به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۵۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
تعداد نظرات: ۵ نظر

آخرین وضعیت بازسازی زمین ورزشگاه تختی اهواز

آخرین وضعیت بازسازی زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز

خوزستان اسپورت- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص بازسازی ورزشگاه‌های بزرگ این استان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، حمید بنی‌تمیم در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: خاک زمین فوتبال ورزشگاه تختی اهواز خریداری شده و در حال خاکریزی است. همچنین سامانه آبرسانی آن انجام شده و هفته آینده عملیات کاشت چمن استادیوم شروع خواهد شد.

وی افزود: وضعیت ورزشگاه پیر تختی اهواز در حال ساماندهی است و در آینده نزدیک می‌توان از زمین چمن آن استفاده کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: بیشتر تمرکز ما روی زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان‌ها بوده و تلاش می‌کنیم که در تمامی نقاط خوزستان توازن ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی روشنایی استادیوم ملاثانی آغاز شده و قرار است که پیمانکار طرح تا یک ماه و نیم آینده این پروژه را به پایان برساند.

بنی‌تمیم با اشاره به شروع عملیات کاشت چمن استادیوم شیبان نیز گفت: خاک مورد نیاز برای زمین خریداری شده و تلاش می‌کنیم که این طرح هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

وی در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه غدیر اهواز افزود: با همکاری باشگاه استقلال خوزستان چمن این ورزشگاه در حال ترمیم است و نور و آبرسانی آن نیز بازسازی شده است. باشگاه استقلال خوزستان پای کار آمده و امیدواریم با یک تعامل دوطرفه بار دیگر این ورزشگاه را فعال کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در پایان گفت: در پی سیل سال 98 بخشی از تاسیسات این ورزشگاه زیر آب رفت؛ همچنین چهار میلیارد و 500 میلیون ریال بدهی برق داشت که توانستیم آن را پرداخت و برق ورزشگاه را وصل کنیم. بدهی برق ورزشگاه مربوط به قبل است و حتی اگر فعالیتی هم در مجموعه‌ای نباشد، قبوض برق صادر می‌شود.

آخرین وضعیت بازسازی زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
مصطفی میناب
|
United States of America
|
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
0
5
یادش بخیر گلهای احمدآلنعمه به استقلال وپرسپولیس درهمین ورزشگاه یادش بخیر سه بریک پرسپولیس رو درهمین ورزشگاه شکست دادیم لیگ چهارم خیلی خاطره دارم ازاین ورزشگاه اون هم منی که فقط سالی دوبار بطور زنده میتونستم بازی تیم محبوبم فولاد رو دراین ورزشگاه ببینم
پاسخ ها
محمد حلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
ان شاءالله تشریف میاری اهواز در خدمتت هستیم برادر گرامی ... ما ساکن اهواز قدیم هستیم...مرکز اهواز...خدمتت هستیم
علیرضا بیت سیاح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
0
1
اقا مصطفی همیشه لطف داره تاج سر مایی دمت گرم انشالله اهواز بیای و خدمتت باشیم سالار لطفا در ایتا به ایدی پیام بده alisaiah20@
مصطفی میناب
|
United States of America
|
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
0
1
دوستان فولادی وخوزستانی شمالطف دارین من خیلی به خوزستانیهاتعصب دارم بخدا اغراق نیست من اگه یادتون باشه سال 1385المپیک ایرانیان برگزار شد بااین که هرمزگان هم بود ولی اول طرفدار خوزستان بودم بعد هرمزگان. همه به من میگن همون خوزستانیها هم طرفدار استقلال وپرسپولیس هستند توهم بایدطرفدار این دوتا تیم باشی بلاخره یه روز بهشون ثابت میکنم الکی نبوده این همه سال طرفدار فولاد بودم .
اردشیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
0
1
مصطفی جان: عزیز همه ما خوزستانی هایی.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها