به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

نقی‌زاده: نگاه مسئولان به تیم نفت باید تغییر کند

نقی‌زاده: نگاه مسئولان به تیم نفت باید تغییر کند

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد نگاه مسئولان استان خوزستان به این تیم باید تغییر کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، میثم نقی‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم درباره تساوی 2 - 2 تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم، چون صنعت نفت تیم خوبی است، ولی خدا را شکر که یک امتیاز مهم از این بازی گرفتیم. مقابل صنعت نفت آنقدر خوب بازی کردیم که فکر می‌کنم حتی می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم.

وی در مورد سقوط فجر سپاسی و اینکه با توجه به وضعیت جدول آیا سقوط شهر خودرو هم قطعی شده است، تأکید کرد: روی کاغذ هیچ چیز تمام نشده است و ما باید در بازی با استقلال هم با انگیزه بالا کار کنیم و امتیاز بگیریم. درست است که کار شهر خودرو خیلی سخت شده، ولی ما در هفته آخر هم باید با انگیزه بازی کنیم. شهر خودرو دو بازی سخت دارد، ولی ما روی بازی خودمان تمرکز می‌کنیم.

نقی‌زاده راجع به فصل سختی که نفت مسجدسلیمان پشت سر گذاشت، تصریح کرد: همه می‌دانند تیم ما چه مشکلاتی داشت و اگر شرایط خوبی داشتیم، با این بازیکنان باکیفیتی که داریم حتی می‌توانستیم رتبه تک رقمی به دست بیاوریم. تمام دلخوشی مردم مسجدسلیمان به این تیم است و باید نگاه مسئولان استان خوزستان به تیم نفت تغییر کند.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: اگر با 21 امتیاز در لیگ برتر بمانیم، یعنی شانس آوردیم چون قبلاً برخی تیم‌ها با همین امتیاز سقوط کرده‌اند. قرار نیست یک تیم همیشه اینطور نتیجه بگیرد و در لیگ برتر بماند. امیدوارم از سال آینده نگاه ویژه‌ای به نفت مسجدسلیمان شود تا این تیم بتواند با نتایج خوب دل مردم مسجدسلیمان و هوادارانش را شاد کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
0
3
به مردم مسجد سليمان وتيم خوب شان براي بقا در ليگ برتر و حفظ سهميه استان تبريك مي گويم و اميدوارم در فصل آينده مسئولين استان و وزارت نفت با اينكه بعضي غير خوزستاني هستند اما بخاطر مظلوميتي كه تيم هاي نفتي دارند نگاه منصفانه تري داشته باشند و مردم اين منطقه را تحت فشار نگذارند
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
1
1
سلام سعید جان هنوذ معلوم نیست بگو انشالله
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها