به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۳۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
تعداد نظرات: ۷ نظر

نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر ماندنی است

نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر ماندنی است

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در آستانه قطعی کردن بقایش در لیگ برتر فوتبال است.

به گزارش خوزستان اسپورت، گرچه پیروزی نفت مسجدسلیمان برابر صنعت‌نفت آبادان می‌توانست حکم بقای زردپوشان دیار زاگرس را در پایان بازی چهارشنبه شب قطعی کند، اما علیرغم از دست رفتن این پیروزی در ثانیه‌های پایانی دربی خوزستان، تیم نفت مسجدسلیمان امیدواری بسیار زیادی به حفظ سهمیه لیگ برتری خواهد داشت.

نفت مسجدسلیمان که بعد از برکناری محمود فکری جان تازه‌ای گرفته و طی شش هفته اخیر ضمن ارائه بازی‌های تهاجمی فقط یک مسابقه را باخته است، رفته رفته توانست فاصله امتیازاتش با فجرسپاسی و پدیده را افزایش دهد و تا ماندن در لیگ تنها یک قدم فاصله دارد.

شرایط جدول رده‌بندی لیگ نشان می‌دهد که سقوط نفت مسجدسلیمان به چیزی شبیه یک شگفتی عجیب فوتبالی نیازمند است و شاید خوش‌بین‌ترین طرفداران تیم پدیده مشهد هم امید چندانی به سقوط نفت و ماندن پدیده در لیگ نداشته باشند.

سقوط نفت با 3 شرط محقق می‌شود
نفت مسجدسلیمان در زمان حاضر 5 امتیاز بیشتر از پدیده مشهد دارد. نفت تنها یک بازی و پدیده 2 بازی پیش رو خواهند داشت که نتایج این سه بازی می‌توانند سرنوشت دومین تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول را رقم بزند.

اما سقوط احتمالی نفت مسجدسلیمان در صورتی رقم خواهد خورد که 3 نتیجه زیر در روزهای آینده ثبت شود:

1- شکست پرسپولیس مقابل پدیده در بازی معوقه
2- شکست فولاد خوزستان مقابل پدیده در هفته پایانی
3- شکست نفت مسجدسلیمان برابر استقلال در هفته پایانی

شاید باختن نفت مسجدسلیمان به استقلال در ورزشگاه آزادی اتفاق عجیبی نباشد، اما تصور اینکه پدیده مشهد هم در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را ببرد، هم در خانه از سد فولاد خوزستان بگذرد، بسیار بعید و دور از ذهن است. خصوصا که پرسپولیس برای کسب مقام نایب قهرمانی و فولاد خوزستان برای کسب رتبه چهارم نیاز مبرم به پیروز شدن مقابل حریف مشهدی دارند و تحت هیچ شرایطی حتی به تساوی مقابل پدیده راضی نیستند.

با توجه به اینکه پدیده مشهد در 28 مسابقه قبلی فقط 2 پیروزی در کارنامه داشته است، بعید به نظر می‌رسد که بتواند در هر 2 بازی پایانی مقابل حریفان قدری چون پرسپولیس و فولاد به برتری دست پیدا کند.

با این تفاصیل احتمال می‌رود که یکشنبه شب آینده در خاتمه بازی پرسپولیس و پدیده حکم سقوط تیم مشهدی صادر شود و بازی‌های هفته پایانی برای تیم‌های پایین جدول جنبه تشریفاتی پیدا کند.

نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر ماندنی است


نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر ماندنی است


نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر ماندنی است


نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر ماندنی است

عکس‌ها: حسین خیرالهی

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
0
4
اون کمالوند دلال باز و اون فکری بازنده هر بازی میگفتن تیم ضعیف و ... میباختن ، مهاجری از وقتی اومده تیم خیلی بهتر شده هیچ حرف مفت هم نمیزنه ... مشکلات زیادی داره نفت مسجد سلیمان و کسی هم کمکش نمیکند امیدوارم معجزه ای بشه از این شرایط هر ساله در بیاد که بعید میدانم.
کرمرضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
1
6
بازیکنای نفت مسجد سلیمان نشان دادن هیچ تعصبی به مردم خوزستان ندارند فقط بازیکن آبادانی تیم نفت مسجد سلیمان مشکی پوشیده تیم صنعت نفت هم باید کامل مشکی می‌پوشید (بازیکنان صنعت نفت هم مشکی نپوشیدند) فاجعه تمام آبادان خوزستان فراگرفته درود به هوادارای نفت مسجد سلیمان که بامردم آبادان همراهی کردن با لباسهای مشکی
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
متاسفانه از بچه های صنعت نفت فقط طالب ریکانی یه تکپوش سفید با ارم آبادان تسلیت پوشیده بود بقیه بازیکنای صنعت چه بومی و چه غیربومی هیچی مشکی نپوشید. واقعا تعجب کردم.
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
1
4
بازیکنان و مسولان خوزستانی همدردی سرشون نمیشه باید از بازیکنان تراکتور و مسولان اذربایجان یاد بگیرند در تبریز درسطح شهر همجا بنر ابادان تسلیت نصب کردن دمتون گرم بخاطره تعصب و همدردی خطه اذربایجان همیشه در ذهن مردم ابادان خواهد ماند
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
1
3
بدهی پرسپولیس و یحی گل محمدی به تیم شهر خودرو امیدوارم منجر به باخت سوری پرسپولیس نشود .
و همچنین اقای کرمرضا روشنی اون سری هم انبار لاستیک شرکت نفت مسجدسلیمان اتش گرفت و عده ای در اتش سوختند کسی تسلیت گفت اندیکا زلزله اومد کسی تسلیت نگفت . خدا رحمت کنه همشونو چه مسجدسلیمان چه ابادان چه اندیکا
کرمرضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
0
0
افشین جان من که گفتم درود به تماشاگران مسجدسلیمان برادرجان
کرمرضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
0
0
آقای افشین عزیز تذکر شما به بنده را می‌پذیرم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها