به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
تعداد نظرات: ۸ نظر

آرامش شبانه هواداران فولادی با خریدهای گرشاسبی

آرامش شبانه هواداران فولادی با خریدهای گرشاسبی

خوزستان اسپورت- باشگاه فولاد خوزستان به تدریج در حال رونمایی از خریدهای تابستانی این فصل است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان را به جرات می‌توان یکی از موفق‌ترین تیم‌های دوره نقل‌وانتقالات تابستانی فصل جدید فوتبال ایران معرفی کرد؛ تیمی که با سیاست دوری از حاشیه و در سکوت خبری به جذب بازیکنان مورد نظرش پرداخته است.

کادر مدیریت باشگاه فولاد خوزستان با ریاست حمیدرضا گرشاسبی تاکنون از چهار خرید تیم‌شان که شامل بازیکنان مطرح و صاحب نامی مثل مجید علیاری (مس رفسنجان)، سعید آقایی (پرسپولس)، علی قربانی (سومقاییت آذربایجان) و احسان پهلوان (پرسپولیس) رونمایی کرده است.

فعالیت فولادی‌ها در بازار تابستانی به همین چهار بازیکن محدود نمی‌شود و مدیران باشگاه همچنان در حال رایزنی و جذب بازیکنان مورد تایید نکونام هستند و به زودی اخبار نقل‌وانتقالاتی دیگری هم از اردوی فولادمردان منتشر می‌شود.

در بحث نفرات جدا شده از تیم فولاد خوزستان هم به استثنای احمدرضا جلالی که فسخ یکطرفه کرده است و باشگاه فولاد با جدیت موضوع شکایت از وی را دنبال می‌کند، این باشگاه در تلاش است قراردادهای نفرات اصلی فصل گذشته را تمدید نماید، مگر اینکه بازیکنی مورد تایید نکونام نباشد که در این صورت بازیکن در مسیر خروجی قرار خواهد گرفت.

اما شیوه جالب باشگاه فولاد خوزستان در معرفی بازیکنان جدیدش، اعلام رسمی اخبار مربوط به این انتقالات در ساعات پایانی شب‌های گذشته بوده است. هواداران فولادی از ابتدای تیرماه جاری هرشب خبرهای خوشحال کننده‌ای در خصوص خریدهای رسمی تیم‌شان دریافت نموده‌اند و آرامش در فضای هوادارای این تیم پرطرفدار جنوبی حاکم شده است.

حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باتجربه‌ی فولادی‌ها که سال گذشته علیرغم بسته بودن پنجره موفق شد اسکلت‌بندی فولاد را حفظ کند و سپس در نیم‌فصل چندین مهره‌ی سرشناس را به این تیم اضافه نماید، امسال هم پرکارترین مدیرعامل در دوره نقل‌وانتقالات بوده و با برقراری جلسات متعددی با بازیکنان موردنیاز کادر فنی به دنبال تقویت فولاد خوزستان است.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که فعالیت زیاد مدیران باشگاه فولاد خوزستان در بازار نقل‌وانتقالات فضای خوبی را در بین هواداران تیم به وجود آورده و این امید را به خوزستانی‌ها داده است که فولاد مدل 1401 تیمی سرشار از مهره‌های طراز اول خواهد بود که در جاده‌ی کسب موفقیت در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا حرکت می‌کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
0
16
امیدوارم دیگه امسال به هدفش قهرمانی لیگ برتر برسه انصافا باشگاه سنگ تموم گذاشت بیشترین پول رو هزینه کرد که لیست بازیکنای جواد نکونام رو جذب کنه فکر میکنم دیگه جای هیچ بهانه ای نیست.
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
1
12
من به عنوان هوادار همیشگی صنعت نفت امسال قهرمانی فولاد رو میخوام امیدوارم مثل سالی که استقلال خوزستان قهرمان شد همه خوزستان برای قهرمانی تیمی از استان متحد بشن.
امسال فولاد لیاقت قهرمانی رو داره پس تا روز آخر فقط حمایت کنین.
کاش صنعت نفت از خواب بیدار بشه و جام حذفی رو هدف بزاره وقتی نساجی میتونه قهرمان بشه چرا صنعت نفت با برنامه ریزی خوب نتونه.
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
6
6
اگه این مطلب رو ورزش ۳ می زد تعجب نمی کردم، شما دیگه چرا؟ واقعا این خریدا خیلی خوبن؟
اندیمشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
1
4
فولاد اگه یک مهاجم تیز پا خارجی برا ضد حملات بگیره و رضایت پیام نیازمند به عنوان دروازبان جلب کنه می‌تونه به فینال لیگ قهرمانان آسیا فکر کنه...
لشكرآبادی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
2
4
واقعا چه آرامش نابی !!! ما معدن فوتبالیم اونوقت بازیکنای درجه 2 و 3 از تیمهای دیگه میاریم . همیشه دلمون خوش بود چندتا جوون خوزستانی رو تو فولاد ببینیم که به برکت مدیران غیر بومی ونکونام اونم از دست دادیم .
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
3
3
سلام
تا وقتی مافیای سرخ اجازه ندهد یهچ تیمی نمی تواند قهرمان شود. قهرمانی استقلال هم به دلیل تغییر دولت و .... بود و مافیا کمی تضعیف شده بود و از دست مافیا در رفت!!!! وگرنه مجدد لنگ قهرمان می شد. قهرمان واقعی تعیین نمیشه و قهرمان قلابیه این مملکت فقط مافیای لنگ تهرانه
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
4
2
بله وقتی پول فولاد مفت باشه هر مدیری میتونه تیم رو ببنده، این که هنر نیست.
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
0
0
تیم فولاد بزارید برای افتخارات و تیم های دیگه برای بازیکن های بومی ما به عنوان طرفدار سال های دور فولاد از بازیکن
بومی رضایت نداریم. بازیکن بومی مثل حردانی و مبعلی و افشین و خیلی های دیگه یک فصل خوب بازی کنند فصل بعد نشده رفتند چرا ما باید از انها حمایت کنیم.
در ضمن پول مفت نیست که بازیکن میاد اعتبار هست گرفتن همچین بازیکن هایی وارد تیمی شوند که هر چقدر پیشرفته باشه ولی آب و هوا نداشته باشه آوردن بازیکن سخت هست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها