به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۳۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

مشکل امضای مدیران در نفت مسجدسلیمان

مشکل امضای مدیران در نفت مسجدسلیمان

خوزستان اسپورت- سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای رسمی خواهان تعیین تکلیف وضعیت مدیریتی باشگاه نفت مسجدسلیمان شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، خواهان تعیین تکلیف مدیریتی و مالکیتی باشگاه نفت مسجد سلیمان شد.

سازمان لیگ در این نامه یادآور شد که براساس مستندات قانونی، عطاالله بهادری و مهران نصیریان دوست حق امضا دارند و این سازمان از پذیرش امضای افراد غیرمجاز خودداری می‌کند.

به این ترتیب باید دید که تکلیف هدایت یزدی مدیرعامل جدید و همچنین ابوذر شجاعی مدیرعامل پیشین باشگاه نفتی در خصوص ثبت قرارداد بازیکنان و مربیان چه می‌شود.

ضمن اینکه محمودفکری سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان نیز به دلیل عدم دریافت کارت از سوی سازمان لیگ، در بازی مقابل پیکان از روی سکوها نظاره گر بازی بود و به همین خاطر با شرایط جدیدی که برای مدیریت باشگاه ایجاد شده، ثبت قرارداد او نیز مساله مهمی خواهد بود.

مشکل امضای مدیران در نفت مسجدسلیمان

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
1
0
هر بار دولت و مجلس و فدراسیون فوتبال بهانه ای میتراشند برای تیم نفت مسجدسلیمان و مردم مسجدسلیمان حضرات مسئول اگه با مردم مسجدسلیمان مشکل دارید مستقیما اعلام کنید تا خیرخواهی و بدخواهی شما نسبت به ما مشخص شود .
خجالت بکشین دیگه. خستمون کردین
مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
1
0
اقای عطاء بهادری از جون نفت مسجدسلیمان چی میخای؟؟؟
توی نامه نوشته حسب مکاتبه رییس هیات مدیره !!! یعنی اقای عطاء بهادری نامه زده به سازمان لیگ که هدایت یزدی و مدیران جدید حق امضا ندارن!!! و بعدش سازمان لیگ هم این نامه رو نوشته برای شرکت نفت که تعیین تکلیف کنید. اقای بهادری چندسال رییس هات مدیره بودی جز بدبختی چه سودی برا نفت داشتی که چسبیدی به تیم بسه دیگه برو بذار باشگاه نفس بکشه.
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
0
0
آقای فدراسیون نفت تازه داره مدیریت جدید شکل میگیره مگه اونا کی بودن مگه مدیران شرکت‌های گل گهر و فولاد و مس رفسنجان و فولاد سپاهان و....‌‌فرق دارن همه مثل هم هستن کارمند دولت همین .خجالت نمی‌کشید به کمیته داوران دستور دادید که نفت را بوسیله داوران نابود بشه که عمل کردن داوران آسیایی شما .اصلا داوری ایران بجز فغانی داور سطح آسیا نداریم چون پولکی هستن .و بعدشم چند تا مدیر سوخته در نفت دنبال حاشیه و بردن نفت به لیگ یک هستن .خواهشا دست بردارید خجالت بکشید .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها