به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۵۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

سرمربی سابق صنعت نفت در محل واقعه متروپل

سرمربی سابق صنعت نفت در محل واقعه متروپل

خوزستان اسپورت- سرمربی سابق تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در محل فاجعه ساختمان "متروپل" حضور یافت و با خانواده‌های داغدیده ابراز همدردی نمود.

به گزارش خوزستان اسپورت، سید سیروس پورموسوی سرمربی فصل گذشته تیم صنعت‌نفت آبادان بعد از وقوع فاجعه ساختمان 10 طبقه‌ی "متروپل" عازم شهر آبادان شد و با خانواده‌های جان باختگان و مصدومان این فاجعه ابراز همدردی نمود.

پورموسوی همچنین با انتشار متنی ضمن تشکر از همکاری مردم آبادان در کمک به امدادرسانی، از عملکرد مسئولان ذیربط انتقاد کرد. در این متن آمده است:

"سلام بر آبادان
سلام و عرض تسليت به مردم شريف آبادان، مردمي كه به اسوه مقاومت و ايثار شهرت دارند.
امروز بر حسب وظيفه به جهت همدردی ساعاتی را در كنار مردم شريف آبادان بودم، در اين چند ساعت لحظات غم‌انگيز، دردناک و شيرينی را نظاره‌گر بودم. يک‌سو خانواده‌هايی كه منتظر خبر سلامتی بچه‌هايشان يا يكی از بستگانشان كه زير آوار جا مانده بودند، و سوی دیگر مردمانی كه بصورت خودجوش از گروههای امدادی با كيک، شيرينی، ساندويچ و ... پذيرايی می‌كردند و بعضی‌ها هم درب خانه‌هايشان را باز گذاشته‌اند، تا در صورت نياز نيروهای امدادی بتوانند ساعاتی را در خانه‌های آنها استراحت کنند.
امروز در آبادان و خوزستان علاوه بر مظلوميت و محروميت، مهر و صفا موج می‌زند چرا كه مردم عادی در اين شرايط سخت و اسفناک، مثل همیشه در كنار هم ايستاده‌اند و خود را در اين مصيبت بزرگ شريک يكديگر می‌دانند (خبری از كت و شلواری‌ها نيست)  
بايد درود فرستاد بر شرف و عزت اين مردمان پاک و نجيب .
متاسفانه علیرغم شعارهايی كه آقايان كت و شلواری جلوی دوربين‌ها داده‌اند و با افتخار از ديروز تاكنون در مورد تجهيزات و امكانات لازم صحبت كرده‌اند، باید اشاره كنم كه متاسفانه بغیر از چند عدد كاميون و بيل و کلنگ، چیز دیگری مشاهده نکردیم؟!
لطفا تا دير نشده دست به‌كار شوید تا شايد بتوان جان انسان‌های بيشتری را نجات داد.
در پايان تشكر می‌كنم از همه مردم عادی و تمامی نيروهای امدادی و عملياتی كه از شروع اين حادثه تلخ تاكنون با كمترين امكانات و تجهيزات در حال كمک رسانی هستند تا بتوانند جان انسان‌های بيشتری را نجات بدهند. درود به عزت و شرفتان، تا پای جان در کنارتان هستیم."

شایان ذکر است، طبق آمار رسمی که تا عصر چهارشنبه از سوی مسئولان اعلام شده است، تاکنون 16 نفر جان باخته و 37 نفر مصدوم شده‌اند. ضمن اینکه 11 نفر هم در این خصوص بازداشت شده‌اند.

سرمربی سابق صنعت نفت در محل واقعه متروپل


سرمربی سابق صنعت نفت در محل واقعه متروپل

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
0
6
تسلیت به همه مردم خوزستان بویژه آبادانیهای صاحب عزا.
اولا امیدواریم تلاش بشود بلکه تعدادی دیگه از افرادی که زیر آوار هستند پیدا بشوند و دوما اینکه تمام مسئولینی که در قضیه مجوز دادن به پیمانکار این ساختمان نقش داشتن محاکمه بشن. اینکه فقط چندتا کارمند شهرداری بازداشت بشن کافی نیست باید مسئولین رده بالاتر شهر آبادان و استان خوزستان که زمان ساخت این پروژه نقش داشتن دستگیر و محاکمه بشوند بلکه گوشه ای از رنج و غم این مردم داغدیده کمتر بشود.
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
0
4
سلام از طالب ریکانی بخاطر تلاشهای ویژه اش از بچه های امدادگر از سیدسیروس پورموسوی وعزیزانی که با مردم اند از سرمربی فولادنوین بخاطر حضورشون در مکان حادثه ممنون وسپاسگزاریم
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
0
4
تشکر از همه کسانیکه قلبشون با مردم داغدیده ابادان هست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها