به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱

فولاد خوزستان؛ لیست بازیکنان ورودی و خروجی

فولاد خوزستان؛ لیست بازیکنان ورودی و خروجی

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان در حال ادامه نقل و انتقال بازیکن برای حضوری قدرتمند در فصل آتی است.

به گزارش خوزستان اسپورت، مدیران باشگاه فولاد خوزستان براساس لیست نفرات درخواستی جواد نکونام تاکنون چند بازیکن جدید را به خدمت گرفته‌اند و با چند بازیکن نیز قراردادهایشان را تمدید کرده‌اند.

همزمان با شروع تمرینات تیم فولاد خوزستان در تهران، پروسه نقل و انتقال بازیکنان در این تیم ادامه خواهد یافت تا فهرست سرخ‌پوشان جنوبی کامل شود.

بازیکنان ورودی
سعید آقایی (پرسپولیس)، مجید علیاری (مس رفسنجان)، علی قربانی (سومقاییت آذربایجان)، احسان پهلوان (پرسپولیس) و محمدرضا غبیشاوی (صنعت‌نفت آبادان) پنج بازیکنی بودند که فولادی‌ها به صورت رسمی خبر امضای قرارداد با آن‌ها را اعلام کرده‌اند. چند بازیکن دیگر هم را راه پیوستن به جمع شاگردان نکونام هستند که طی روزهای آینده اسامی آن‌ها مشخص می‌شود.

بازیکنان تمدیدی
حمید بوحمدان، محمد آبشک، ایوب والی، احمد عبدالله‌زاده و مهدی شیری از جمله بازیکنان فصل گذشته فولاد خوزستان هستند که قراردادهایشان به پایان رسیده بود و پس از توافق با مدیران این تیم در جمع فولادمردان ماندنی شدند. همچنین خبرها حاکی از توافق با موسی کولیبالی و آیاندا پاتوسی برای تمدید مدت قراردادشان است و تکلیف آرش رضاوند هم به زودی مشخص خواهد شد. رضاوند فصل پیش به عنوان بازیکن قرضی در فولاد خوزستان حضور داشت و احتمال می‌رود که باشگاه استقلال وی را با یک بازیکن از فولاد معاوضه کند.

بازیکنان خروجی
لوسیانو پریرا، مهران موسوی، محمدرضا عباسی، مهران درخشان‌مهر، ساسان حسینی، سینا مریدی، احسان مرادیان و احمدرضا جلالی هم بازیکنانی هستند که تا امروز از جمع فولادمردان جدا شده‌اند. البته جلالی قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرده و باشگاه فولاد خوزستان اقدام به شکایت از این بازیکن و باشگاه آلومینیوم اراک نموده است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها