به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴
تعداد نظرات: ۱۶ نظر

بیانیه نکونام درباره شایعات پیوستن به استقلال

بیانیه نکونام درباره شایعات پیوستن به استقلال

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص شایعات اخیر مبنی بر جدایی‌‌اش از این تیم و پیوستن به استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، طی روزهای گذشته شایعات زیادی در خصوص احتمال جدایی جواد نکونام از فولاد خوزستان و پیوستن این مربی به استقلال تهران مطرح شده بود، اما نکونام امشب با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که به کارش در فولاد ادامه می‌دهد.

متن بیانیه جواد نکونام در خصوص مسائل مطرح شده به شرح زیر است:

"به عنوان بازیکنی که بخش زیادی از دوران فوتبالش را بیرون از ایران و در یکی از حرفه‌ای‌ترین لیگ‌های اروپا گذرانده، می‌دانم حرفه‌ای نیست که سرمربی یک تیم درباره تیم دیگری حرف بزند، با این وجود، به دلایلی ناچارم امروز درباره پیشنهاد همکاری با استقلال توضیحاتی بدهم.

1- همه از علاقه قلبی من به استقلال و هوادارانش باخبرند. پس طبیعی است که یکی از رویاهایم نشستن روی نیمکت تیمی باشد که از بچگی طرفدارش بوده‌ام. تیمی که بعد از بازگشت از لالیگا، در حالی که می‌توانستم همچنان فوتبالم را بیرون از ایران ادامه بدهم، مشتاقانه پیراهنش را پوشیدم و با آن قهرمان لیگ شدم‌.
 
2- رابطه من با سردار آجرلو، مدیرعامل محترم باشگاه استقلال همیشه دوستانه و بر پایه احترام بوده. ایشان همواره به من لطف داشته‌اند، چه زمانی که بازیکن پاس بودم و چه حالا که مربی شده‌ام. اول فصل هم بحث سرمربیگری من در استقلال بود اما آن زمان هم مثل همین امروز، به دلایلی ترجیح دادم تصمیم هیجانی و احساسی نگیرم.

3- برای من نه گفتن به استقلال و آقای آجرلو راحت نیست اما امیدوارم تصمیمی که امروز می‌گیرم قابل درک باشد. همان طور که در کنفرانس رسانه‌ای بعد از بازی با پدیده گفتم، من پروژه‌ای را از چند سال پیش آغاز گرفته‌ام که به لطف خدا تا امروز توانسته‌ام آن را قدم‌به‌قدم جلو ببرم. از سرمربیگری نساجی در لیگ یک شروع کرده‌ام و حالا با فولاد در یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستم. این پروژه برای من جذابیت زیادی دارد. شاید روزی ادامه آن به استقلال برسد. حتما اگر این اتفاق بیافتد، باعث افتخار خواهد بود، اما فکر نمی‌کنم زمانش امروز باشد.

4- اولین واکنش من به زمزمه پیشنهاد استقلال همین حرف‌هایی بود که امروز در این بیانیه نوشته‌ام. مقابل دوربین‌ها و در حضور خبرنگارها توضیح دادم که به دلایلی دوست دارم همچنان روی پروژه خودم در فولاد متمرکز باشم. واقعا آن حرف‌ها نه بازارگرمی بود نه اینکه خدای نکرده بخواهم برای استقلال طاقچه بالا بگذارم. صادقانه حرف زدم و انتظار داشتم حرف‌هایم شنیده شود نه شایعاتی که دیگران می‌سازند.

5- استقلال بزرگتر از هر نامی است و همه بازیکنان و مربیانی که روزی پیراهن این تیم را پوشیده‌اند، در تمام عمر می‌توانند به آن افتخار کنند. پس بی‌معنی است فکر کنیم من یا هر شخص دیگری بخواهیم برای این باشگاه بزرگ، شرط و شروط بگذاریم.

6- امیدوارم هر تصمیمی برای نیمکت استقلال گرفته می‌شود، هواداران این تیم را خوشحال کند. خوشحالی و رضایت آن‌ها سرمایه بزرگی است که هر مربی برای موفقیت به آن نیاز دارد.

7- و اما فولاد. تیم دوست‌داشتنی من که سه سال فوق‌العاده را با هم تجربه کرده‌ایم. راستش نمی‌دانم چه کار باید می‌کردم که نشان بدهم همچنان اولویتم فولاد است. روز آخر لیگ، در کنفرانس خبری واضح و با کلمات فارسی گفتم که می‌خواهم کارم را در فولاد ادامه بدهم. فردای آن روز هم با خانواده‌ام رفتم مسافرت و ترجیح دادم از فوتبال و اخبارش فاصله بگیرم. آیا در این مدت کاری کرده‌ام که برخلاف حرف‌هایی بوده که زده‌ام؟ مثلا به کسی پیغام داده‌ام که پشیمان شده‌ام و نمی‌خواهم در فولاد بمانم؟ یا از خبرنگاری یا رسانه‌ای خواسته‌ام اسمم را با تیمی دیگر سر زبان بیاندازند؟

قبل از بازی آخر لیگ، برای ادامه پروژه‌ام در فولاد با مدیران باشگاه به توافق رسیدیم. قرار شد تیمی رقابتی بسازیم که از آبروی فوتبال ایران در آسیا دفاع کند و در لیگ هم با مدعیان قهرمانی بجنگند. امیدوارم در چند روز آینده همه چیز طوری پیش برود که به نفع فولاد باشد و بتوانیم تیمی ببندیم که کیفیتش و نتایجی که می‌گیرد، دل هوادارانمان را شاد کند چون آن‌ها از بهترین تماشاگران ایرانند و شایسته داشتن یک تیم رقابتی هستند.

مطمئن باشید من به قول و قرارم با فولاد پایبندم، امیدوارم مدیران باشگاه هم همان‌گونه که قول داده‌اند بازیکنان مورد نظر من را جذب کنند تا تیمی رقابتی داشته باشیم."

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۶
HIMR
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
10
3
امیدوارم نکونام موندگار باشه
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
0
8
به امید قهرمانی فولاد بزرگ. امسال دیگه نوبت قهرمانی لیگ برتره .
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
2
6
فرهاد مجیدی با رفتنش از استقلال عجب بدبختی واسه فولاد درست کرد. دیگه کی ولمون کنه از بازارگرمیهای اقایون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
5
10
یه سال دیگه هم باید ایشون تحمل کنیم بازی های کسل کننده رو
Ahmad Saedi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
3
14
جواد نکونام با اینکه در نتیجه گیری بد کار نکرده اما با ایده آل های ما هواداران فولاد که تمام عشق مان فولاد و فوتبال است و همانا ارائه فوتبالی تهاجمی و دل پذیر و تشکیل تیمی متشکل از بازیکن های بومی جوان عمدتا از آکادمی است فرسنگ ها فاصله دارد .
ای کاش آقا جواد عزیز فولاد رو به مقصد استقلال ترک کنه تا یک مربی کاربلد اروپایی در فولاد زمام امور رو بدست بگیره و آرمان های مارو تحقق ببخشه .
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
1
11
آقای نکونام امسال فقط انتظار قهرمانی داریم هیچ توجیهی پذیرفته نیست ۳ سال تیم دست شما بوده و زمان نتیجه گیری فرا رسیده اگر توانایی دارید با تقویت دستیاران و کنار گذاشتن حاشیه سازان کار را شروع کنید و اگر نه به تیم محبوبتان بروید‌(آنجا نهایتا تا هفته دهم دوام بیاورید)
هیات مدیره فولاد بازهم فریب جریان رسانه ای نکونام را خورد و به جای استخدام سرمربی خارجی کارنامه دار باز هم اشتباهش را تکرار کرد.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
4
9
آقای نکونام ، آرزوی اکثر مردم خوزستان رفتن جنابعالی و کادر فنی و بازیکنان بنجل و پیر از استان خوزستان ، بزرگترین خدمت ( خیانت ) جنابعالی و آقای گرشاسبی نابودی اکادمی فولاد و کشتن انگیزه در جوانان فوتبالیست خوزستانی است . لطفا بروید تا مدیران فولاد خوزستان نسبت به استخدام سرمربی فهیم و کاربلد و دلسوز جوانان و آکادمی فولاد باشد
بزرگترین خیانت جنابعالی فراری دادن جوانان مستعد خوزستانی فولاد است انشاالله خداوند از شما و دار دسته ات نگذرد
مسلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
1
9
کاش میرفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
1
12
اقای نکونام بند ۵ را اصلاح کنید برای ما هواداران فولاد و سرمربی تیم ما فقط (فولاد بزرگتر از هر نامی است)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
3
11
یکی از بدترین خبرا این بود که نکونام در فولاد ماندگار شده .
چقدر خوشحال بودم که بعد از سه سال سخت فولاد می‌تونه یک کادرفنی خوب جذب کنه تا بتونیم نفس بکشیم اما افسوس...
این جناب لالیگایی با همین بازار گرمی ها تونسته برای چهارمین سال سرمربی فولاد بمونه با وجود هزینه های زیاد اما نتایج توام با نوسان و بازی های کسل کننده،بستن تیم پیر و شمالی ، عدم اعتقاد به بازیکنان بومی و استفاده از بازیکنان آکادمی.
یادمه چند وقت پیش یکی از دوستان همین جا گفت که یکی از اعضای هیئت مدیره فولاد از حامیان نکونام هست و حتی با نفوذش بر روی مدیرعامل شرکت هم تاثیر گذار هست و اگر اشتباه نکنم پارسال هم ویسی بعد از برکناری از تاثیر اون آقا در برکناری خودشون صحبت کردن.
جالب این بود که تا پریروز قرار بود نکونام مربی استقلال بشه اما تا این آقا اومد مصاحبه کرد که مدیران دو باشگاه برای جلوگیری از دلالیسم فوتبالی درباره این موضوع صحبت نمیکنن نکونام تصمیم به موندگاری در فولاد گرفت. فولاد تا زمانی که در زمینه فوتبال فعالیت داره و این آقادر هیئت مدیره موندگار فولاد به نکونام دچار هست و هوادار باید باز هم روزهای سختی رو با این کادرفنی هوچیگر تحمل کنه
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
8
3
ای کاش نکو ماندگار باشه
فولاد امسال قطعا برا قهرمانی می‌جنگد
در حال حاضر تعویض مربی برگشت به عقبه
به امید قهرمانی مجدد لیگ
محمد اورکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
1
2
باسلام
هر مربی که استقلال را تحویل بگیرد
نباید باخت بیاورد چون باز مجیدی برتر است بدون باخت قهرمان گشت .
میرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
5
2
نکونام دوست داشتنی دوست داریم انشاالله فولاد قهرمان آسیا بشه نکونام بمان ادامه بده
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
0
3
آقای نکونام حالا که در فولاد ماندگار شدی حداقل به خواسته بحق هواداران که جذب بازیکنان‌ بومی استان است توجه کن ، متاسفانه بعد از رفتن آقای دهکردی ، مدیریت خوب تیم که در جهت پرورش استعدادهای بومی استان بود جای خود را به بومی زدایی در تیم داد و از اون زمان خروجی بازیکنان بومی موثر از تیم های پایه یا خیلی کم بوده و یا اگر هم بوده ازشون استفاده نشده و متاسفانه رو آوردند به جذب بازیکنان پیر و پاتال غیر بومی ، اگر فولاد هدفش قهرمانی در لیگ و آسیاست احتیاج به بازیکنان کلیدی و کنار گذاشتن چند بازیکن پیر و یا سطح پایین از تیم خواهد داشت ضمن اینکه با توجه به بودجه محدود باشگاه ، حداقل یک مربی کروات جهت کمک به نکونام باید استخدام کرد .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
0
1
به نظر من، تنها بازی دلچسب فولاد، بازی با سپاهان بود. من هم فولاد تهاجمی رو می پسندم، نه نتایج یک - صفر.
فردین روئین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
0
2
سلام من به همه هواداراهای فولاد منم مثل شما به فکر تیمم مثل شمامیمیرم برایش قبول دارم فولاد نوسان داشته بالاپایین داشته ولی تورخدا واقع بین باشد جوادنکونام بعدازمرحوم فرانچیچ بهترین مربی فولادبود جوادنکونام تنهامربی است که باماندنش میتونه فولاد قهرمان کنه نه فقط لیگ حتی آسیا البته باتقویت نقاط ضعفش تورخدابیاییم ازتیممان درلیگ جدید واسیا فولادفعلانیازبه دوچیزباآقاجواد داره قهرمانی درلیگ وبهترین نتیجه دراسیا ودرخورفوتبال ایران کاری که پرسپولیس نتوانست دردوباری که به فینال رفت بکنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها