به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

ضرب و شتم ورزشکار ملی‌‌ پوش توسط مربی بانوان

ضرب و شتم ورزشکار ملی‌ پوش توسط مربی بانوان

خوزستان اسپورت- پدر رضا رشنو رکابزن تیم ملی مدعی شده است که پس از ضرب و شتم فرزندش توسط محمود پراش مربی تیم‌ ملی بانوان و آسیبی که پسرش دیده، فدراسیون سکوت کرده است و به نوعی این مربی حمایت می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، حدود یک ماه و نیم پیش انتخابی تیم‌ ملی دوچرخه‌سواری سرعت (اعزام به قهرمان آسیا) برگزار می‌شود که پیش از آغاز مسابقات، درگیری لفظی و ضرب و شتم بین محمود پراش مربی تیم‌ ملی بانوان و رضا رشنو رکابزن خوزستانی به وجود می‌آید. در این درگیری، این ورزشکار از ناحیه بینی دچار آسیب‌دیدگی می‌شود و حتی به دلیل نداشتن تمرکز نمی‌تواند خوب رکاب بزند و مسابقه را هم از دست می دهد. بعد از این اتفاق، رشنو از پراش به فدراسیون شکایت می‌کند اما هنوز جوابی نگرفته‌اند.

احمد رشنو پدر این رکابزن در گفت‌وگو با ایسنا با گله‌مندی از سکوت فدراسیون بعد از این اتفاق و عدم برخورد با مربی تیم‌ ملی بانوان، اظهار کرد: چرا آقای پراش مربی تیم‌ملی بانوان قبل از مسابقه با فرزند من درگیر می‌شود و به او فحاشی می‌کند و بعد از لطمه به روحیه پسرم، در نهایت کار به ضرب و شتم کشیده شود؟ در این اتفاق فرزند من از ناحیه بینی آسیب دید.

وی بیان کرد: چرا پس از شکایتی که به خاطر این اتفاق از آقای پراش داشتیم، فدراسیون سکوت کرده و اقدام نمی‌کند؟ آیا ما باید به صورت شخصی شکایت و به قضیه ورود کنیم؟ ما نمی‌خواهیم برای فدراسیون دوچرخه سواری بد شود و برای همین تاکنون اقدامی نداشته‌ایم.

پدر رضا رشنو عنوان کرد:‌ تاکنون کسی از فدراسیون پیگیر نبوده و من اصلا نمی‌دانم شکایت ما را چکار کرده‌اند. ما می‌خواستیم دوستانه این قضیه را حل کنیم اما گویا کسی پیگیر نیست و نمی‌دانم آقای پراش پشتش پُر است که خیلی راحت درگیری درست می‌کند و بعد هم کسی کاری نمی‌کند.

وی با اشاره سابقه ایجاد درگیری بین پراش و فرزندش، گفت: قبلا هم پراش در باشگاه بدنسازی با وزنه به دست پسر من زده بود و با او درگیری لفظی داشت و این دفعه درگیری به صورتی بود که با سر و مشت به صورت و بینی رضا زد. به نظرم اگر او در رشته بوکس کار می‌کرد خیلی بهتر بود و در این رشته می‌توانست مقام بیاورد.

رشنو ادامه داد:‌ شکایتی که از پراش داشته‌ایم از طریق هیات دوچرخه‌سواری استان خوزستان بوده است اما فعلا نتیجه‌ای ندیده‌ایم. اگر در این مدت هم سکوت کرده‌ایم زیرا می‌خواستیم مشکل درون خانوادگی حل شود. اما وقتی دیدیم در این قضیه خیلی از پراش حمایت می‌شود ترجیج دادیم موضوع را رسانه‌ای کنیم. اگر در ادامه فدراسیون پیگیری نکند حتما از طریق دادگاه شکایت می‌کنیم.

وی افزود: می‌خواهم بدانم مشکل شخصی پراش با پسر من چیست و چرا باید با ورزشکاری که بیش از هشت سال عضو تیم‌ملی است دچار درگیری شود و روحیه‌اش را بهم بریزد و بعد هم او را با مشت و لگد به بزند. فرزند من این همه برای دوچرخه‌سواری زحمت کشیده است و از تمام خوشی‌های خود گذشته تا برای کشورش مقام بیاورد و بعد چرا مربی تیم‌ملی بانوان باید او را مورد ضرب و شتم قرار دهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
0
4
مملکت پر از فساد و بی عدالتیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
0
1
تیم ملی بانوان!؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها