به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

مهاجری: نفت مسجدسلیمان نامزد اول سقوط بود

مهاجری: نفت مسجدسلیمان نامزد اول سقوط بود

خوزستان اسپورت- سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت اگر پیش از انتصاب او به این سمت پرسیده می‌شد کدام تیم نامزد اول سقوط به لیگ دسته اول است، وی نام نفت مسجدسلیمان را می‌برد.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمدرضا مهاجری درباره بقای تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر فوتبال به تسنیم گفت: خدا را شکر می‌کنم که امانتداری کردیم. خیلی سخت به این هدف رسیدیم و همه عوامل باشگاه در بقای تیم تأثیرگذار بودند. بازیکنان از خیلی چیزها گذشتند و هواداران و مدیران دست به دست هم دادند تا کار ما نتیجه داد.

نفت مسجدسلیمان نامزد اول سقوط بود
وی در مورد کار دشوار نفتی‌ها برای بقا در لیگ برتر و اینکه آیا فکر می‌کرد که بتواند زردپوشان MIS را در لیگ برتر حفظ کند، اظهار داشت: اگر کسی قبل از حضورم در نفت از من می‌پرسید کدام تیم نامزد اول سقوط است، می‌گفتم نفت مسجدسلیمان! تیم شهر خودرو در آن مقطع بیدار شده بود و نفت را در مسجدسلیمان و فجر سپاسی را در شیراز شکست داده بود. فجر هم در جدول بالاتر از ما قرار داشت.

مقابل استقلال از اعتبار نفت دفاع کردیم
سرمربی نفت مسجدسلیمان با تمجید از شاگردانش بیان کرد: بازیکنان ما زحمت کشیدند و بازی‌های بسیار خوبی ارائه کردند؛ به‌ویژه مقابل استقلال. ما در این مسابقه عماد میرجوان، چهار مهره تأثیرگذار و ملی‌پوشان امید خود را در اختیار نداشتیم و سایر نفرات، به‌خوبی از اعتبار نفت مسجدسلیمان دفاع کردند.

استقلال شایستگی خود را ثابت کرد و همه رکوردها را زد
مهاجری در خصوص دیدار با استقلال در هفته پایانی لیگ برتر خاطرنشان کرد: استقلال در این فصل شایستگی خود را ثابت کرد و همه رکوردها را زد. استقلال با تمام ملی‌پوشان خود به میدان رفت و مقابل صد هزار هوادار بازی کرد. همه تماشاگران منتظر سوت پایان بازی و جشن قهرمانی بودند و دیدند که بدون ضدفوتبال، توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

امیدوارم باقیمانده قرارداد اعضای تیم پرداخت شود
وی در پاسخ به این پرسش که آیا 30 درصد قرارداد باقیمانده مربیان و بازیکنان نفت مسجدسلیمان به آنها پرداخت شده است یا خیر، تصریح کرد: ببینید در ایران چه باشگاهی صد درصد قراردادها را پرداخت کرده است. در این باره با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم و امیدوارم باقیمانده قرارداد بازیکنان پرداخت شود.

لیگ برتر کیفیت لازم را نداشت
سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره کیفیت لیگ بیست‌ویکم عنوان کرد: لیگ امسال کیفیت لازم را نداشت که شاید به‌خاطر شرایطِ پس از شیوع کرونا بود. چند تیم لیگ برتری مانند نساجی خانه‌به‌دوش بودند و کیفیت برخی تیم‌ها می‌توانست بالاتر از این باشد.

اتفاقات دیدار با صنعت نفت در فوتبال طبیعی است
مهاجری در مورد درگیری میان بازیکنان نفت مسجدسلیمان با سرپرست این تیم، در دیدار هفته بیست‌ونهم برابر صنعت نفت آبادان به تسنیم گفت: هواداران اصلاً در این موضوع دخالت نکردند. وقتی در آن فشار بازی در دقیقه 5+90 گل می‌خورید و سرنوشت شما به دیدار دیگری گره می‌خورد، عصبانی می‌شوید. تیم ما یک سال در فشار بوده و با شکست صنعت نفت، در لیگ برتر ماندنی می‌شد. نباید چنین برخوردهایی باشد، اما این اتفاقات در فوتبال طبیعی است.

اگر سخت‌افزارها درست شود، کجا بهتر از نفت مسجدسلیمان؟
وی در پاسخ به این پرسش که در نفت مسجدسلیمان می‌ماند یا خیر، اظهار داشت: اولویت من ماندن در نفت است، اما ابتدا باید سخت‌افزار و امکانات باشگاه درست شود. امسال تیم‌های ملوان و مس کرمان به لیگ برتر آمده‌اند که به‌راحتی امتیاز نمی‌دهند و قدمت زیادی دارند. از الان باید به فکر خیلی چیزها باشیم. اگر سخت‌افزار درست شود، کجا بهتر از نفت مسجدسلیمان؟ ما در همان زمینی تمرین می‌کنیم که در آن بازی می‌کنیم و باید تغییراتی در این موارد ایجاد شود.

باید دست داوران را بوسید که با حداقل‌ها داوری می‌کنند
سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره اشتباهات داوری که اعتراض او را در هفته‌های گذشته به دنبال داشت، تصریح کرد: برد صنعت نفت، خیال ما را راحت می‌کرد و همه دیدند که توپ به‌صورت کامل از خط عبور کرد. داور اما اوت نگرفت و گل تساوی را در دقیقه 42 دریافت کردیم. باید دست داوران را بوسید که با حداقل‌ها قضاوت می‌کنند. در فینال لیگ قهرمانان اروپا سه دقیقه طول کشید تا با آن همه امکانات، آفساید بودن گل بنزما را تشخیص بدهند. داوران ما اما باید در لحظه تصمیم بگیرند.

ما مربیان نباید بهانه‌تراشی کنیم
مهاجری با اشاره به گل آفسایدی که نفت مسجدسلیمان برابر ذوب‌آهن به ثمر رساند، بیان کرد: کمک داور این آفساید میلیمتری را ندید، اما ما را 2.5 ماه تحت فشار گذاشتند. در این مدت کسی تغییراتی که در تیم ایجاد شد، فرصت‌های گلزنی ما و ندادن موقعیت به رقبا را ندید. کسی نگفت مقابل صنعت نفت گلی خوردیم که توپ از زمین خارج شد یا در دیدار رفت با ذوب‌آهن، پنالتی نفت را اعلام نکردند. ما مربیان نباید بهانه‌تراشی کنیم و اگر فقط به اشتباهات داوری بپردازیم، مسیرمان را گم می‌کنیم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
0
4
احسنت و درود بر آقای مهاجری عزیز ( دستیار سابق فیروز کریمی در استقلال اهواز بزرگ) که با نفت دوست داشتنی Mis
نتایج درخشانی کسب کردید و باعث حفظ سهمیه استان شدید
حیدری استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
0
3
خداقووت ای مردزحمتکش. عده ای هستن کi قدردان زحماتت هستن. کاری بi حرف بدخواهان نداشته باش اونا مجبورن بi زمین وزمان ایرادبگیرن. بi امیدموفقیت شما درفصل آینده آنهم بانفت محبوب
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
0
2
درود بر اقای مهاجری عزیز و عرض خسته نباشی
جناب مهاجری نقل و انتقالات شروع شده پس نفت کی استارت خرید خواهد زد
کامبیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
0
3
خدا قوت جناب مهاجری
سعید سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
0
3
انشاالله با نفت MIS قرارداد ببندی
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
0
0
با این بضاعت بد نتیجه نگرفتی و صد البته مدیون این باش که اون دو تا تیم هم نتیجه نگرفتن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها