش شلوغ کاری نبینه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
1
6
به این حرفا سه امتیاز نمیدن بیخود خودت رو خسته نکن ، بهونه نیار و توجیه نکن هوادار فولاد می‌دونه دانش خودت و کادر فنیت در چه حدی هست!
گیریم تمام تیم های لیگ مقابل فولاد دفاعی بازی کردن شما نباید برنامه ای برای مقابله با اون تاکتیک حریف داشته باشی؟؟؟
چهار سال هست هر موقع حریف ما این روش رو به کار برده نکونام عاجز از پیروزی بوده یا به سختی پیروز شده.
نمونه های بارز اون رو در لیگ و بازی های آسیایی شاهد بودیم.
لابد بازی بعدی هم با این مازادهای پرسپولیسی میخوای سه امتیاز رو به تیم تهرانی تقدیم کنید!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
1
11
اقای لالیگایی وکاپیتان بااخلاق سابق تیم ملی یکمی اخلاق هم به دستیارانت یاد بده که این چند سال تمام ایران میدونن چقدر باادب وباکلاس هستن
فقط خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
2
6
بازی بعدی پرسپولیس ۱.فولاد۰
گل با سوتی یکی از دیپورتی های پرسپولیس.
هوادار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
0
6
بعد از چهار فصل مربیگری نکونام تو فولاد هیچ چیزی به این تیم اضافه نشده حتی بزرگترین مربیان جهان بعداز چهارسال تخلیه میشن و نیاز به تغییر وتحول درتیم دارن نمیدونم بر چه اساسی امسال هم به نکونام وقت دادن قطعا فولاد مثل سال گذشته باهمون بازیهای کسل کننده اعصاب هوادارا رو خورد رده ای بهتر از پنجمی بدست نمیاره امسال قهرمانی متعلق به سپاهانه اونم بخاطر تصمیم درستشون توانتخاب مربیه
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
1
8
با سلام وعرض وادب خدمت همه هواداران فوتبال خوزستان بخصوص ابادان وخسته نباشید به دوتیم محبوب جنوب اقای نکونام همه دنیا میدونن تیم شهرمن بی پوله اخرین تیمی که بسته شده دو سه تا ازاین بازیکنان در ترکیب امروز صنعت طی این یکی دوروز به تیم اضافه شدن نه تو اردو بودن نه تو تمرینات گروهی بازهم دمشون گرم همگی تلاش کردن با دست پر به ابادان برگشتن اما شما اقای نکونام مردم و فوتبال خوزستان رو به مسخره گرفتی بخدا قسم به جای اردوی ترکیه اینهمه ریخته پاش الکی ته کوچه های اهواز و ملاثانی و شوش دانیال میگشتی ازابن بازیکنان فعلی فولاد صددرجه بهتر پیدا میکردی امید حامدی فر عزیز که بازیکن صنعت نفت بود امسال استقلال خریدش بچه شوش دانیال به زودی در استقلال ستاره میشه بی تعارف بگم دیروز یه مقدار بازی سپاهان استقلال رو دیدم نیمه دوم نود درصد قهرمانی مال سپاهانه فک نکنم فولاد با این شرایط بازیکن گرفتن جز سه تیم اول بشه
پاسخ ها
محمد حلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
به تیم خودت فکر کن .. حالا قهرمانی مال کدوم تیم میشه زمان مشخص میکنه...ما هم از آقای نکونام راضی هستیم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
0
5
نکونام اینو نگه چه بگه.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
0
5
با سلام خدمت مردم ستم دیده خوزستان و سایت زحمتکش خوزستان اسپورت. با احترام به اقای نکونام باید بگم در بازی دیروز نشان دادی علم و دانش مربیگری ضعیفی داری همه هواداران اذعان داشتن که در خط حمله بازیکن شش دانگ لازم داریم بعد شما میگین نه احتیاجی نیست اخه شما شیمبا را از دست دادین انوقت کسی را در حد اون به تیم اضافه کردین؟ تیم مس را ببنید با وجود منشا بازهم شیمبا را به تیمش اضافه کرد و همه دیدن در اولین بازی چه گل با کلاسی زد اخه چرا همچین مهاجمی را به راحتی از دست دادین بعد از اینکه بقول شما عجله کرد و رفت بجای دروازبان خارجی چرا مهاجم خارجی نگرفتین فولاد از وقتی که دست شما افتاد به سختی گل میزنه بخدا حرص ما هواداران در اومد چقدر باید بگیم بابا مهاجم مهاجم مهاجم میخوایم اخه از ساسان بنام مهاجم یاد میکنید بعدش با بازوبند کاپیتانی ساسان کلاس فولاد را پایین اوردین ضعیفترین بازیکن که کاپیتان نمیشه اگه بارسلون یا پی اس جی هم دست شما بود با این سبک مربیگریتون نمیتونست ببره
محمدابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
0
8
سلام حضور هواداران فولاد، صنعت نفت، و نفت مسجد سلیمان، آقای نکونام خدمت شما عرض کنم اگه فولاد هم بدون سرمربی بازی میکرد، اتفاق خاصی نمی افتاد، چون این تیم فولاد با این نفرات و هزینه های نجومی که برای تیم میشه اگه در اختیار رضا چاچا فقید هم بود نتیجه می گرفت، شما اگه تونستی با نفراتی و هزینه ای مثل باشگاه صنعت نفت ابادان و نفت مسجد سلیمان نتیجه بگیری بعد بیا کری بخون، اره کوکا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
0
5
سلام
آقای نکونام عزیز هیچ برنامه ای برای تهاجم نداشتی. فرض بکن تیم مقابل ده دقیقه وقت کشی کرد و دروازبان شما هم بیکار بود پس در هشتاد دقیقه دیگر شما چه تاکتیکی را پیش گرفتی آیا بقول خودت تنها سرعت دادن به بازی بدون تاکتیک مشخص کافی است. پس از خودت بگو و از نحوه بازی تیم مقابل کارهای تیمی خودت را توجیه نکن. یاد غلام پیروانی بخیر وقتی فجر سپاسی در شیراز برنده می شد او در مصاحبه می گفت الحق و انصاف تیم مقابل خوب بازی می کرد و وقتی بازنده می شد می گفت الحق و انصاف تیم مقابل اتوبوسی دفاع می کرد. پس کمی مطالعه کن و بهانه های امروزی بیاور. موفق باشی جوان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
0
6
این حرفا رو نگی چی بگی.
تا همین چند روز پیش به به و چهچهه میکردی و تشکر از مدیران فولاد که هر چه خواستی برات فراهم کردن و دست رد به تیم ملی زدی چون امکانات فولاد که برات مهیا کردن با تیم ملی برابری می‌کنه پس الان چی شده که بهونه هات شروع شده که داری مدیران رو مقصر می‌دونی که رضاوند که یک بازیکن معمولی بوده دلش خواسته به تیم محبوبش برگرده ، مدیران رو مقصر می‌دونی که در اردوی تهران خارجی های تیمت نبودن؟؟؟
مگه مدیران فولاد گفتن تو یکی از سهمیه های خارجی رو با جذب دروازبان مازاد سپاهان بسوزونی؟؟؟
مگه اونا گفتن من بهترین مهاجم ها رو دارم دیگه نیاز به جذب مهاجم خارجی ندارم ؟؟؟
انصاف داشتن هم خوب چیزی هست!!
تا شنیدیم مدیران فولاد هر بازیکنی خواستی برات تمیدید و جذب کردن پس همین اول کاری شروع به بهونه گیری نکن ما که میدونیم قادر به قهرمان کردن فولاد در لیگ برتر نیستی و داری فرار رو به جلو می‌کنی !!
چرا بجای اینکه همیشه دیگران مقصر باشن یک بار به خودت نگاه نمیکنی که مشکل از ضعف دانش فنی و سبک بازی دلخواهت هست؟؟؟
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
1
7
اقای نگونام...مگر گلر صنعت خطری را دفع کرد... خب گلر نفت هم بیکار بود.... ولا با این بازی اگر چندساعت هم وقت اضافه میگرفت گل نمیزدی... خواهشا ناتوانی خودرا به حساب دیگران نگذار... اقای نکونام هیچ سالی فولاد اینهمه هزینه نکرد..هیچ سالی.. یادمان نرفته مدیران قبلی فولاد میگفتند خرج نمیکنیم بخاطر اقتصاد مقاومتی... ولی حالا.... اقای نکونام این خط واین نشان با این روش قهرمانی هرگز... سهمیه هم نخواهی گرفت... حداکثر رتبه پنجم خواهی داشت... مگر تیمی مثل گلگهر سال قبل برایش اتفاق خاصی بیفتد... اقای نکونام ..اخرفصل مصاحبه نکنی که مدیران فولاد میخواستند یکی از 8 تیم باشیم الان بارتبه پنجم بالاتراز برنامه قرار گرفتیم.... اقای نکونام دقت کن... برای ما هواداران اگر سهمیه نگیریم با رتبه چهاردهم هیچ فرقی نمیکند... بله عدم سهمیه معادل رتبه چهاردهم است... اقای نکونام پول قربانی و گلرخارجی و اشکان دژاگه را میدادی یک مهاجم خوب میگرفتی مضافا یک سهمیه خارجی هم برایتان میماند... اقای نکونام بجای مصاحبه های غلط فکر کن... خوزستانی ها فوتبال را خوب میفهمند... هرچند بهمین زودی ازشرمندگی دستیارانت برای مصاحبه خواهی فرستاد... بازیهای اینده نشان خواهند داد...اقای نکونام برادر اشتباهاتت را تا دیر نشده جبران کن ... مهاجم بگیر ....حیف اینهمه پول...حیف...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
0
5
واقعا حیف از فولاد که با این همه هزینه و اردوی خارجی افتاده دست یه مشت مربی بیسواد، تیمی که چندین فصل دارن با هم بازی میکنند، از پس تیم تازه بسته شده صنعت نفت آبادان بر نیومد، تازه دلش خوشه که اگر دروازبان نداشتیم اتفاق خاصی نمی افتد، مگه ما چند تا توپ خطرناک روی دروازه حریف آوردیم، آقای نکونام یادت باشه با تیمی که بازی کردی دو هفته توی اردو بودند، و پنجاه درصد ارنج تیم جدید بود و شانس آوردیم که ریکانی هم مصدوم بود، امیدوارم فولاد در بازی های آینده نتیجه بگیره ما با این هزینه و نفرات قهرمانی می خواهیم
فولاد قهرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
1
1
آقای ادعا یه نگاهی به جدول بنداز فعلا صنعت بالای سرته، درسته هفته اوله ولی شما هم در خصوص همین هفته صحبت کردی
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
2
1
اقای محمد حلب منم به تیم خودم فقط فکر مبکنم چون حالا حالا ها موندن تا به پای ابادان برسن که هیچ وقت نمیرسن خیلیها نمیخوان این تیم جون بگیره که با غیرت بچهای ابادان و کادر فنی بومی با دانش ما بهترین تیم بومی خوزستان خواهیم شد مازاد استقلال و پرسپولیس تهران هم اصلا راه نمیدبم به شهرمون ماشالله به تعصب حکیم و طالب و سید فاخر و همه بچها ابادان برزیلته
پاسخ ها
محمد حلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
دوست عزیز نصف بازیکنای نفت قبلا فولاد بودن و به نفت آبادان رفتن
ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
0
1
آقای نکونام بازی جوانمردانه هم شما وبازیکنان وکادر فنی باختید وقتی بازیکن صنعت نفت مصدوم بود بازی را ادامه دادید ودنبال گل زدن بودی ولی تو ابادان وقتی شما دنبال وقت تلف کردن بودی در دقایق پایانی بازیکنان ما توپ رابیرون زدن یادت باشه فصل قبل هم با یاری منصوريان به خاطر رتبه فولاد در جدول باختیم یادت باشه
محمد اورکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
0
3
آقای نکونام روز سختی هم برای مرادیان دروازه‌بان صنعت نفت نبود
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
0
3
حقیقتش اگر تاکتیک مشخصی برای رسیدن به گل نداشته باشی و بازیکن شاخص و سوپری که با تکنیک بالا در چنین بازی های بسته بتواند گره گشا باشه و گل بزند نداشته باشی اتفاق خاصی نخواهد افتاد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
1
3
آقای نکونام باورکنید بدون شما هم اتفاق خاصی برای صنعت نمیفتاد . شما جز حفط توپ و مالکیت توپ که اتفاقا تاکتیک تیم صنعت بود که توپ را دراختیارتون قرار بده تا با پاسکاری هم خودتونو سرکار بذارید و هم وقت بازی رو تلف کنید . شما تا صبح هم گل بزن نبودید چون اصولا دانش مربیگریت در چنین بازیهایی راهگشا نیس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
0
1
در کل نفت بازی خوانی خوبی داشت و دفاع میکرد ولی فولاد هم زهر دار نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
0
1
در کل نفت بازی خوانی خوبی داشت و دفاع میکرد ولی فولاد هم زهر دار نبود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها