به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
تعداد نظرات: ۲۵ نظر

پرکاس: تیم باید با بازیکنان خوب بسته شود

پرکاس: تیم باید با بازیکنان خوب بسته شود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: احتمال دارد یک مربی برزیلی به کادرفنی ما اضافه شود و یک بازیکن خارجی جذب کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، رضا پرکاس در گفت‌وگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی در مورد انتخاب خود به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نصعت نفت آبادان اظهار داشت: پس از برگزاری مراسم معارفه من، تمرینات را از امروز استارت می‌زنیم. مراحل نهایی قرارداد باشگاه نیز پس از توافقی که در گذشته داشتیم انجام شد، اکنون در خدمت مردم آبادان هستیم.

وی در خصوص دستیاران خود در نفت آبادان عنوان کرد: عبدالرضا برزگری با ما همکاری می‌کند. در یکی دو روز هم مسعود عالیپور در کنار ما بود ولی متوجه شدیم با فولاد قرارداد دارد به همین دلیل کادر را در روزهای آتی کامل‌تر می‌کنیم تا به صورت جدی و حرفه‌ای‌تر کار را استارت خواهیم زد.

سرمربی صنعت نفت آبادان در مورد اینکه آیا افراد دیگری به کادرفنی‌اش اضافه خواهند شد، توضیح داد: این کار انجام می‌شود اما باید بررسی کنم. قطعا دو سه مربی دیگر اضافه خواهند شد. احتمال دارد یکی از مربیانی برزیلی که در امارات با من همکاری کرده، به صنعت نفت بیاید. صحبت‌های اولیه را انجام دادیم.

پرکاس در خصوص اینکه تا چه اندازه بین مجموعه صنعت نفت برای به دست آوردن اهداف کلی هماهنگی وجود دارد، پاسخ داد: تاکنون مسئولان باشگاه نشان داده‌اند خیلی با ما هماهنگ هستند. باید از اعتماد هیأت مدیره و مدیرفنی باشگاه تشکر کنم. هواداران و فوتبال‌دوستان صنعت نفت در تمام دنیا و حتی از آمریکا نیز با من تماس داشتند و خوشامدگویی کردند. قرار بر این شد تا با هماهنگی و همدلی همه‌جانبه بتوانیم بهترین‌ها را در این فصل برای صنعت نفت رقم بزنیم. باید به خاطر مسائل پیش آمده و حوادث ناگواری که برای ساختمان متروپل رخ داد بار دیگر دل مردم آبادان شاد شود.

وی در خصوص عقب‌افتادن نفت آبادان از فعالیت‌های نقل و انتقالاتی و برنامه‌هایش برای جذب بازیکن جدید توضیح داد: چند روزی است که برنامه‌های ما استارت زده شده، شاید رسانه‌ای نشود و از قبل هم رسانه‌ای نشده باشد، اما این موضوع سیاست باشگاه است. در هر حال تلاش خود را می‌کنند در بازار نقل و انتقالات هر بازیکنی که مناسب باشد قطعا از باشگاه‌های دیگر پیشنهاد دارد و باید این مسائل را برآورد کند. برای بیشتر بازیکنان مسائل اقتصادی، محیط شهری که می‌خواهند در آن بازی کنند، هماهنگی با کادرفنی، قرار گرفتن در ترکیب ثابت و... روی نظر و انتخاب نهایی‌اش تأثیر می‌گذارد.

سرمربی نفت آبادان خاطرنشان کرد: بازیکن با خودش سبک و سنگین می‌کند که اگر به تیمی برود آیا از لحاظ فنی به سودش خواهد بود یا بیشتر به وی بازی می‌رسد، وی بیشتر دیده می‌شود، شاید خانواده‌اش راضی نباشند به شهری برود و در تیم آن شهر بازی کند. همه این مسائل در تصمیم‌گیری بازیکن تأثیرگذار است. پروسه بسیار حساس و پیچیده‌ای است. باید دید کدام بازیکن می‌تواند در ترکیب قرار بگیرد که بیشترین کارایی را داشته باشد. می‌بینیم که یک اسم برای چند باشگاه مطرح می‌شود اما درنهایت به هیچ‌یک از آنها نمی‌رود. کار صنعت نفت در انقل و انتقالات نیز در حال انجام شدن است. بازیکنانی که قرارداد دارند در این تیم می‌مانند. برخی نفرات نیز قراردادشان تمام شده اما همچنان دوست دارند در نفت آبادان باشند. قطعاً بازیکنان جدیدی نیز جذب خواهند شد. اگر جایی حس کنیم نیاز به تقویت داریم قطعا بازیکن خارجی جذب خواهیم کرد، اما بازیکنی که باکیفیت و متناسب با وضعیت صنعت نفت باشد.

پرکاس افزود: قطعا روال مانند سالهای قبل بود. سیکل جدیدی را برای انتخاب بازیکن مدنظر قرار داده‌ایم و به آن عمل خواهیم کرد. مسئله بودجه در نظر است. همچنین با توجه به اینکه فوتبال آبادان تکنیکی است شاید برخی بازیکنان نتوانند در آن سیستم جا بگیرند. فوتبال دوستان آبادانی خیلی دوست دارند بازیکنان اهل آمریکا جنوبی به ویژه برزیل به اینجا بیایند. این فرایند را دنبال می‌کنیم. همچنین از  نظر ما انتخاب بازیکنی که به زبان عربی مسلط باشد هم برای خودش خوب است و هم از لحاظ محیطی که در آن زندگی می‌کند تأثیرگذار است، تا بازیکنی بیاید که زندگی در اینجا برای او بیگانه است. البته خودم می‌توانم به چند زبان صحبت کنم و مشکلی ندارم، اما باید بازیکن جدید هم در محیط کار جا بیفتد. برای بازیکن محیط باشگاه و شهری که در آن توپ می‌زند بسیار مهم است.

وی در این خصوص تمرین تیمش در همین شهر آغاز خواهد شد، توضیح داد:‌ در آبادان تمرینات را آغاز می‌کنیم. البته به باشگاه برنامه داده‌ایم و در چند روز آینده با توجه به اینکه سه چهار منطقه را معرفی کردیم، قطعا در آینده اردوی خود را در شهر دیگری برگزار می‌کنیم زیرا اینجا هوا بسیار گرم است، باید یا در شب یا صبح زود از زمین تمرینی آبادان استفاده کنید. اگر صبح زود تمرین کنیم دیگر نمی‌توانیم ساعت 9 شب تمرین مجددی انجام بدهیم، برای همین باید به منطقه‌ای برویم که دو تا سه بار در روز برای برگزاری جلسات تمرینات از آن استفاده کنیم. قطعا در هفته جاری به اردو خواهیم رفت.

پرکاس درباره اینکه آیا باشگاه صنعت نفت برای لیگ بیست و دوم جذب بازیکن ستاره را از دستور کار خارج کرده است، گفت: تیم باید با بازیکنان خوب بسته شود. هر مربی فلسفه کاری دارد و سعی می‌کند با یک سیستم کار کند. باید بر مبنای آن سیستم بازیکن گرفت یا با توجه به بازیکنانی که دراختیار دارید ببینید کدام سیستم به درد تیم شما می‌خورد و با همان کار کنید. قطعاً بازیکنانی که می‌آوریم یا باید تجربه داشته باشند و البته کیفیت‌شان هم خوب باشد. ما باید تاکتیک‌پذیر بوده و به سرعت در مسائل تاکتیکی رشد کنیم. نفرات بومی در اولویت هستند اما بازیکنان بومی که به تیم کمک کنند. اگر بخواهیم بازیکن جوان جذب کنیم اولویت با آبادانی‌ها است. پس جذب بازیکنان خوزستانی را در اولویت قرار می‌دهیم. باید ترکیبی انتخاب کنیم که هم برای امسال و هم سال بعد به کارمان بیاید.

وی عنوان کرد: قرارداد من دو ساله بسته شده. مردم آبادان دوست دارند وقتی با بازیکنی قرارداد بسته می‌شود آینده را هم درنظر بگیرند. اکنون سیاست کلان باشگاه همین است با من هم دو ساله قرار داد بستند و این می‌تواند نویدبخش ثبات در کادرفنی باشد. اگر برنامه خود را روی بازیکنان جوان و آینده‌دار خوزستانی بگذاریم می‌توانیم بگوییم سال بعد هم با همین بازیکنان و کادرفنی کار خود را ادامه می‌دهیم. ثبات در بخش مربیگری هم مانند ایجاد ثبات در بین بازیکنان بسیار تأثیرگذار است. از این لحاظ باید بازیکنانی را انتخاب کنیم که فوتبال آبادان را جلو ببرد. اینجا شهری است که فوتبال جزئی از زندگی مردم است. باید به بهترین شکل از این جمله استفاده کنیم. فوتبال باید بدرخشد تا زندگی مردم را نشان بدهد.

پرکاس در مورد اینکه آیا مشکلات مالی سالهای اخیر صنعت نفت برای این فصل حل شده است، توضیح داد: مدیریت در این برنامه خیلی تلاش می‌کند. هر سال از تجربه سالهای قبلی استفاده کردیم و برای جذب منابع مالی جدید وارد مذاکره می‌شوند. نمایندگان مجلس قول همکاری داده‌اند و مدیریت صنعت نفت نیز با جدیت کار می‌کند. با این دیدگاه آمده‌ایم. البته صنعت نفت جزو باشگاه‌هایی است که به این دلیل که بودجه‌شان به ادارات پایین‌تر تفویض می‌کنند کار تأمین بودجه‌شان از لحاظ اداری مقداری بیشتر و زمانبرتر می‌شود. با این وجود جز محدود یا تنها باشگاه‌هایی هستیم که هیچ وقت پول بازیکن را ندهیم. اگر کار دیر یا زود هم شود قطعا پرداختی‌ها را انجام می‌دهیم. شاید برخی باشگاه‌ها باشند که پولی را پرداخت کنند اما پرداخت‌های بعدی‌شان بازیکن یا مربی 20 سال منتظر بماند.

وی ادامه داد: قوانینی وجود دارد که کار را زمان‌بر می‌کند. با این دیدگاه که مسائل مالی را می‌دانیم وارد آبادان شدیم و سعی می‌کنیم با یک برنامه‌ریزی خوب بازیکن، مربی و کل باشگاه کمترین آسیب را ببیند و خلأیی در موفقیت باشگاه ایجاد نشود. هر چند مسائل مالی خیلی تأثیرگذار است اما سعی می‌کنیم درصد مشکلات را پایین بیاوریم. این امر نیز با همکاری و هماهنگی مدیریت تمام ارکان باشگاه امکان‌پذیر است.

وی عنوان کرد: امیدوارم با ورود من تجربه و دانشی که از فعالیت در آلمان یا سایر کشورها در پست سرمربیگری و مدیریت فنی دارم به فوتبال آبادان و در ادامه خوزستان و ایران تزریق شود. امیدوارم لیگ جذابی داشته باشیم. در لیگ امسال سه مربی خارجی حضور دارند. اگر بخواهیم از این لحاظ مرا هم حساب کنید می‌توانم بگویم ضلع چهارم این مجموعه هستم که می‌تواند به فوتبال کشور ما کمک کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۵
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
0
1
اقای پرکاس از امید شریفی نسب عزیز هم دعوت کن کارنامه درخشانی در تیم امید ابادان داره خیلی میتونه به تیم کمک کنه تنها کسانیکه درایندشرایط یخت فوتبال ابادان میتوانن کمک کنن فقط وفقط بچها و پیشکسوتان ابادان وخرمشهر هستن ای کاش اقای خادم پیر هم ب تیم صنعت نزدیک میکردین
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
0
1
با سلام و خسته نباشید لطفا کلیه بازیکنای بی کیفیت رو کنار بزارید تهیدست و یزداندوست بارها از رفتن حرف زدن ولی تیمی اینها رو نمیخواد ، امیدوارم صنعت با اینجور بازیکنای بیکیفیت تمدید نکنه، خالدی هم دیگه فوتبالش تمام شده و بدرد نمیخوره
رضا
|
Germany
|
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
1
2
این بنده خدا چند سال رفته خارج ، خودشو مربی خارجی میدونه!
ضمنا مثل منصوریان هم خوب سخنرانی میکنه! خدا بخیر کنه!
محمد اورکی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
1
4
باسلام
کار سختی است باید واقعیت را پذیرفت و از پیشکسوتان فوتبال صنعت نفت آبادان که آمده اند کمک کنند ممنون هستم
اگر خوزستانی واقعی هستی نباید سنگ اندازی کنی و آقای پرکاس که در این شرایط سخت قبول مسئولیت کردند ممنون و سپاسگزارم . شاهین شهر هستم و صنعت نفت آبادان را دوست دارم
کرمرضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
3
6
من خواهش میکنم قشنگ حرف نزن اصلا تو کی هستی من تا حالا اسم شما نشنیدم بابا یه آبادان و یه صنعت تنها داراي شهر خواهش میکنم فکر نکن این تیم پیکان یا سایپا هست این تیم صاحب داره واونم مردم آبادانه فقط بدون به این سادگی نیست که اگر نتیجه نگیری فکنی میتونی راحت پولت بگیری و بری این آقای قاسمپور هم تیم برد دسته پاینتر بعدش عز آبادان فرارکرد وکلی همه جا پشت سرمردم آبادان حرف زد فکرده یادمون رفته نه آقای قاسمپور وای بحالت اگر تیم آسیب ببینه
پاسخ ها
آرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
با فرمایشات استادروشنی صددرصد موافقم صنعت نفت تنها تنها تنها عشق مردم آبادان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
1
2
رفیق حرفی ک مایه امیدتوش باشه دراین مصاحبه طولانی دیده نشد..کاش خوزستان اسپورت این کامنت هم چاپ وهم حفظ کنه..با درنظرگرفتن تمام جواب این حرف رومیزنم..متاسفانه صنعت امسال سقوط میکنه...........
خوزستان محبوب دلها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
1
2
خب خیلی از خودت تعریف کردی جناب پرکاس منتظریم بببنیم چی در چنته داری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
3
2
اقای پرکاس خیلی دوست دارم بدونم چطور با مربیایی مثل قلعه نویی گل محمدی نکونام و مربیان خارجی سپاهان و استقلال چطور رقابت میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
2
4
الان هدف گذاری برای امسال صنعت نفت چیه؟ ماندن تو لیگ؟ کسب سهمیه؟ وقتش نشده دیگه بعد از ۲۲ سال صنعت هم یه جام بیاره؟ اقای کی شمس هدف گذاری رو تعیین کن
ناجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
3
6
ازموده را آزمودن خطاست رزومه پرکاس
نفت نوین موفق به صعود به مرحله پلی اف نشد پرکاس کمک سعید سلامات
سقوط صنعت نفت به دسته یک شش تا ذوب آهن پرکاس مربی صنعت نفت
سرجیو سه بازی بعد مصاحبه کرد رضا پرکاس مترجم بود نه مربی
کمک فرزاد جعفری سر مربی امیدها سقوط کردن
بنگلادش بیست و یک بازی یه برد
تاجیکستان هشت بازی دو تا برد یه مساوی پنچ تا باخت
ما چقدر بدبختیم که رفتیم از بنگلادش تاجیکستان مربی اوردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
2
3
با سلام
امیدوارم که با این بودجه کم بهترین نتایج را کسب کنیم و با استفاده از جوانان و تجربه پیش کسوتان شاهد موفقیت های شما آبادانی گرامی باشیم. خداوند همراهتان باشد
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
2
3
شکل مصاحبه نشون میده قراره بچه های مسولان آبادان بیان تو تیم و فوتبال بازی کنن
وقتی یه سرمربی لیگ برتری به جای اینکه بگه اولویت شایسته سالاری و گرفتن بازیکن بر اساس نیازهای تیم با اولویت خوزستانی بودن در صورت شرایط برابر هست
میاد میگه اولویت آبادانی بودنه این طرز فکر یعنی خواحافظ لیگ برتر چون بزودی شاهد سرازیر شدن آقازاده های شهر تو تیم خواهیم بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
3
3
دوستانی که به پرکاس میتازن متوجه نیستن که ایشون فقط روی کاغذ سرمربی هست ولی در اصل آقایان قاسمپور و برزگری تیم را هدایت میکنند. یعنی این عزیزان از امثال کمالوند و پورموسوی و منصوریان و... دانش و تجربه کمتری دارند!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
اگر قراراست بقول شما آقایان قاسمپور و برزگری کوچ بکنند چه نیازی به یک تئوریسین بی کارنامه داریم
جلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
5
3
با سلام. انشاءالله با توجه به دیدمثبت مدیرعامل صنعت آقای کی شمس که درانتخابهای خوبی که انجام داد و درنظرگرفتن پیشکسوتان بومی دهه ۵۰را ازمدیر فنی آقای قاسمپور. سرمربی آقای پرکاس ودستیار آقای برزگری راکه میتوانند به فوتبال آبادان کمک شایانی کنند را این فصل لیگ برتر انتخاب کرده. وهدفش اینست که ازبازیکنان بومی استفاده کند تاهیچ اجحافی به بازیکنان آبادانی نشه. وانشاءلله بازیکنان بومی با بازی تکنیکی که در بر دارند نشان دهند که میتوانند مثل دهه ۵۰ که تیم صنعت ازبهترینهای آبادان بودن راتکرارکنند. ومهدفوتبال رازنده کنند. منتظر روزهای خوب فوتبال تیم شهرمان صنعت می مانیم. بنده به عنوان یک هوادار واقعی آرزوی بهترینها را برای صنعت رامی نمایم. آبادان شهر اولینها. دنیاوآبادان. آبادان مهد فوتبال ایران.❤❤❤❤❤⚽⚽⚽⚽⚽
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
1
2
بعضی افراد جدید به اصطلاح بومی باشگاه صنعت نفت سابقه پول پرستی درحد لالیگا دارند
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
2
6
کلا همه حرفهای ایشون متناقض هست
اول باید در مورد هدف گذاری باشگاه صحبت میکردین بعد نحوه گرفتن بازیکن شما هنوز نمیدونی هدفگذاری باشگاه برای چه رده از جدوله
یه جا میگین از بودجه باشگاه خبر داریم که نمیتونیم زیاد هزینه کنیم.
جای دیگه میگین میخوایم بازیکن خارجی از برزیل بیاریم
یه جا دیگه میگی ترجیح میدم بازیکن عرب زبان باشه
دوباره میگی اولویت من انتخاب بازیکن جوان آبادانی هست
بعد میای میگی بازیکنی میگیریم که یا تجربه داشته باشه یا تاکتیک پذیر باشه.
این همه تناقض تو اولین مصاحبه
اولا اگه باشگاه پول نداره چه دلیلی برا خرید بازیکن خارجی هست برا تیمی که هنوز هدف نداره و دنبال بازی دادن به امیدهای خودش هست که البته تیم امیدش هم تو یه بازی با خیبر کیسه گل شد. دوم اینکه یه جا میگی میخوایم بازیکن با تجربه بخریم یه جا دیگه میگی اولویت بازیکن آبادانی هست یه جا هم میگی بازیکن جوان اگه باشه آبادانی میگیرم خودت هم فهمیدی با خودت چند چندی
فعلا که ۵ تا از جوانایی که روشون سرمایه گذاری شده بود از تیم رفتن و پیرمردایی که کسی نمیخوادشون تو تیم باقی موندن
شما اول ببین سیاست باشگاه برا چندم شدنه اگه قراره وسط جدول باشم خرید بازیکن خارجی یعنی دلالی مگه اینکه دنبال سهمیه باشین که با این طرز فکر بعیده.
شایدم فقط دنبال این بودی که با کلمات قشنگ یه حرفی زده باشی
پاسخ ها
آرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
الحق والانصاف دقیق ودرست تحلیل کردید واقعان این آقای پرکاس اینقدر ذوق زده شده که دائم حرفهای گنده وبی پشتوانه میزنه واقعان صنعت نفت اینقدر پول داره بازیکن از برزیل بیاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
1
3
فعلا حرفهاش خوبه اینکه توجه خاص به جوانان آبادانی و بازی تماشاگرپسند و تکنیکی و بازی شناور و استفاده از بازیکنان برزیلی و عراقی بعنوان بازیکنان خارجی بسیار ایده خوبیه در ضمن فراموش نشه دو فوق ستاره یعنی برزگری و قاسمپور با تجربه بسیار بالا کنار تیم هستند برای ما هواداران آبادانی زیبا بازی کردن بر کسب نتیجه ارجحیت داره و امید داریم به بازیکنان تکنیکی مثل فاخر تهامی و شریعت زاده فرصت بازی بیشتری داده بشه و فاخر تهامی در پست پشت دو فوروارد و رولروی دروازه بازی کنه نه در گوشه ها تا با هنر دریب زنیش مانند بازی با پرسپولیس نظم دفاعی حریف را بر هم بزنه و همون حسون برقصون بشه
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
0
1
مگرصنعت نفت اینقدر پول داره که بازیکن از برزیل بیاره شما برای این باشگاه دوتا دفاع میانی و یک بازیگردان و یک مهاجم متوسط داخلی بگیر خارجی پیشکش
جلیل
|
-
|
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
0
1
باسلام بنده به عنوان یک هواداربا نظرات جنابعالی موافق هستم.که تیم رابایدازبهترینهای فوتباالیستهای بومی وخارجی بسته بشه وبهترین نتایج راکسب کنه.خداکنه درعمل هم بتوانید اآنچه درنظر دارید را برای شهرآبادان افتخارکسب کنید. وموجب شادی وسربلندی مردم وهواداران خونگرم آبادانی رادرنقاط ایران جهان که عاشق تیم صنعت میباشند راخوشحال کنید. وماهم ازهمینجا باتمام قدرت اعضای تیم اعم کادرزحمتکش وبازیکنان راحمایت وتشویق می نماییم. به امیدیک فصل خوب برای تیم صنعت وهواداران آبادانی.❤❤❤❤❤
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
0
مگر مربیان قبلی صنعت با آنهمه بریز وبپاش، چه گلی به سر فوتبال آبادان زدند که حالا از پرکاس متوقع شده ایم؟!
پرکاس در بد ترین شراط مالی، تیم را تحویل گرفته است
او مربی با تجربه، با دانش و خوشفکری است.
قطعا موفق خواهد شد... والبته سال آینده، اورا در استقلال ویا تراکتور خواهیم دید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
شایدم رئال مادرید یا بارسلون ۰ کی به کیه
کرمرضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
0
1
سلام میکنم به دوست عزیزم و بزرگوارم ومهندس فوتبال آبادان جناب آقای آرین نمیدونم چه باید بگم آزموده را دوباره آزمودن خطاست بشدت نگران تیم صنعت هستیم خیلی دوست دارم مثل بعضی از دوستانم خوشبین باشم اما متاسفانه هیچی ندیدم جز تلف شدن وقت و حرفهای بی‌نتیجه هنوز معلوم نیست چه کسی باید جواب هوادارا بده همه فقط وعده میدن امسال خیلی من نگرانم تنها دلخشیمون دیگه نباشه تولیگ
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها