به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
تعداد نظرات: ۸ نظر
فولاد پرستاره؛ هدیه گرشاسبی به هواداران

جذاب‌ترین ترکیب فولاد خوزستان آماده شروع لیگ

جذاب‌ترین ترکیب فولاد آماده شروع لیگ برتر

خوزستان اسپورت- از زمان روی کار آمدن حمیدرضا گرشاسبی، تیم فولاد خوزستان تبدیل به یکی از گزینه‌های جذاب برای ستاره‌های مطرح و نامدار فوتبال ایران شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم پرطرفدار فولاد خوزستان تا همین دوسال پیش گزینه‌ی نخست بازیکنان مطرح به ویژه ملی‌پوشان ایرانی نبود؛ آن‌ها پیشنهادات تیم‌های تهرانی، اصفهانی و تبریزی را در اولویت قرار می‌دادند و هواداران فولادی باید منتظر می‌ماندند تا تیم‌شان بازیکنان انتهای صف را به خدمت بگیرد.

از اواسط سال گذشته اما با روی کار آمدن حمیدرضا گرشاسبی در باشگاه فولاد شرایط نقل و انتقالات این تیم کاملا تغییر یافت و فولاد خوزستان تبدیل به گزینه‌ای جذاب برای ستاره‌های مطرح تیم ملی شد. همین زمستان قبل بود که چند بازیکن تیم‌های سرخابی تهران به فولاد منتقل شدند و طی چند هفته گذشته نیز کلکسیونی از ستاره‌های نامدار ایرانی پای برگ قرارداد با فولاد را امضا کردند.

گرشاسبی علاوه بر حفظ تمامی نفرات اصلی فولاد توانست مهره‌های نامداری که موردنظر نکونام بودند را به خدمت بگیرد و حالا فولاد خوزستان تبدیل به تیمی شده است که چندین بازیکن آن سابقه عضویت در تیم ملی، تجربه بازی در جام جهانی، حضور در فینال آسیا یا عضویت در تیم‌های سرخابی را داشته‌اند.

می‌توان به جرات گفت که آسمان فولاد خوزستان امسال پرستاره‌تر از تمام سال‌های فعالیت این تیم در فوتبال کشور بوده و این مهم با حضور مدیری مثل حمیدرضا گرشاسبی محقق شده است. مدیری که قبل از آمدن به فولاد خوزستان نیز سابقه نایب قهرمانی آسیا و معاونت وزارت ورزش را داشته و از اعتبارش در سطح اول ورزش ایران برای جذب ستاره‌های بزرگ استفاده کرده است.

گرچه برخی از کارشناسان در مصاحبه‌هایی به این نکته تاکید داشته‌اند که فولاد خوزستان به دلیل داشتن بودجه مناسب توانسته چنین لیست پرستاره‌ای برای فصل جدید تهیه کند، اما نباید از این موضوع غافل شد که فولاد خوزستان در تمام سال‌های فعالیتش از نظر مالی تامین بوده ولی هیچ وقت نتوانسته بود مثل تابستان امسال در نقل و انتقالات موفق عمل کند تا جایی که تعدادی از مهره‌های موردنظر استقلال، پرسپولیس و سپاهان مسیر خود را از تهران و اصفهان به سمت اهواز عوض کردند.

جواد نکونام، در کنفرانس خبری روز گذشته اظهار داشت: "به آقای گرشاسبی گفتم زمانی که نقل و انتقالات تمام شد یک ماه به استراحت برود." این حرف نکونام اشاره به تلاش‌هایی داشت که گرشاسبی در دوماه اخیر انجام داده بود. مدیرعامل فولاد خوزستان با وجود آسیب دیدگی زانویش که از دوران ورزش قهرمانی باقی مانده و علیرغم تاکید پزشکان به درمان پای مصدومش از این کار صرف‌نظر نمود و چندین هفته متوالی به صورت تمام وقت در تهران برای امضای قرارداد بازیکنان جدید یا تمدید قراردادهای بازیکنان قبلی تلاش کرد تا در نهایت یک فولاد پرستاره و جذاب را تقدیم هواداران این باشگاه نماید.

حالا که مأموریت گرشاسبی در نقل و انتقالات با تشکیل تیمی پرستاره با موفقیت خاتمه یافت، نوبت به بازیکنان و کادر فنی فولاد خوزستان رسیده است تا جواب زحمت‌های شبانه‌روزی مدیران باشگاه را با ارائه بازی‌های خوب و قرار گرفتن در کورس قهرمانی و تزریق شادی به جمعیت هواداران فولادی بدهند و یک فصل موفق را رقم بزنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
1
11
درود به اقای گرشاسبی با این تیمی که فولاد بسته باید قهرمان لیگ بشیم و در آسیا هم میتونیم به فینال برسیم.
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
1
12
دقیقا هرسال استرس داشتیم مبادا پرسپولیس و استقلال و سپاهان بازیکنهای فولاد رو ببرن همیشه بازیکنها میگفتن هوای اهواز گرمه و قبول نمیکردن به فولاد بیان ولی خداروشکر امسال همه جیز عالی بود باشگاه فولاد سنگ تمام گذاشت فقط کاش اقای نکونام بجای دروازبان خارجی یه مهاجم خارجی گلزن میخرید تا از سهمیه بازیکن خارجی مون استفاده درستی کنیم درکل میشه گفت این بهترین نقل وانتقالاتی بود که از فولاد دیدم.
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
0
7
دم حاج اقا گرشاسبی عزیز گرم حقا که مدیر نمونه هستن والبته یک خوزستانی متعصب که برای ما در خوزستانی ها مایه افتخاره
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
1
5
درود بر آقای گرشاسبی مدیر خوزستانی و کاملا حرفه ای
خسته نباشی برادر اندیمشکی
حیدری استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
0
4
آفرین به گرشاسبی و مردم نجیب خوزستان
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
0
6
انشاله بازیکنان و مربیان فولاد قدر این زحمات مدیریت و امکانات عالی باشگاه فولاد رو بدونند و با قهرمانی دل مارو خوشحال کنند .
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
4
3
با سلام وعرَض ادب خدمت همه هواداران فوتبال خوزسنان نظر شخصی من وخیلی بچهای خوزستان بااینکه امسال فولاد ستاره دار شده برعکسه ستاره های فولاد لفته حمیدی میثم سلیمانی علی بداوی جلال کاملی مفرد سیاوش بختیاری زاده ایمان مبعلی کعبی منتظری کلاه کج جانواریو احمد مومن زاده وخیلیای دیگه همه فوق ستاره بودن خوزستان سرزمبن ستاره هاست با ارزوی درخشش تیم فولاد خوزستان و دوتیم ریشه دار ابادان ومسجد سلیمان علی یارتون
علی امیدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
0
4
واقعا امسال استرسی نداشتیم و هر روز منتظر ترکیدن بمب بودیم، ولی شیمبا حیف شد نیاید میزاشتن میرفت شیمبا برندی از فولاد بود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها