به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

مهاجری: سعی داریم سهمیه خوزستان را حفظ کنیم

مهاجری: سعی می‌کنیم سهمیه خوزستان را حفظ کنیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ما باید با تیم‌هایی رقابت کنیم که امکانات خوبی دارند و در این شرایط دلم برای بچه‌هایم می‌سوزد.

به گزارش خوزستان اسپورت، رضا مهاجری بعد از شکست 2 بر صفر تیم نفت مسجدسلیمان مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: این برد را به گل گهر تبریک می‌گویم. امروز خوب نبودیم و شکی در آن نیست، اما باید دست تک تک این بازیکنان را بوسید، چون شرایط ریکاوری ما اصلا خوب نیست. امروز فرق امکانات و زیرساخت‌ها را دیدیم. اگر غیر از این نتیجه شود باید شک کنیم. هیچ وقت نباید خوب را پایین بیاوریم و خودمان را بالا بکشیم. نفت باید بالا بیاید. ما با گل گهر و مس و سپاهان در حال جدال هستیم. امروز واقعا دلم برای بچه‌ها سوخت.

وی ادامه داد: بر مبنای اتفاق یک گل خوردیم.  برگشتن به بازی در این شرایط سخت است. بازی را طور دیگری پیش بینی می کردیم و طور دیگری می‌خواستیم جلو ببریم، اما گل دقیقه یک یک مقدار تمرکز بچه های ما را به هم ریخت. خستگی هم یکی از دلایل بود. این باخت چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند. شب سختی را داشتیم و در دو بازی آینده سعی می‌کنیم سهمیه خوزستان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

هفته های آخر سخت است و تیم هایی به خط پایان می‌رسند که هم برنامه ریزی خوبی داشته باشند و هم امکانات. یک مسیری را باید با اتوبوس بیاییم که سخت می‌شود. باید ریکاوری جسمی و ذهنی کنیم و مقابل نفت تمام امتیازات را بگیریم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
0
5
اقای مهاجری یه زمانی سیرجان و رفسنجان وحتی کرمان هیچی نداشتن که دم مسولانشون گرم که شهراشون اباد کردن اما خاک برسر مسولان خوزستان که بچهای این استان باید حسرت امکانات شهرهای دیگه رو بخورن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
0
0
آقای مهاجری اگه با این نتایج ضعیف باشه که سهمیه حفظ نمیشه داریم شانس میآریم تیم های دیگه نتیجه نمیگیرن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها