به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

نکونام: مدیران فولاد درک درستی از فوتبال دارند

نکونام: مدیران فولاد درک درستی از فوتبال دارند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: خوشحالم در مجموعه‌ای کار می‌کنم که مدیرانش درک درستی از فوتبال دارند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از خبرگزاری فارس، جواد نکونام که تیمش را برای بازی با نفت‌آبادان در هفته اول فصل جدید لیگ‌برتر فوتبال ایران آماده می‌کند، در مورد آخرین وضعیت شاگردانش ، اظهار داشت: بعد از چند اردوی داخلی و یک اردوی خارجی، امروز می‌توانم بگویم فولاد تقریبا آماده است لیگ را با قدرت آغاز کند. از نقل‌وانتقالات راضی‌ام چون بخش زیادی از کیفیتی که دنبالش بودم، با اضافه شدن بازیکنان جدید، قابل دسترسی خواهد بود‌. عملکرد خوبی در نقل‌و انتقالات داشتیم در حالی که دو سال بود نتوانسته بودیم از پنجره نقل‌وانتقالات استفاده کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان تقویت تیم را نتیجه نگاه مثبت مدیران کارخانه فولاد و همراهی مدیران باشگاه دانست و تصریح کرد: بعضی از مربیان سعی می‌کنند همیشه خودشان را طلبکار نشان بدهند که اگر بعدا اتفاق بدی افتاد یا تیم نتیجه نگرفت، بهانه داشته باشند ولی من ترجیح می‌دهم صادق باشم. ترجیح می‌دهم صادقانه بگویم که مدیران فولاد، در راس آن‌ها جناب ابراهیمی مدیرعامل کارخانه، بیشترین همراهی ممکن را با برنامه‌های ما داشت. او با وجود مشغله زیادی که دارد شخصا همیشه وضعیت تیم را با دغدغه و حساسیت زیاد پیگیری کرده‌ است.

وی افزود: کمتر اتفاق می‌افتد که یک مدیر ارشد این اندازه به جزئیات اهمیت بدهد‌. این شکل از اهمیت دادن فرق می‌کند با اینکه مدیری فقط دستور بدهد یا بودجه به تیم تزریق کند. به نمایندگی از مجموعه تیم و هواداران باشگاه از او به خاطر نگاه مثبتی که به فوتبال و ورزش استان خوزستان دارد، تشکر می‌کنم.

سرمربی فولاد گفت: ابراهیمی و بقیه مدیران فولاد کنار تیم هستند و حمایت می‌کنند چون باور دارند که فوتبال یکی از مهم‌ترین علاقه‌مندی‌های مردم خوزستان است. البته از من اگر بپرسید می‌گویم فوتبال تنها دلخوشی این روزهای مردم است. به هر حال خوشحالم که در مجموعه‌ای کار می‌کنم که مدیران ارشدش، درک درستی از فوتبال و هواداران فوتبال دارند و می‌دانند که هزینه کردن در اینجا، نوعی سرمایه‌گذاری است.

نکونام در مورد اینکه با وجود جذب چند بازیکن باکیفیت، تعدادی از هواداران فولاد همچنان در شبکه‌های اجتماعی خواهان جذب مهاجم خارجی هستند، گفت: من ترجیح می‌دهم واقع‌بینانه به تیمم، جایگاهی که داریم، رقبا و جایگاه‌شان نگاه کنم. تیم من امروز یک تیم رقابتی است. مهاجمان خوبی داریم که حتما کیفیت‌شان را در طول لیگ نشان خواهند داد. امیدوارم هواداران به من، همکارانم در کادر فنی، مدیران باشگاه و تک‌تک بازیکنان اعتماد کنند و در طول فصل، حمایت‌شان را احساس کنیم.

وی تصریح کرد: از نظر من فقط دو یا سه تیم در لیگ ایران هستند که می‌توانند نامحدود بازیکن بخرند. قطعا ما جزو آن دو سه تیم نیستیم. گلایه‌ای هم نداریم. اسکواد تیم من امروز نزدیک به همان چیزی است که دنبالش بوده‌ام. چند اتفاق ناامید کننده افتاد، از جمله مصدومیت فرشید اسماعیلی که برنامه‌های ما را تحت‌تاثیر قرار داد. ولی چاره‌ای نیست. مصدومیت بخشی از فوتبال است و امروز من بدون هیچ بهانه‌ای منتظر شروع لیگ هستم تا در کنار هواداران بی‌نظیر خوزستانی، یک فصل فراموش‌نشدنی را رقم بزنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
0
6
انشاله فولاد محبوب امسال صددرصد قهرمان میشه
Dani
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
10
5
یکی از اون سه تیمی که حتی بیشتر از تهرانی‌ها خرج کرده و بیشتر از گل‌گهر خود فولاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
1
6
درود بر فولاد و جواد لالیگایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
1
6
امیدوارم چند هفته که از لیگ گذشت هم این نظر رو داشته باشی که مهاجمان تیمت خیلی خوبن و کیفیت دارن و نیازی به جذب مهاجم خارجی نداشتی!!
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
4
3
آقای دنی عزیز اشتباه میکنی فولاد بازیکن خوب گرفته ولی خرج بالایی نکرده . به نظرم تو خرید بازیکن سیاست خوبی بوده که هم بازیکن موثر خرید شده هم قیمت بالایی نداشتن چون اکثرا بازیکن های مازاد تیمهای خودشون بودن ولی با کیفیت هستن و مربیهای قبلیشون نتونسته ازشون بازی بگیره. قطعا تو فولاد احیا میشن . امسال فولاد با برنامه کار کرد .
پاسخ ها
محمد حلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
شما نظراتتون واقعا فوتبالی و بدون تعصب...
متاسفانه هوادارا نظراتشون و طرز تفکرشون جوریه که خودشون میخوان...
مثلا دوس داره فلان هافبک بخریم و نظر مخالف میده به هافبکی که باب دلش نیس..
این بهش نمیگن انتقاد بلکه بهش میگن نظر نادرست و حرف اشتباه..
Dani
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
3
1
آقای راما. بشمار ببین چندتا بازیکن گرفته. فکر کنم ۱۶ تا ورودی داشته به هر کدوم میانگین ده میلیارد هم بده میشه ۱۶۰ میلیارد . کی گفته فولاد کم خرج کرده؟ فولاد امسال بعد از سپاهان بنظرم توی خرج کردن دومه. ده تا تمدیدی داشته بجز ورودی ها. گل‌گهر سیرجان و رفسنجان هم امسال انقد خرج نکردن. علیاری؛ قربانی دژاگه؛پهلوان ؛غفوری ؛ کریستوفر کنت؛ صادقی؛ اسماعیلی، غبیشاوی و.....کلی ورودی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
0
3
تیمی ک همیشه درجام گرفتن وسهمیه براخوزستان آبروداری کرده مستحق هزینه کردن است..دلمون ب قدمت خوش نیس..ب جام گرفتن وگردن کلفتی است..درودبرفولادمردان اعتبارومحبوب فوتبال جنوب
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
1
1
با سلام واحترام خدمت همه فوتبال دوستان خوزستانی بنده هوادار فوتبال ابادان و خوزستان هستم اول اینکه فولاد فک میکنم یکی دو فصل پنجره بسته بودنتونست بازیکن بگیره وتیم های دیگه تا تونستن بازیکن خریدن امسال هم فولاد بازیکنان معمولی خریده در مقابل با فولاد سابق که همه بچهای خوزستان بودن وستاره بودن اینها بازیکنان معمولی هستن تعجب میکنم به علیاری و غفوری و اسماعیلی وبقیشون میگن کهکشانی دوم اینکه مسولان ارشد خوزستان نمایندگان باید خجالت بکشید وضعیت دو تیم نفتی خوزستان اسفناکه و هیچ گونه تلاشی برای این دوتیم ریشه دار نفتی ابادان و مسجدسلیمان نمیکنن باعث تاسفه
ناشناس
|
United States of America
|
۰۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
0
1
به عنوان یه هوادار فولاد امیدوارم تیم فولاد امسال در لیگ برتر موقق باشه.
به نظر من هنوز تیم احتیاج به یه فوروارد قوی و به نام داره تا بتونه در بالای جدول خوب رقابت کنه.
فولاد دو فصل نتونسته بازیکن قوی بگیره و هزینه ایی که امسال کرده بخشی از اون صرفا به خاطر جبران مافات بوده. در مقایسه با داشته های سپاهان ، استقلال و پرسپولیس و تقویت مجدد به خصوص استقلال و سپاهان، فولاد در مقایسه کهکشانی نشده! استفاده از این کلمات صرفا انتظار رو بالا میبره.
حداقل موقعیت فولاد در لیگ امسال کسب مجدد سهمیه اسیاست.
به امید پیروزی فولاد در بازی افتتاحیه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها