به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

والیبال خوزستان سرانجام صاحب رئیس شد

والیبال خوزستان سرانجام صاحب رئیس شد

خوزستان اسپورت- سعید شاهرخی مجددا برای چهار سال سکاندار هیات والیبال خوزستان شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، مجمع والیبال خوزستان روز یکشنبه با حضور داورزنی رئیس فدراسیون و بنی‌تمیم مدیرکل ورزش استان در اهواز برگزار شد.

این مجمع در حالی امروز برگزار شد که هیات والیبال خوزستان به مدت 16 ماه از داشتن رئیس محروم بود. در این مدت نیز دو سرپرست برای هیات انتخاب شده بود.

همچنین در مجمع امروز، سعید شاهرخی و سیدمحمود هاشمی‌فرد کاندیداهای احراز سمت ریاست هیات والیبال خوزستان بودند.

در پایان رای گیری نیز شاهرخی با 23 رای از 27 رای ماخوذه به عنوان رییس هیات والیبال خوزستان انتخاب شد. هاشمی‌فر نیز 4 رای را به خود اختصاص داد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مجید ثابتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
0
0
بدبختی والیبال از زمانی شروع شد که شاهرخی با دخالت های بیمورد و مغرضانه اش رئیس هیات اسبق را در فشار زیادی قرار داد و نهایتا به خواسته خودش رسید و این در حالی بود که در تمامی رده های سنی به ویژه رده نوجوانان و جوانان والیبال استان خوب درخشید و تیم های دسته یکی پتروشیمی بندر امام و مناطق نفت‌خیز جنوب حضور موفقی داشتند ،اما با حضور ایشان تیم های دسته یکی به رده های پایین سقوط کردند و سایر تیم ها هم بدون حمایت ایشان در معرض بلاتکلیفی قرار گرفتند و والیبال خوزستان همواره با مشکل مدیریت ناکارآمد از سالیان قبل قرار گرفته و با وجود ایشان نابودی هم به ارمغان خواهد آورد . برای دوستداران و عاشقان والیبال این خبر ناامیدی را بار دیگر رقم زد و متاسف برای ورزش خوزستان که بدون در نظر گرفتن کارنامه و عملکرد ایشان باز هم سکانداری را به ایشان واگذار کردند .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها