به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
تعداد نظرات: ۸ نظر

منصوریان: به وضع آسفالت و بیکاری در آبادان برسید

منصوریان: این بازی دو نیمه متفاوت داشت

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: در نیمه دوم اما تغییر تاکتیک و بازیکن دادیم و شکل جریان بازی عوض شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، علیرضا منصوریان بعد از تساوی تیمش برابر پدیده مشهد در نشست خبری عنوان کرد: بازی بسیار جانداری بود، چون چمن بسیار خوبی داشتیم و البته باران هم باعث افزایش کیفیت بازی شد. در نیمه اول خوب نبودیم و شهر خودرو تیم بهتری بود. در نیمه دوم اما تغییر تاکتیک و بازیکن دادیم و شکل جریان بازی عوض شد.

وی با اشاره به موقعیت‌های گلزنی نفتی‌ها عنوان کرد: شهر خودرو در نیمه دوم می‌خواست از گل خود دفاع کند و عقب‌تر بازی کرد. حریف به ما این فرصت را داد تا سوار بر بازی شویم و می‌توانستیم به گل برسیم. پیش از تساوی بازی، یک موقعیت بسیار خوب توسط بیت سعید داشتیم که آن را از دست دادیم. پس از اینکه بازی یک-یک شد هم می‌توانستیم به گل دوم برسیم. همچنین نزدیک بود از فردین رابط که بسیار خوب بازی کرد، گل بخوریم.

سرمربی صنعت نفت با بیان اینکه این بازی دو نیمه متفاوت داشت، خاطرنشان کرد: نیمه دوم را خیلی خوب آغاز کردیم. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم که شرایط سختی را تجربه می‌کردند. خوزستانی‌ها عادت به بازی در زمین خیس ندارند، اما بازیکنان ما جانانه بازی کردند. در این شرایط مقابل تیمی که دو هفته قبل سه گل به تیم امیرخان (گل‌گهر) زده بود، توانستیم خیلی خوب به بازی برگردیم.

«اگر خوش‌شانس بودیم، می‌توانستیم برنده بازی باشیم». منصوریان ضمن بیان این جمله گفت: به بازیکنان صنعت نفت و تیم سیدعباسی خسته نباشید می‌گویم. سیدعباسی را خیلی دوست داریم و او همبازی بسیار خوب من بود. تیم حریف شرایط سختی را سپری می‌کند. همه آبادانی‌ها فوتبال را خیلی خوب می‌فهمند و مجاب هستیم که بهترین بازی‌ها را برای هواداران ارائه کنیم. فوتبال تنها لذت آنهاست و شاید آنها تحمل بازی بدی که در نیمه اول ارائه کردیم، ندارند.

وی با تمجید از قضاوت علی صفایی تصریح کرد: همه اتفاقات داوری را زیر نظر داشتم و به نظرم داور قضاوت بی‌نقصی داشت. داور چهارم هم مسائل را خیلی خوب به داور انتقال می‌داد. همه آوانتاژها درست بود و صحنه برخورد توپ به دست بازیکن ما هم به درستی خطا اعلام شد. به داور تبریک می‌گویم.

سرمربی صنعت نفت در مورد دریافتی اعضای این تیم گفت: 50 درصد دریافتی داشتیم که این رقم از مجموع 43 میلیارد تومان بوده است. فکر می‌کنم تاکنون 25 میلیارد تومان گرفته‌ایم. از سعید محمد (دبیر شورای عالی مناطق آزاد اقتصادی کشور) تشکر ویژه‌ای می‌کنم و درخواست ویژه‌ای از او دارم. مصوبه‌ای بابت کمک 30 میلیارد تومانی به آبادان رسیده و حالا که این موضوع به آبادان رسیده، فکر می‌کنم 15 میلیارد تومانِ آن در راه افتاده و تا به دست‌مان برسد، با کسر کسورات می‌شود 10 یا 11 میلیارد تومان.

منصوریان با بیان اینکه از طرف محمد قول 30 میلیاردی به بازیکنانش داده است، اظهار داشت: قرار نیست در آینده میان این مسئولان در آبادان زندگی کنم و به همین خاطر چنین حرفی می‌زنم. متأسفانه داخل مجموعه شهر ما، سیستم مسئولان به گونه‌ای است که هیچ علاقه‌ای برای کمک به تیم شهر ندارند و بهانه‌های مختلفی می‌آورند. آنها می‌گویند با این پول می‌توانیم به خانواده‌های بی‌سرپرست یا کارآفرینان کمک کنیم. اگر این کار را کنید، دلم نمی‌سوزد؛ شما آسفالت شهر ما را درست کنید.

وی با اشاره به تفاوت میان آبادان و مشهد یادآور شد: از راهی گلکاری شده در مشهد عبور می‌کردم و با اینکه شهردار مشهد را نمی‌شناسم، روی او را می‌بوسم. سعید محمد پرداخت این پول را تأیید کرده، اما دو، سه آدم نادان به بهانه کمک به خانواده‌های محروم و کارآفرینی (جمله را ادامه نمی‌دهد). ای کاش همین کارها را انجام بدهید. در سال‌های گذشته دو بار بودجه بازسازی شهر فراهم شده، اما آبادان درست نشده است. باید از مسئولان در این باره سوال شود.

سرمربی صنعت نفت به علاقه وافر مردم آبادان به تیم شهر خود اشاره و خاطرنشان کرد: تا زمانی که صنعت نفت به شرایط ایده‌آل نرسد، به بازار ماهی سر نمی‌زنم؛ چون همه آنها کارشناس هستند. محمد این پول را تصویب کرده است؛ یاد آن ضرب‌المثل افتادم که می‌گوید رئیس بزرگ می‌بخشد، فلانی نمی‌بخشد! متأسفانه برخی‌ها اطلاعات ندارند. آنها نمی‌دانند مقام معظم رهبری در مسئولیت‌های اجتماعی دستور ویژه‌ای داده‌اند.

منصوریان در ادامه انتقاداتش گفت: مسئولیت اجتماعی شامل رسیدگی به تیم صنعت نفت، کل شهر، آسفالت و بیکاری جوانان است و ورزش، سرآمد این موارد برای آبادان محسوب می‌شود. فرمان حضرت آقا را فراموش کرده‌اند و انگار عزم‌شان جزم است که خودشان را به هیئت مدیره باشگاه برسانند. جلسه هیئت مدیره باید یکشنبه برگزار می‌شد، اما این نشست را لغو کردند. فلانی می‌گوید من باید در جلسه آدم داشته باشم و در این شرایط، هوادار و بازیکن می‌سوزد.

وی با تمجید از استعداد فوتبالی برزیل ایران تصریح کرد: گنجینه فوتبال ایران در خوزستان و آبادان خوابیده و این‌قدر بازیکن خوب دارم که 9 نفر از بازیکنان اصلی را نیاوردم و آنها سوای هشت بازیکن غیراصلی هستند که می‌توانستند بازی کنند. بازیکن جوان ما امکانات ندارد و پول‌شان پرداخت نمی‌شود. عزیزی می‌گوید چرا به تیم صنعت نفت کمک می‌کنید؛ ما ورزشکاران دیگری هم داریم! شما به ورزشکاران دیگر هم کمک کنید.

سرمربی صنعت نفت آبادان عنوان کرد: اگر می‌خواهید بگویید به فوتبال کمک نمی‌کنیم و هوای رشته‌های دیگر را داریم، بی‌عرضگی خود را نشان داده‌اید. من آبادانی نیستم، اما تعصب شهرم را می‌کشم و به احترام همه عرب‌های خوزستان دشداشه پوشیدم. اگر لازم باشد، هفته آینده هم لباس لُرهای خوزستان را می‌پوشم. رئیس باشگاه کم‌کم زخم معده می‌گیرد و دچار آسیب‌های روحی می‌شود. او هر سمتی می‌رود، می‌گویند فلانی الان حضور ندارد.

منصوریان با انتقاد مجدد از مسئولان شهر آبادان اظهار داشت: سعید محمد دستور پرداخت 30 میلیارد تومان را داده، اما 15 میلیارد در راه گم شده و من و مسئولان شهر نمی‌دانیم این پول کجا رفته است. شما مشهدی‌ها دل‌تان از یک طرف می‌سوزد، دل ما از یک طرف. امیدوارم لیگ ما به گونه‌ای شود که نه فقیری باشد، نه تیم بسیار غنی و همه به اندازه خود پول ببرند تا ببینیم چند مَرده حلاجیم.

وی با اشاره به لزوم حل مشکلات مالی تیم‌های لیگ برتری خاطرنشان کرد: فکر می‌کنید اگر هر کدام از تیم‌های نیمه پایین جدول 300 میلیارد تومان داشته باشند، فوتبال پنج برابر زیباتر نمی‌شود؟ به مسئولان شهر می‌گویم؛ شما باید خودتان را درست کنید. محمد دستور پرداخت 30 میلیارد را داد، اما داخل شهر بندهایی برای این پول گذاشته‌اند که هشت ماه باید دنبال آن برویم و این پول برای فصل بعد هم گیرمان نمی‌آید!

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
حمید آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
2
7
استاد سخنرانی هروقت که بازی رو نمیبریم با این بحثهای غیرفنی ذهن هوادارا رو میبره جایی دیگه.
البته اگر آبادان مسئول قوی داشت که باید یه سرمربی خوب خارجی میوردن و هرسال برا بالای جدول میجنگیدیم .
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
0
7
تعجب میکنم چرا دراین بازی این همه بازیکن سن بالا کم تحرک در ترکیب داشتیم کاشکی به جوانان بیشتر وبیشتر وقت بازی بدی امروز دوندگی بعضی بازیکنان ما اصلان خوب نبود
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
0
1
صنعت دیگه نه میفته نه بالا نشین میشه انگیزه ندارن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
2
2
آقای منصوریان: اگر ذره ای راستی در گفتار و کردارت هست, درصدی از دستمزد بسیار کلانت را برای اشتغال مردم مظلوم آبادان هزینه کن.
ABADAN
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
0
1
سلام خسته نباشید خدمت بازیکنان و مربیان صنعت نفت
آقا منصوریان این تکنیک جدید تیم بود !!!!
بابا این چه بازی افتضاح مقابل تیم سقوط کرده شهرخودرو بود در نیمه اول حتی یک موقعیت ایجاد نکردیم روی دروازه شهر خودرو!!
صد رحمت به تاکتیک قبلی
الان هم 5 هفته صنعت نفت رو برد رو ندیده
آخرین برد صنعت مقابل پرسپولیس بود
بازی آینده ما 6 امتیازی خواهد بود با فولاد خوزستان در آبادان با تماشاگر
با تمام احترامی که برای هواداری فولاد قائلم ولی ما به 3 امتیاز بازی نیاز داریم
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
1
4
علی اقا در ابادان سالهاست مسئول با غیرت نداریم اقایون خیلی زود فراموش کردن خون هزاران زن و مرد وکودک این دیار ریخته شد تا الان اقایون راحت به صندلی قدرت تکیه بزنن و شهر رو به نابودی بکشونن
omid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
1
1
خب از صحبتهای منصوریان معلومه که فصل بعد با نفت آبادان تمدید نمیکنه از الان باید دنبال سرمربی برای فصل آینده باشیم هر چند که اعتقاد دارم مربی خوبی در ایران نداریم اونایی که هم خوبن میرن تمیهای پولدار با آمدن پارو در هیئت مدیره باید انتظار فصل فاجعه باری برای تیم باشیم آقای پارو حماد ثامری رو از تیم دور کرد تیم بسکتبال آبادان رو ضعیف کرد برای فوتبال هم همین کار رو انجام میده تیم رو میفرستن لیگ 1 خودشون رو راحت میکنن
reza
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
0
3
تا وقتی که این مسئولان سر کار باشند آبادان درست نمیشه دو بار بودجه تامین شده اما هیچ بازسازی انجام نشد اگه ده بار دیگه بودجه بدن باز میخورنش پس باید افرادی سر کار بیان که از دل خود مردم باشند و جواب پس بدهند و نتیجه کارشان گزارش شود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها