به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
تعداد نظرات: ۱۶ نظر

قاسمپور: پرکاس سال پیش هم گزینه نفت آبادان بود

قاسمپور: پرکاس سال گذشته هم گزینه نفت آبادان بود

خوزستان اسپورت- مدیر فنی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: رضا پرکاس سال گذشته هم گزینه سرمربیگری تیم نفت آبادان بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با فارس در مورد انتخاب رضا پرکاس به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت آبادان اظهار داشت:‌ باشگاه صنعت نفت برای انتخاب سرمربی جدید خود شاخص‌ها و معیارهایی داشت و با توجه به ویژگی‌های پرکاس این شاخص‌ها را کنار هم گذاشتیم و به این نتیجه رسیدیم که او می‌تواند به این تیم کمک کند. اعضای هیأت مدیره هم نتیجه گرفتند که او نسبت به سایر گزینه‌های مربی‌گری تواناتر است.

وی در مورد زمان حضور پرکاس در ایران پاسخ داد: طبق تماسی که با هم داشتیم اعلام کردیم هر چه سریع‌تر برای پیگیری روند تیم به ایران بیاید. اگر بلیت دریافت کند، احتمال دارد جمعه یا شنبه وارد کشورمان شود.

مدیر فنی تیم نفت آبادان در خصوص اینکه آیا پرکاس برنامه‌های خود را به مدیران این باشگاه ارائه کرده است، توضیح داد: تاکنون برنامه‌ای از پرکاس نگرفته‌ایم به همین دلیل خواستیم هر چه سریع‌تر به ایران بیاید تا لیست بازیکنانی که اکنون در اختیار باشگاه هستند و همچنین نفراتی که خودش نیاز دارد، در کنار برنامه‌های کاری‌اش ارائه بدهد. باید ببینیم خواسته‌هایش چیست تا باشگاه طبق همان کارها را پیش ببرد.

قاسمپور در مورد کار سخت صنعت نفت آبادان برای جذب بازیکن جدید با توجه به بودجه محدود این باشگاه عنوان کرد:‌ هر چند با توجه به بازار فعلی کار باشگاه برای جذب بازیکن سخت است و من هم نمی‌توانم پاسخگوی این موضوع باشم اما مدیران باشگاه به دنبال این هستند تا در حد توان خود امکانات بهتری نسبت به سال گذشته برای صنعت نفت فراهم کنند. امیدوارم بتوانیم بازیکنان خوبی هم جذب کنیم.

وی در مورد اینکه آیا رضا پرکاس شناخت کافی از شرایط فعلی فوتبال کشورمان دارد عنوان کرد: او شناخت کامل نسبت به فوتبال ما دارد. حتی به لیگ یک هم اشراف خوبی دارد و حتی می‌توانم بگویم شناختش از خیلی از مربیان داخل کشورمان نیز بیشتر است.

مدیر فنی تیم نفت آبادان در مورد اینکه شنیده می‌شود با توجه به سابقه همکاری‌‌‌اش با پرکاس، نقش پررنگی در انتخاب او داشته است، گفت: نظر من روی پرکاس مثبت بود اما اینگونه نیست که تنها با رأی من به عنوان سرمربی جدید صنعت نفت انتخاب شده باشد. او سال گذشته هم گزینه اصلی سرمربی‌گری این تیم بود و حتی کار تا مراحل پایانی نیز پیش رفت اما بنا بر برخی دلایل، مربی دیگری به جای او معرفی شد. امسال هم به این دلیل انتخاب شد که از سال گذشته مدیران باشگاه شناخت زیادی روی پرکاس داشتند.

قاسمپور در مورد اینکه آیا دستیاران پرکاس هم مشخص شده‌اند توضیح داد: او دو مربی را معرفی کرده اما اجازه بدهید هر وقت به ایران آمد، آنها را اعلام کند اگر مربیان مدنظر از لحاظ مالی با باشگاه به نتیجه برسند حضورشان در کادر فنی قطعی می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا از مربیان فصل گذشته صنعت نفت فردی در کادر فنی این تیم می‌ماند عنوان کرد:‌ پرکاس باید در این مورد جواب بدهد زیرا ما نمی‌توانیم برایش دستیار انتخاب کنیم.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال در مورد جلسه آنلاین روز گذشته با مهدی مهدوی‌کیا برای بررسی عملکرد تیم امید در رقابت‌های زیر 23 سال قهرمانی آسیا و اینکه آیا توضیحات او در خصوص حذف شاگردانش از این مسابقات قانع‌کننده بود اظهار داشت:‌ مسائلی که مهدوی‌کیا در این جلسه عنوان کرد جامع و مفصل بود. البته خودمان هم می‌دانستیم تیم ملی امید چه مشکلاتی دارد. مهدوی‌کیا هم در مورد آنها صحبت کرد و توضیحاتش قانع‌کننده بود. خودم هم اعتقاد دارم مسائلی که مهدوی‌کیا گفت در نتیجه نگرفتن تیم امید خیلی تأثیرگذار بود.

وی در خصوص اینکه آیا حمایت‌ها از مهدوی‌کیا همچنان ادامه دارد؛ گفت:‌ به حمایت از مهدوی‌کیا امیدوارم زیرا همیشه با حفظ ثبات، نتیجه بهتری هم حاصل خواهد شد. اگر زمان و امکانات مناسب به مهدوی‌کیا بدهیم او توانایی رساندن تیم ما به المپیک را دارد. البته بحث فقط سرمربی نیست بلکه باید بستر را برای کار کردن وی فراهم کنیم  تا تفکراتش را پیاده کند. قرار است هر چه سریع‌تر به ایران بازگردد و باز هم برنامه‌های خود را در مورد بازی‌های کشورهای اسلامی ارائه بدهد. اعتقاد داریم او می‌تواند با دیدن نفرات بیشتر تیم خود را تقویت کند.

وی در خصوص دلیل غیبت میرشاد ماجدی،‌ حمید استیلی و نادر عزت‌اللهی در جلسه روز گذشته کمیته فنی پاسخ داد: عزت‌اللهی در راه آمدن به تهران دچار مشکلی شد و هر چه سعی کردیم به صورت تصویری با او هم ارتباط بگیریم موفق نشدیم. ماجدی و استیلی نیز درگیر جلسه‌ای شدند که در خصوص برنامه تیم ملی بزرگسالان برگزار شد البته جمع‌بندی نظرات را به اطلاع آنان رساندیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
0
3
معنای پرکاس از لغتنامه دهخدا: پرکاس تلاش کردن و درهم آویختن بود و به زبان علمی اهل هند بمعنی طلوع نَیِر اعظم باشد. (جهانگیری ).
ABADAN
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
4
8
سال پیش خواستند نفت رو بندازند ولی نشد امسال دیگه 100 درصد
Dani
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
3
11
کاش در همان کمیته فنی فدراسیون فوتبال باقی میماندین و به آبادان نمیومدید. هر وقت شما اومدین آبادان دلال ها دور تیم زیاد شدن و سقوط کردیم. شما فقط شناسنامه ات صادره از آبادان است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
2
6
اقای قاسمپوروجدانن شخصیت تان بی نهایت قابل احترام..اماقبول کنیدانتخاب این مربی بدون رزومه اهانت ب صنعت ومردمان ان دیاراست. درحالیکه امسال تیمهاتاتونستن پول ریختن ومحکم کاری کردن وتیم ضعیفی نداریم بجزدوتیم نفتی استان.. همین م سلیمان بامهاجری نصف راه موندن درلیگ روپیمود.. پول نیست. بازیکن نمتونیم بخریم. داشته هامون رفتن.مدیریت ضعیف. خداهم باماگیرکرد چند نقطه به خاطرحرمت مردم آبادان کمک کنه.. اقای قاسمپورعزیزقبول کنیدزمان بستن تیم باقانون واصول سنتی وعشایری دیگرگذشت.. نفت مال ما امادرجذب اعتباربی عرضه ایم..حرف حق روقبول کنید.آیه یاس نیست.تخریب نیست.بااین شرایط سقوط میکنیم..وسلام
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
2
5
این آقای پرکاس که به صنعت نفت هدیه کردید تا هفته پنجم لیگ هم دوام نمی آورد خداکند خداکنه آقای قاسمپور و دوستانش اینقدر شهامت داشته باشند. که مسئولیت کامل نتایج و آخر عاقبت تیم را دراین فصل برگردن بگیرند یک سئوال. چطوری وقتی مربی هنوز برنامه اش را نداده با او قرارداد بستید امسال باید حسرت فصول قبل را بخوریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
1
7
خیلی جالبه آقای قاسمپور میگه این مربی هنوز برنامه نداده و نمیدونیم خواسته هاش چیه!!!!!!! پس چطور انتخابش کردید و چطور نظر جنابعالی درخصوص ایشون مثبته روی چه برنامه و هدف گذاری؟؟؟؟؟
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
3
6
افرادی مثل قاسمپور تنگ نظر و کوتاه بین هستند همیشه مصلحتی کار میکنند و هیچ گونه تلاش محکمی برا جاه طلبی تیم نفت نمی کنند و به هیچی هم قانع هستند...
متاسفانه امسال با این آقایان سال سخت و خطرناکی برا صنعت متصور می باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
0
6
انشالله هم نفت مسجد سلیمان هم نفت آبادان این فصل موفق باشند
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
0
4
اگر...اگر..ابادان یک تیم لیگ یک یا حتی لیگ دو داشت انوقت نبوغ استعداد ها راهمه میدیدند... چون جوانهای ابادانی فرصت بازی دربزرگسالان را پیدا میکردند... خانه بعدی شان صنعت نفت بود با کمترین هزینه...دریغا.. دریغ از بی صاحبی...البته بدبختی ما یکی دوتا..ده تا...نیست... بدبختی ما ازبخت بد ما نیست... بدبختی ما رفتن دنبال بخت بد بود...
جلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
2
5
باسلام برهوادران خونگرم آبادانی که یکی ازهواداران پرشورصنعت نفت آبادان هستند. وهمیشه ودرهمه حال پشتیبان تیم محبوبشان هستند.بنده چندکلمه ای بادوستانی که ازبدوورود سرمربی جدیدی که اعضای باشگاه صنعت درنظرگرفته اند. راباید به فال نیک بگیریم.وازاین سرمربی باتمام وجوداستقبال کنیم. بگذاریم این سرمربی باتمام وجودودانشی ازفوتبال مدرن دنیا دربردارد.رابه فوتبال آبادان پیاده کند.وباخیال راحت وآسوده بکارخود برای شروع فصل لیگ برتروبابازیکنانی که دراختیاردارد. رابه بازیکنانش دیکته کند.پس بیاییم بادید مثبت به این سرمربی بادانش باتمام وجودمان حمایت کنیم.یا علی مدد.آبادان شهراولینها.دنیاوآبادان❤❤❤
محمد اورکی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
5
4
باسلام
تا اطلاع پیدا میکنیم مربی آمده هنوز نیامده کارشناس میشویم سقوط میکنیم از این حرفها همیشه آبادان همین بوده قاسمپور زیر حرف زور نمی‌رود عمر خودش در فوتبال گذشت پس بگذارید تیم آرامش داشته باشد . پرگاس مدرس در اروپا بود مثل بازیکنان سن بالا رفته نیست زود مربی می‌شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
5
6
درود بر قاسمپور و آفرین به انتخاب پرگاس . عده ای هنوز منتظر نموندن که پرگاس بیاد و بازیکن جذب بکنه و هفت هشت بازی انجام بشه اومدن و نظر منفی میدن .
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
3
4
نیاز نیست که بازیکن میلیاردی بخرن استفاده از بازیکنان فعلی + انتخاب بهترین های تیم امید و جوانان صنعت نفت تشويق و بها دادن به آنها شک نکنید تیم را در نیمه بالای جدول می‌برند برای یک بار اتکا به جوانان خالص آبادانی ضرر ندارد در عوض تیم بومی است مطمئن باشید سقوط نمی‌کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
1
6
جالبه با اومدن حضرات، بازیکنا هم دارن میرن، رضا جبیره میره تیمای دیگه بعد ذخیره میمونه برمیگرده ابادان، بجای مدیریت بودم عمرا راهش میدادم
علی امیدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
3
5
همین ادم زندگی فوتبالی منو به فنا داد واسه 4ملیون سال 76 دلال تر از خودش تو ایران نیست،تسلیت میگم به ابادانیا عزیز
کرمرضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
2
6
این جور که قاسم پور میگه هیچ کس این آقا را نمیشناسه تو را به خدا آقای قاسم پور برو که از حالا صدرصد تیم میافته تو ماموریت داری صنعت بندازی مربی داخلی خیلی بهتره بلاخره فدراسیون زهرش روی آبادان ریخت قاسم پور ثابت کرده بدرد هیچ تیمی نمیخوره بابا برو همون فدراسیون ما بدبختها را ولکن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها