به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

منصوریان: مقابل پرسپولیس نباید عقب بکشید

منصوریان: مقابل پرسپولیس نباید عقب بکشید

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر بخواهید پرسپولیس را ببرید خیلی خوب باید پا به پای آنها بازی کنید و عقب نکشید.

به گزارش خوزستان اسپورت، علیرضا منصوریان بعد از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس تهران در نشست خبری اظهار کرد: تبریک بسیار ویژه به هواداران آبادانی می‌گویم. این برد را به آنها هدیه می‌کنیم که ما را در مسیرمان تا استادیوم همراهی کردند. این برد را علی‌الخصوص به طالب ریکانی تقدیم می‌کنیم که روزهای سختی را پشت سر گذاشت. متأسفانه او سه روز در تمرین ما نبود و انفرادی تمرین می‌کند. ریکانی روزهای سختی را پشت سر گذاشت. خیلی خوشحالم که صدای پایکوبی هواداران را می‌شنوم. برای اولین بار است که پس از سال 92 پرسپولیس را در آبادان شکست دادیم و شاید بهانه‌ای شد که یادی هم از فونیکه سی کنیم. پرسپولیس را خیلی خوب در هفته گذشته آنالیز کرده بودیم.

وی ادامه داد: اگر بخواهید پرسپولیس را ببرید خیلی خوب باید پا به پای آنها بازی کنید و عقب نکشید. ما در بازی رفت هم می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم. در مجموع با تمام احترام به پرسپولیس نگاه می‌کنیم. آنها از تیم‌هایی هستند که هواداران میلیونی دارند. ما در زمین با آنها رقیب هستیم و در بیرون از زمین رفیق. هر دو تیم سعی داشتند که برنده باشند. بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند. مهار همزمان امیری، ترابی و کامیابی‌نیا را در دستور کار داشتیم. وقتی این مثلث از کار افتاد، نتیجه گرفتیم. می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم. پرسپولیس هم موقعیت گل داشت و وقتی به بازی مستقیم روی آورد ما شانسی به آنها ندادیم. از دقیقه 70 به بعد احساس کردیم که به لحاظ فیزیکی برتری کامل داریم. به بازیکنانم تبریک و خسته‌نباشید می‌گویم و امیدوارم این بردها ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در واکنش به اینکه گل‌محمدی گفته است سرخپوشان مستحق باخت نبوده‌اند، خاطرنشان کرد: یحیی دوست من است و با تمام احترام به او نگاه می‌کنم. ما مربیان همیشه با عینک خودمان بازی را نگاه می‌کنیم. آنها موقعیت داشتند و ما هم با زحمت موقعیت کسب کردیم. گل‌محمدی نگاهش به بازی این بوده است و شاید اگر از دو موقعیت نیمه اول‌شان استفاده می‌کردند، جریان بازی عوض می‌شد. در کل باید بگویم ما خیلی خوب بازی کردیم و یک بازی پرفشار و من تو من را با آنها انجام دادیم. ما با نظم و برنامه بازی کردیم و بردیم.

منصوریان درباره دیدار هفته آینده تیمش برابر استقلال تصریح کرد: 20 هفته طول کشید که ما سه هفته اول‌مان را جبران کنیم. هفته بعد هم مقابل استقلال با تمام وجود بازی می‌کنیم. من بخش اعظم فوتبالم را مدیون استقلال هستم، ولی یاد گرفته‌ام که با تمام وجود و شرف به زمین برویم. یاد نگرفتیم که یک پا عقب بکشیم. امانتی در آبادان دست ماست و خدا را شکر می‌کنیم که به من اعتماد کردند. من تبریز هم بوده‌ام. آنجا هم خیلی متعصب بودند، ولی اینجا هم متعصب هستند و هم همه به اندازه سرمربی تیم فوتبال را می‌فهمند. ما با تمام وجود برای پیراهن صنعت نفت می‌جنگیم و فرقی نمی‌کند که با تیم سابقم بازی داریم. من بازیکن معمولی بودم که به استقلال رفتم، ولی آنجا از بزرگترها یاد گرفتم که با تمام قوا بازی کنم. بازی سخت و نفسگیری در آزادی خواهیم داشت. لذت بازی با پرسپولیس همین الان تمام می‌شود و من به همراه کادر فنی‌ام امشب می‌نشینیم بازی استقلال را آنالیز می‌کنیم.

وی درباره تعویض‌هایش گفت: ما از شب قبل می‌دانستیم که در چه زمانی از فاخر (تهامی) استفاده کنیم. همان کاری که مایلی‌کهن سال 98 انجام داد و از مهدوی‌کیا در دفاع راست استفاده کرد، انجام دادیم و فاخر را در گوش راست استفاده کردیم و یک هارمونی خوب در تیم ایجاد کردیم. ما مثل خیلی از تیم‌ها فقط با 10 ستاره به زمین نمی‌رویم. ما فقط یک ستاره مثل طالب ریکانی داریم و بقیه در یک سطح هستند. سعی می‌کنیم همین روند را ادامه دهیم. نقطه عطف ما بازی با استقلال است و باید ببینیم خداوند برای ما چه چیزی در نظر گرفته است. ان‌شاءالله همین لبخند روی لب هواداران باقی بماند.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
1
8
ضمن تبریک به مربیان وبازیکنان و هواداران میلیونی صنعت علی منصور ما هواداران منتظر برد جلوی استقلال هستیم واین را به شما میگم که شاید بردن استقلال از برد امشب مهم تر وبا ارزشتر میباشد
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
0
6
البته از سال 90 نه سال 92
دقیقا یادمه زمستان 90 کلاس هشتم بودم این بازیرو دیدم واز آن زمان عاشق صنعت نفت و فونیکه سی شدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
0
6
درود به منصوریان و بازیکنان با شرف و متعصب و مظلوم صنعت نفت این برد غرور آفرین در مقابل یک تیم تا دندان مسلح چه از نظر مهره و چه از نظر مالی و امکانات و چه از نظر حمایت کارشناسان و برنامه سازان و جراید و مجریان فوتبال برتر سیما را تبریک میگم ولی لازمه با تاسف بگم که چرا این گزارشگر مرکز آبادان همواره در بازیهای خانگی و بخصوص در برابر دو تیم قرمز و آبی پایتخت اینقدر که در مدح و ثنای اونها صحبت میکنه و به مهره های اونها میپردازه در مورد آبادان و صنعت نفت و بازیکنای متعصب و صبور و با شرافتش و کمبودها و مشکلاتش و مظلومیتش کمترین صحبتی نمیکنه بابا ترو خدا یکی این آقارو متوجه کنه که گزارشگر آبادانه نه پایتخت چرا با این نوع گزارشکردنش هم روی اعصاب هوادارا میره و هم حق آبادان و صنعت را ضایع میکنه. بنظرم تیمهای قرمز و آبی پایتخت در آبادان فقط یک هوادار دارن و اونم گزارشگر بازیهای خانگی صنعت نفت آقای ضدآبادان یعنی عرب زاده است ولاغیر .
پاسخ ها
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
واقعا آقای عرب زاده گزارشگر شبکه آبادان چرا از تیم شهرش حمایت نمیکنه و فقط تعریف و تمجید از دوتیم سرخ آبی می‌کنه تازه هنوز سپاهان مونده که ایشان تعریف کنه خیلی روی اعصابه در ضمن همش از شکست‌های ما صحبت می‌کنه آقا فقط بازی را گزارش کن برای صدمین بار
کرمرضا روشنی
|
United States of America
|
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
0
5
ضمن تبریک به دوستداران صنعت یک خبر خوب دیگه هم هست فرهاد مجیدی وفریاد هردو مقابل صنعت محروم هستن
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
0
4
ماشالله به صنعت نفت و ماشالله به علی منصور ایشالله استقلالو درتهران شکست بدیم و به روند خوبمان ادامه بدیم
جلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
0
4
با سلام قبل ازبازی من پیش بینی کرده بودم.که اگر آقای منصوریان ارنج تیم را ازبازیکنان جنگنده وجسور استفاده کند.وازبازیکنان بخواد که دربازی باحریف محکم بازی کنن.راحت این تیم رادرآبادان بادوگل بدرقه میکند.که همینطورهم شد.وبازیکنان هم سنگ تمام گذاشتند.وخیلی خوب ظاهرشدند.انشاءالله این پیروزی دلچسب مبارک تمام هواداران آبادانیهای این مرزوبوم باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
0
5
داش علی فروردین سال ۹۶ تو آبادان یک برصفر پرسپولیسو آتش زدیم با گل زیبای علی عبدالله زاده ، مرسی از زحماتت واقعا سرمربی با تعصبی هستی
شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
0
5
علی منصور خدا دلتو شاد کنه که دل ما رو شاد کردین با تدبیر شما دودفاع ما یزدان دوست وتهیدست عالی بودن وقتی ترکیب رو دیدم گفتم طیبی کجاس ولی امروز اینقدر منصوریان خوب پرسپولیس رو انالیز کرده بود که خط دفاعی صنعت روبروی بازیکنان باتجربه ملی پوش پرسپولیس خیلی خوب بازی کردن وحرکات تکنیکی که هافبکهای صنعت انجام میدادن مارو به وجد اوردن دم گروسیان هم گرم که عالی بود
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
1
1
اقای منصوریان خسته نباشید وازاینکه شادی را به شهر ومردمش دادید جای تشکر ازشما وکلیه اعضای تیم دارد خدمت شما که چرا ازمهرداد پورابولقاسم دردفاع راست استفاده نمیکنی ثابت کرد توانایی دراین پست راداره بنظرمن درمقابل اس بهش میدون بده ریسک نیست اعتقاد بهش داشته باش پشیمون نمیشی تازه بابت این پست خیالت راهت میسه ممنون
علی
|
France
|
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
0
0
سایر تیم ها هم اگر از نام پرسپولیس نترسن، می تونن شکستش بدن.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها