به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
ولایت اهواز و فولاد خوزستان در فصل آتی لیگ برتر جوانان

تیم اهوازی مزد تلاش دوازده ساله را گرفت

تیم اهوازی مزد تلاش دوازده ساله را گرفت

خوزستان اسپورت- تیم ولایت اهواز مزد تلاش چندین ساله را با صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان کشور جشن گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، در پایان یک فصل سخت و طولانی پرونده‌ی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور با صعود تیم‌های ولایت اهواز و مقاومت تهران بسته شد و جوانان اهوازی به‌عنوان نماینده‌ای از تیم‌های بخش خصوصی پس از 12 سال به لیگ برتر فوتبال جوانان ایران راه یافتند.

باشگاه ولایت اهواز از فعال‌ترین باشگاه‌های خوزستان در سطح فوتبال پایه‌ای است که سال‌های زیادی در مناطق محروم و شهرهای کم‌برخوردار خوزستان به استعدادیابی و پرورش جوانان فوتبالیست جنوبی پرداخته و چندین بازیکن را به تیم‌های مطرح معرفی کرده است.

این باشگاه که با هزینه شخصی برادران عساکره اداره می‌شود، تا اواخر دهه‌ی 70 شمسی به‌نام تیم اتحاد زرگان در مسابقات حاضر می‌شد و پس از آن به تیم ولایت اهواز تغییر اسم داد. ولایت اهواز سال‌های متوالی در لیگ دسته اول جوانان کشور برای حضوری دوباره در لیگ برتر تلاش کرد و سرانجام بعد از 12 سال به شکل کاملا فوتبالی و در پایان یک فصل طولانی از حریفان صاحب امکانات پیشی گرفت و با شایستگی جشن صعودش را پس از بازی فینال در تهران برپا کرد.

بدین ترتیب در فصل آینده تیم ولایت اهواز به همراه فولاد خوزستان 2 نماینده‌ی فوتبال دیار کارون در لیگ برتر جوانان کشور هستند و بدون شک تیمی مانند ولایت اهواز برای حضور در چنین مسابقات پر هزینه‌ و رقابت با تیم‌های مطرح و صاحب امکانات نیاز به حمایت مسئولان استانی خواهد داشت تا از سهمیه‌ی فوتبال خوزستان دفاع کند.

انتظار می‌رود در استانی که صاحب بزرگترین و بیشترین شرکت‌های نفتی، فولادی، پتروشیمی و ... است، ترتیبی اتخاذ گردد تا این تیم محروم و مردمی زیر پوشش مالی یکی از شرکت‌های بزرگ قرار گیرد و برای تقابل با نمایندگان سایر استان‌ها دغدغه‌ای از بابت هزینه تیمداری نداشته باشد.

اسامی بازیکنان تیم ولایت اهواز
امین ساعدی، وحید ورزیده، علی چلداوی، عباس معارچی، عماد حرگانی، حسین حیدری، امید میرمهر، سعید عالیوند، رضا خادمی، عباس شرفی، محمد زرگانی، رضاحلاف، رضا حیاوی مهر، امین عطیه پور، داود دغاغله، رضا جایمند، حسین شموسی، ابوالفضل رشیدی، مصطفی ساکی، مهدی علوی، رضا مریدی، جواد منصوری

اسامی کادر فنی و سرپرستی
محسن عساکره، حسن عساکره، مهدی غلامی، فخرالدین موسوی، علی سواری، محمد یباری، خالد چنگیزی، محمدجواد رفیعی، حسن مشحوتی

تیم اهوازی مزد تلاش دوازده ساله را گرفت

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
0
1
تبریک به تیم ولایت اهواز دمتون گرم مدیران فولاد خوزستان و تیم های نفتی این بچهارو ببینن اینقد پیرمرد از شمال و تبریز نیارن
مجيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
0
0
تبريك ميگويم به بچه هاي باغيرت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها