به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
تعداد نظرات: ۹ نظر

نفت 1 – پیکان 2؛ باخت نفتی‌ها در حضور فکری

نفت 1 – پیکان 2؛ باخت نفتی‌ها در حضور فکری

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت
هفته شانزدهم لیگ برتر – استادیوم شهید بهنام محمدی
یکشنبه 3 بهمن 1400 – ساعت: 15
نفت مسجدسلیمان 1 – پیکان تهران 2
گل‌ها: امیر روستایی (46) برای نفت – غلامرضا ثابت ایمانی (22)، مجتبی حقدوست (25) برای پیکان
داور: رضا عادی
کمک داوران: محمدرضا مدیرروستا و مهدی سیفی
اخطار: میرهادی میرجوان، میلاد باقری (نفت)
بدون تماشاگر

نفت مسجدسلیمان: آریا صادقی، علیرضا دغاغله، مصطفی ناییج‌پور، میلاد باقری، مجید عیدی (76- مجتبی مقتدایی)، میثم نقی‌زاده، سینا خادم‌پور، مهرداد هدایتیان (46- محمدمهدی احمدی)، هاتف نادری، امیر روستایی (76- سجاد حیدری) و میرهادی میرجوان
سرمربی: محمود فکری

پیکان تهران: فرهاد کرمانشاهی، امیرحسین رنگرز، سامان فلاح، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی (84- پیمان رنجبری)، علیرضا کوشکی (77- محمدحسین فلاح)، ایمان اکبری، محمدعلی فرامرزی (77- بهروز نوروزی‌فرد)، محمدجواد آزاده، مجتبی حق‌دوست (89- منصور باقری) و غلامرضا ثابت ایمانی
سرمربی: مجتبی حسینی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پیکان تهران با نتیجه 2 بر یک به نفع تیم میمهمان خاتمه یافت.

در حالی که نیمه اول این مسابقه پایاپای دنبال می‌شد، ورق بازی به یکباره به نفع پیکان تهران برگشت و پیکانی‌ها در سه دقیقه موفق به زدن دو گل متوالی توسط ثابت ایمانی و حقدوست شدند تا این نیمه را با برتری راهی رختکن شوند.

نفتی‌ها نیمه دوم را با اندیشه جبران نتیجه گام به میدان گذاشتند و خیلی زود یکی از گل‌های خورده را توسط امیر روستایی جبران کردند اما در ادامه 45 دقیقه دوم سایر فرصت‌های گلزنی یاران دو تیم به هدف ننشست و این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود پیکان تهران تمام شد.

نفت مسجدسلیمان بعد از جدایی فراز کمالوند با هدایت محمود فکری در این مسابقه حضور یافت. ضمن اینکه محمود فکری که دو روز پیش سرمربی نفت شده بود، به دلیل صادر نشدن کارتش از روی سکوها اقدام به هدایت بازیکنانش نمود.

شرح گل‌ها
0-1 (پیکان): توپ در پشت محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان به غلامرضا ثابت ایمانی رسید و این بازیکن با یک شوت زمینی دروازه میزبان را باز کرد.

0-2 (پیکان): امیرحسین رنگرز توپ را به مقابل دروازه نفت مسجدسلیمان فرستاد و مجتبی حقدوست هافبک پیکان بالاتر از میلاد باقری مدافع نفت با ضربه سر گل دوم تیم تهرانی را به ثمر رساند.

1-2 (نفت): در پی ارسال علیرضا دغاغله به محوطه جریمه پیکان و دفع ناقص مدافع حریف توپ به امیر روستایی رسید و این بازیکن با شوت محکم یکی از گل‌های خورده تیمش را پاسخ داد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
علی
|
United States of America
|
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
3
4
تارتار قراره اخراج بشه مسولین نفت اگه یه کمی صبر میکردن میتونستن بیارنش بهتر از مربی فعلی هست
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
1
2
بازی نزدیکی بود حیف شد گلهای راحتی خوردیم پشت محوطه پوشش داده نمیشه از اون جا راحت گل میخوریم انشالا توی تعطیلات ضعفها برطرف بشه دور برگشت نتایج خوبی بگیریم
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
1
2
چرا وقتی نفت گل اول رو میخوره از هم میپاشه ازنظر روحی روانی باید کار کنن روی این بازیکنا .
ضمنا چند پست کلیدی بازیکن نیاز داریم .
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
1
3
عیبی نداره حاج محمود فکری بازی بعدش جبران میکنه خسته نباشید
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
3
1
طبق معمول و هر فصل در تهران نفت نتیجه میگیره و در مسجدسلیمان پیکان .
علت باخت هم مجبور شدن مربی استفاده از دروازه بان سوم به علت کمکاری دروازه بانهای اصلی و همچنین عدم حضور سوگلیهای قرار کمالوند .به هر حال با این وضعیت تیم خوب بود چرا چون در حد توانش بازی کرد و نتوانست نه مثل چند بازی قبلی یک عده خیانت و دلالی کردند .
آقای فکری تیم دروازهبان میخواد و دفاع چپ و آقای ساسان حسینی تیم ندارد میتونه با قرارداد قبلی برگرده و اکبر آفاق که تعصب خاص به مسجدسلیمان داره بیاد . به هر حال خط جمله لازم به تقویت داده.
یک دروازه بان خود برای مرد شماره یک و همچنین به نظر بنده دروازهبان خلیج فارس ماهشهر برای مرد شماره دو خوبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
0
4
چندتا مربی هستن فقط میچرخن تو نفت، فکری، میاد میره باز برمیگرده، یزدی میره باز برمیگرده، مکوندی میره باز برمیگرده، نمیدونم چ صیغه ای هست. بابا یه مربی اول فصل خوب بگیرید ای مسخره بازیای بندازین دور...واااالا
نفت mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
0
2
ای خدا باز هم باختیم. فقط امیدوارم نیم فصل بازیکن جذب بشه. دفاع وسط 2 تا نیاز داریم. مهاجم و دروازبان و هافبک هم لازم داریم.
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
3
0
تشکر از فکری ،دست خالی بود اما این دروازبان برا سوم بودن هم خوب نیست بزرگوار تیم یه دروازبان درست حسابی و دو تا دفاع یه هافبک طراح و مهاجم خوب میخواد .ای لعنت به این مربی قبلی با سلیمانی و شجاعی چقدر بد بستین تیم رو باش کار نکردین الان ما داریم می باخیم ! ببینید تیم هایی هستن یک هفته زیر پتو خوابن بعد میان نفت رو راحت میزنن ، چقدر بد مدیریت شد بسته شد والان ، امید به یارگیری و کار زیاد با تیم در نیم فصل دوم
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
3
0
لامسب توی همین هیرو ویر نفت یه بازی از نیم فصل دومم انداختند جز نیم فصل اول به هر حال نیم فصل خائنین تمام و جالب اینجاست که دم از کربلا و نجف میزنند و ابرو هر چه مسلمونه هم بردند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها