به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

خداحافظی علیرضا منصوریان از هواداران نفت آبادان

خداحافظی علیرضا منصوریان از هواداران نفت آبادان

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، علیرضا منصوریان سرمربی فصل گذشته تیم صنعت نفت آبادان که طی روزهای اخیر مشغول مذاکره با هیئت مدیره این تیم بود، عصر شنبه با انتشار بیانیه‌ای جدایی خود از تیم صنعت نفت را اعلام کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است: «خدمت هواداران و مردم خوب آبادان سلام عرض می‌کنم. شهری که از ابتدا می‌دانستم بالاخره روزی در آن مربیگری می‌کنم. افتخاری بود برای من که در این شهر زنده و کنار مردم عزیزش کار و تلاش کردم. طبیعتاً این افتخار باید برای باقی مربیانی که آنجا بوده‌اند و بعد از من نیز می‌روند هم وجود داشته باشد، چرا که در آبادان جز محبت، میهمان‌نوازی، لبخند و شیرینی هیچ چیز ندیدم.

مردم عزیز آبادان؛ افتخار بود یک سال کنار شما زندگی و برای شادی شما تلاش کردن. امروز که این سخنان را بر زبان می‌آوردم به شدت ناراحت هستم. می‌خواهم با شما عزیزانم که قلب من با قلب شما پیوند خورده صحبت کنم و بگویم هیچ زمان فراموش‌تان نخواهم کرد. بهترین ساعت‌های عمرم را با شما گذراندم و سال بسیار پرفرازونشیبی را پشت سر گذاشتیم. ما برای سربلندی و شادی شما از هیچ تلاشی دست نکشیدیم. دست تقدیر و بیماری اذیت‌کننده کرونا باعث شد که سه هفته اول کنار شما عزیزانم نباشم. در ادامه با تلاش بازیکنان و دعای شما هواداران دوست‌داشتنی تیم را به فرمی ایده‌آل رساندیم، طوری که اگر داوری دقت بیشتری در طول فصل داشت، با دو امتیاز بیشتر رتبه هفتم لیگ را به دست می‌آوردیم. اگر داوری حق ما را درست می‌داد حتی به رتبه ششم جدول هم می‌توانستیم فکر کنیم و به آن برسیم.

مردم آبادان سال گذشته به دلیل وجود مشکلات مالی بسیار نگران بودند تیم در شرایط سقوط قرار بگیرد، اما بنده در کنار کادر فنی و‌ با همت بازیکنان سعی و تلاش کردیم، هفت هفته مانده به پایان مسابقات تیم را به نقطه ایده‌آل برسانیم. البته در کنار تمامی این موارد باید قدردان مدیران عزیز مجموعه پخش و پالایش کشور  باشم که حمایت خوبی از ما داشتند و همچنین ممنون هواداران باشم که با انرژی مثبت خود و دور از استادیوم کنار ما بودند، اما من خیلی از مواقع در طول فصل با بازیکنان بزرگم از جمله کاپیتان دوست‌داشتنی طالب ریکانی، حکیم نصاری، امید خالدی و حسن بیت‌سعید دردودل کردم و به دنبال راه و چاره برای فصل بعد بودم. مدیر‌عامل محترم در طول فصل همیشه به من می‌گفت که شما انتخاب هوادار آبادانی بودی و شاید به باشگاه بود، فرد دیگری را انتخاب می‌کردند.

به همین دلیل است که خوشحالم مقابل هواداران عزیزمان روسفید هستم. در سالی که بدترین دوران از لحاظ مالی را پشت سر گذاشتیم و طی 17 هفته ابتدایی صفر درصد دریافتی مالی داشتیم، تقریباً شش ماه بدون پول دوام آوردیم و تنها اتحاد، همدلی و عشق به آبادان باعث شد همه چیز کنار هم قرار داشته باشد.

اما امروز احساسم بر این است که تکرار شرایط قبلی با توجه به تفکرات حاکم در باشگاه بسیار سخت است. از هوادار صنعت نفت ممنونم که این شانس را به من دادند انتخاب آنها باشم. موضوعی که مسئولان باشگاه بارها به من اعلام کردند که شما انتخاب هواداران ما بودید. از تمام کسانی که به من اعتماد کردند تشکر می‌کنم. از اعضای هیئت مدیره باشگاه و مسئولان ارشد پالایش و پخش کشور ممنونم که همراه ما بودند.

نمی‌خواهم امروز حضورم در آبادان به شرایطی منجر شود که باعث لطمه به صنعت نفت شود. اعضای هیئت مدیره و بازیکنان بزرگ تیم می‌دانستند من و کادر فنی‌ام دغدغه اصلی‌مان، مشکلات مالی بازیکنان بود. برای بازیکنان تیمم تلاش کردم و هیچ وقت به قرارداد خودم و اینکه چه موقع پرداخت شده یا چقدر پرداخت شده است، دقت نکردم. سعی کردم‌ برای بازیکنانم پدر و یا برادر بزرگتر باشم و با هم از شرایط سخت مالی گذر کردیم. الحمدالله خودم، کادر فنی و بازیکنان را سربلند می‌دانم. خیلی دوست داشتم در آبادان ادامه فعالیت می‌دادم، اما در جلسه‌ای که با هیئت مدیره داشتم دغدغه‌های اصلی خودم را مطرح کردم. دغدغه‌ای که برای خودم از جنس مالی نیست و فقط نگران بازیکنان و هواداران هستم. سعی کردم با توجه به اینکه در سخت‌ترین شرایط تیم را تحویل گرفتم، به قولی که به هواداران، مردم و پیشکسوتان صنعت نفت که همگی صاحبان اصلی این تیم هستند، دادم عمل کنم. با تمام وجود و خلوص نیت کار کردم، اما همیشه دغدغه‌ام را به بازیکنان بزرگ تیمم و هیئت مدیره گفتم. این را بدانید مسائل مالی آخرین مورد مهم‌ برای من در صنعت نفت بود.‌‌

حضور در آبادان برای من یک تجربه بزرگ در زندگی شخصی‌ام و دوران مربیگری‌ام بود و خیلی از مسائل را یاد گرفتم. روش زندگی با خوانین لر و زندگی عشیره‌ای عرب‌ها را یاد گرفتم. به عشق عرب زبانان آبادان و‌ خورستان شروع به یادگیری زبان عربی کردم و هیچ وقت لقب ابوامیر که به من دادید را فراموش نمی‌کنم. ابوامیر هر جای ایران که باشد برای شما ابوامیر است.

با تشکر فراوان از علی آقای فیروزی یار واقعی صنعت نفت آبادان و بهنام سراج عزیزم سرپرست تیم. از کاپیتان طالب ریکانی مرد با تعصب فوتبال آبادان و بازیکنان بسیار دوست‌داشتنی تیم صنعت نفت آبادان، کادر فنی عزیزم مخصوصاً کادر آبادانی مرتضی بچاری و کاظم فرحانی، دکتر رحمانی و تیم پزشکی، ماساژورها و اعضای تیم تدارکات ممنونم که در این مدت کنار من بودند.

برادر کوچک شما: ابو امیر».

شایان ذکر است، تیم صنعت نفت آبادان با مربیگری علیرضا منصوریان در رده دهم جدول رده‌بندی فصل گذشته قرار گرفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
3
7
خداروشکر که رفت. ارزوی موفقیت برای منصوریان دارم. انشالله صنعت یه سرمربی خوب بیاره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
5
5
اقای منصوریان برای امضای قرارداد هی امروز و فردا کردی تا اکثر بازیکنای صنعت جدا شدن حالا میگی خداحافظ . اگه نیت پاکی داشتی باید دو هفته پیش میگفتی من دیگه نیستم که باشگاه بره دنبال مربی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
0
1
ضمن خسته نباشید به آقای منصوریان عزیز و کادر زحمتکش ایشان، بازگشت مجدد آقای قاسمپور به عنوان یکی از بزرگان فوتبال آبادان به خانه خود را تبریک میگویم. معدن طلای فوتبال آبادان آنقدر غنی هست که برای هدایت برزیل ایران نیازی به حضور اغیار نباشد. شاید گفتنش خالی از لطف نباشد که تا پیش از تأسیس لیگ تخت جمشید، فوتبال آبادان برای ده‌ها سال صاحب منظم‌ترین لیگ باشگاهی با حضور تیمهای مختلف بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
0
4
به عنوان یک آبادانی و هوادار متعصب صنعت نفت از منصوریان بخاطر همه زحماتش بخاطر صبوریتش بخاطر تلاشهای مردانش برایرجذب منابع مالی بخاطر یکدل کردن بچه های تیم بخاطر حمایت مالی از بچه های تیم بخاطر احترام به آبادان و باشگاه و هواداراش بخاطر حمایتاش و تعاریفش از باشگاه و هوادارا و مردم آبادان در اکثر برنامه های تلویزیونی . ممنون که با یک تیم بی پول و یک شهر مظلوم شده همراه شدی و تا آخر پاش ایستادی دوست داریم چون هم با معرفتی و هم جنتلمن و همه جوره پای مشکلات تیم ایستادی و بجای غر زدنهای معمل و مختص برخی مربیان فقط تلاش کردی که راهی برای رفع مشکلات پیدا بشه کسب رتبه دهم برای تیمی با اینهمه مشکلات مالی و خیانت و سنگ اندازیهای برخی مسئولین و ضدیت برخی افراد و عواملی که با حضور شما منافشون قطع شده بود برای ما هوادارای متعصب صنعت نفت قابل درک و راضی کننده بود . با بودنت خوش بودیم و در کنارت معرفت و مرام را زمزمه کردیم و خاطرات خوبی را رقم زدیم . برای همیشه دوستت داریم بخاطر همه اون واقعیاتی که در بالا گفته شد . سرت سلامت .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
3
2
با سلام
به نظرم بهترین گزینه الان عبدالله ویسی به عنوان سرمربی و آقایان مکوندی و شریفی نسب به عنوان دستیار
فکر میکنم آقای ویسی با جوونهای خوزستانی می‌تونه با نفت آبادان بی پول نتیجه بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
دقیقا . به نظرم بهترین و با کیفیت ترین مربی برای آبادان ویسی بزرگ هست.
ارین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
0
4
برای علی منصور آرزوی سربلندی دارم. بامنصوریان بی منصوریان آبادان و صنعت نفت خواهدماند. هیچکس و هیچ چیزبزرگتروعزیزتر آبادان و صنعت نفت نیست
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
4
2
به نظر بنده بهترین گزینه سرمربیگری برای نفت آبادان مهاجری مربی نفت مسجدسلیمان است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
0
2
مربی خارجی بیاد خوبه وگرنه همین بچه‌های بومی خودمون مثل شریفی نسب و سراج و... ابو هم مدیر فنی
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
0
2
ایشالله هیئت مدیره سریع ودرکمترین زمان ممکن فرد مناسبی را جایگزین کند بایستی به دور از احساس والبته منطقی یک مربی کار بلد بیاریم والبته شجاع
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
3
0
دیروز جایی شنیدم مثل اینکه سیروس پورموسوی با استقلال خوزستان به توافق نرسیدند و زمزمه های پیوستن به صنعت نفت را داره
پاسخ ها
ارین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
معلوم نیست بازم سرمربی نفت مسجدسلیمان بشود چون هردوطرف بسیار راغب به همکاریند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها