به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته هفدهم لیگ سه

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته هفدهم لیگ سه

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال نفت اهواز تنها نماینده پیروز خوزستان در بازی‌های امشب لیگ سه بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته هفدهم از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های ایران امشب برگزار شد و تیم فولاد هرمزگان با کسب برتری 2 بر یک مقابل سپاهان نوین ایذه بعنوان تیم صدرنشین از گروه ج به لیگ دسته دوم صعود کرد.

در سایر بازی‌ها، نفت امیدیه با پذیرش شکست 2 بر صفر مقابل یزدلوله یزد شانس راه‌یابی به پلی‌اف و صعود به لیگ 2 را از دست داد. استقلال شوش هم با حساب 2 بر یک به سپاهان نوین اصفهان باخت و این تیم اصفهانی مدعی صعود شد.

نفت اهواز تنها تیم خوزستانی پیروز هفته هفدهم بود که با نتیجه 3 بر یک فرهنگ رامهرمز را شکست داد.

در پایان این هفته صعود تیم پانیک تالش از گروه ب و تیم فولاد هرمزگان از گروه ج به لیگ دسته دوم قطعی شده است سرنوشت گروه الف و 4 تیم راه یافته به پلی‌آف نیز هفته آینده مشخص می‌شود.

برای مشاهده جداول گروه‌های مختلف لیگ دسته سوم فوتبال کشور روی لینک زیر کلیک نمایید.

جداول رده بندی لیگ دسته سوم فوتبال ایران فصل 1400-1401

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
0
1
5 تیم خوزستانی هیچکدامشان گزینه صعود نشدند... بدبختی نفت اهواز سقوطش حتمی و اس شوش در لبه پرتگاه است...حیف شد... ولی برای هزارمین بار میگویم... اگر ..اگر..فولاد نوین به لیگ یک صعود کند بهتر از یکسال قهرمانی فولاد است... زیرا انوقت همیشه فولاد را با بازیکنهای پرورش یافته فولاد در کورس قهرمانی می بینیم... هواداران فولاد خواهشا بازیهای فولاد نوین برامان مهم باشد واز مدیران بخواهیم تیم را برای صعود صددرصدی ببندند... البته اغلب مدیران برایشان حاصل چندسال اینده مهم نیست... چون فکر میکنند خودشان نیستند... خواهشا بخواهیم فولاد نوین صعود کند... خیلللی مهم است... ازکاربر محترم اقای حیدری که نظراتش همیشه به نفع تمام تیمهای خوزستان است تشکر ویژه ومیخواهم همیشه اینرا بیان کنند...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها