به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
تعداد نظرات: ۲۰ نظر

نکونام: می‌دانستم پرسپولیس منتظر اشتباه ماست

نکونام: می‌دانستیم پرسپولیس منتظر اشتباه ماست

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در شروع نیمه دوم به بازیکنانم گفتم پرسپولیس نمی‌تواند گل بزند، مگر اینکه ما اشتباه کنیم و همین اتفاق هم رخ داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، جواد نکونام بعد از شکست یک بر صفر فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس تهران عنوان کرد: می‌دانستیم پرسپولیس منتظر است ما اشتباه کنیم تا به گل برسد. نیمه اول تیم ما خیلی جسور و شجاع بازی کرد و می‌توانستیم در نیمه اول برنده به رختکن برویم. پرسپولیس می‌خواست از روی اشتباهات ما به گل برسد و در یک صحنه می‌توانست برای ما خطرناک شود.

وی ادامه داد: می‌دانستیم اگر مقابل این تیم اشتباه کنیم، تنبیه‌مان می‌کنند و با توجه به بازیکنان با کیفیتی که دارند، شرایط می‌تواند به ضرر ما شود. با این حال نیمه اول تیم ما خیلی خوب بازی کرد و با ذهن خوب و برنده به زمین رفتیم که برنده باشیم، اما از موقعیت‌هایی که داشتیم، استفاده نکردیم.

سرمربی فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: در شروع نیمه دوم به بازیکنانم گفتم پرسپولیس نمی‌تواند گل بزند، مگر اینکه ما اشتباه کنیم. همین اتفاق هم رخ داد، دو بازیکن ما به هم خوردند و لب بازیکن ما پاره شد و شاید توقع بی‌جهت باشد که آن لحظه از تیم حریف بازی جوانمردانه بخواهیم. با این حال به بازیکنانم تذکر داده بودم که در بازی فجر هم همین اتفاق رخ داد، بازیکن حریف روی زمین افتاد و حمله کردند و نمی‌دانستیم. باید بازی کنیم و خودم موافق این هستم که بازی درگیرانه باشد و ادامه پیدا کند.

نکونام ادامه داد: روی یک اشتباه ساده گل خوردیم. بعد از آن پرسپولیس تغییر سیستم داد و با پنج دفاع بازی کرد که توانستند مقابل موقعیت‌سازی ما را بگیرد. در همین شرایط اگر پاتوسی دقت می‌کرد، می‌توانست ضربه آخر را بهتر بزند و ما به گل برسیم تا به مساوی برسیم. در مجموع تیمم خوب بازی کرد، آن هم در صورتی که شرایط دو تیم قابل مقایسه نیست. تیم ما مستحق باخت نبود و همه دیدند چه تیم با کیفیتی هستیم. از یک نکته ناراحت هستم که ما دو بازی در آزادی باختیم، در حالی که حق ما در هر دو بازی یک امتیاز بوده در حالی که نشان دادیم تیمی با کیفیت و شایسته هستیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در نیم فصل دوم با یارگیری شرایط بهتری پیدا کنیم.

وی درباره اینکه در فصل جاری دیر به تیم فولاد آمد و آیا به اهدافش در نیم فصل اول دست یافت یا نه، گفت: با وجود کمبودی که داریم به عملکرد و هدفی که مدنظرم بود رسیدیم. با این حال مشکل بزرگی داریم و امروز حمید بوحمدان و محمد آبشک را در شرایطی مجبور شدیم بازی دهیم که به دلیل مصدومیت نباید بازی می‌کردند. وحید حیدریه مصدوم بود و مجبور شدم مدافع وسطم را در پست دفاع چپ استفاده کنم. در این شرایط تیم ما خالی است و نبود هر بازیکنی به ما ضربه می‌زند. برای نیم فصل دوم نیاز به یار داریم تا شرایط‌مان بهتر شود. در نیم فصل اول نتایج و امتیازاتی که می‌خواستیم را گرفتیم و باید تیم را تقویت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد درباره اینکه گویا آخر بازی جر و بحثی میان دستیاران او با بازیکنان پرسپولیس مقابل رختکن رقم خورده است، اظهار داشت: من رسیدم آنجا خبری نبود، اما اینکه زودتر یا دیرتر اتفاقی رخ داده را نمی‌دانم. چون فاصله زیاد بود به آنجا رسیدم خبری نبود، اما فکر نمی‌کنم اتفاقی افتاده باشد. شاید هم رقم خورده باشد و من نمی‌دانم که بعداً نگویند دروغ گفت.

نکونام در خصوص اینکه آیا بین باشگاه فولاد و استقلال برای نقل و انتقالات مذاکراتی شده یا نه، خاطرنشان کرد: دوست ندارم موضوع را باز کنم، اما مذاکراتی که صورت گرفت، یک طرفه و به ضرر باشگاه ما بود که من موافقت نکردم و موضوع برای ما تمام شد.

نکونام در خصوص اینکه آیا بین باشگاه فولاد و استقلال برای نقل و انتقالات صالح حردانی و چند بازیکن از استقلال مذاکراتی شده یا نه، خاطرنشان کرد: دوست ندارم موضوع را باز کنم، اما مذاکراتی که صورت گرفت، یک طرفه و به ضرر باشگاه ما بود که من موافقت نکردم و موضوع برای ما تمام شد.

سرمربی فولاد در مورد معاوضه شیمبا با بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: در کل تیم ما بازیکن ندارد که بخواهیم بدهیم. شمیبا را اگر بیرون بگذاریم چه کسی را بازی بدهیم؟ دو سال است که بازیکن جذب نکرده‌ایم و تیم‌های دیگر اگر بازیکن نگیرند و گران قیمت هم نباشد، صدایشان در می‌آید. می‌خواهیم که تیم‌های دیگر به ما کمک کنند، چون نماینده فوتبال ایران در آسیا هستیم و اگر خدایی ناکرده نتیجه نگیریم به ضرر فوتبال ایران و سهمیه آن در سال آینده می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد با اشاره به وضعیت این تیم در نقل و انتقالات اظهار داشت: واقعاً نیاز داریم و حتی می‌خواهم خواهش کنم تیم‌ها به ما کمک کنند. نماینده ایران در آسیا هستیم و اگر ما و سپاهان نتایج خوبی نگیریم، از امتیاز فوتبال ایران کم می‌شود و در سهمیه سال‌های بعدی تأثیر می‌گذارد. دوست دارم تیم‌ها کمک کنند و بعضی وقت‌ها وقتی با کادرفنی و مدیرعامل صحبت می‌کنیم، واقعاً از یکسری موضوعات خنده‌مان می‌گیرد. اصلاً نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. برخی اوقات مبالغ نجومی مطرح می‌شود. بازیکنی بود که با او صحبت کردیم و اگر به ما برسد، 18 میلیارد تومان برای ما تمام می‌شود. اصلاً نمی‌توانیم و ترجیح می‌دهیم هفتم هشتم بشویم. باشگاه ما نمی‌تواند برای نیم فصل 18 میلیارد هزینه کند. این مبلغ برای ما سنگین است. تیم‌های دیگر می‌توانند، اما ما نمی‌توانیم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۰
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
10
خسته شدیم از بس میبازیم 4 بازی اخیرمون 3 تاش باختیم به سپاهان و مس و پرسپولیس اصلا فرق نداره با چه تیمی بازی کنیم دسته یک یا لیگ برتر همیشه میبازیم
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
10
فولاد اگه 11 بازیکن ترکیب اصلی رئال مادرید رو جذب کنه، با این کادر فنی آماتوری که هیچ برنامه تاکتیکی نداره، نتیجه نمی گیره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
1
8
اون بازیکنی که واسه نیم فصل 18 میلیارد تومن از فولاد خواسته دروازبان سوم استقلال تهرانه اگر خوب بود که مجیدی بازیش میداد اگر قراره باشه برای چهار ماه به یک بازیکن 18 میلیارد تومن بدید که اینجوری بقیه بازیکنای فولاد هم میگن به ما هم اینقد بدین گرچه بعضیاشون در حد لیگ 2 هم نیستن و فقط روی رابطه دارید بازیشون میدید واقعا حیف از چندتا بازیکن خوبی که روی نیمکت فولاد یا روی سکوها گذاشتید و حق خوری میکنید
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
8
اقای نکونام یا صالح حردانی رو بازی بده یا بفرست بره استقلال و بجاش بازیکن معاوضه کن اینجور فایده نداره شما نه خودت بازیش میدی نه بجاش بازیکن میاری
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
10
ما هم می دونستیم که باز هم به پرسپولیس میبازی و تقصیراتو میندازی گردن بقیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
8
حرفای همیشگی آی نکونام
من نمیدونم این چه سبک بازیه آخه ، فقط بهونه میاره لامصب
عارف حمادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
1
7
خدا ازت نگذره با این بازی که انجام دادی انگار ده تا گل زدی حمله نمی کنید الکی فقط حرف میزنی قرار می کنی بخدا از ساعت بازی تا الان فقط حرص میخورم حتا سردرد شدید چشمم کور کرد این پول های که می‌خورید حرامتون باشه لعنت به همچین فوتبال
حسین بوغنیمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
15
2
حق با نکونام هست شما جای اون باشید چکار میکردید؟
برای استقلال درامد میشد که ی دروازبان نیمکت نشین 18 میلیارد!!!!
انگارر کل تیمهای لیگ با فولاد لج دارن
در ضمن یادتون باشه فولاد الان 2 سال بازیگن نگرفته و بازیکن از دست داده الانم نیم فصل سخته یارگیری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
9
4
بازی امروز بازیکنان فولاد را اگر بیش از یکبار مشاهده کنید متوجه میشوید که کادر فنی به بهترین شکل ممکن و بدون هیچگونه نقصی این تیم را فقط برای کسب برد به آزادی فرستاده و انصافا این باخت هیچ ربطی به کادر فنی ندارد ولی اینکه بازیکن نمیتونه گل بزنه حتی در موقعیتهای صد در صدی تنها راهش فقط تعویض است آن هم بشرطی که جایگزین خوبی برای او بر روی نیمکت داشته باشی. بابا فولاد موقعیتهای خیلی بهتر از حریف داشت ولی خیلی راحت آنها را از دست میدن طوری که انگار دو سه گل از حریف جلوترن. خیلی هم خطرناک ظاهر شدن ولی چه فایده وقتی گل نمیزنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
9
آقا حسین پس حمید بوحمدان حسینی الجبوری جی هستن اینا چوب باقله هستن یا بازیکن تیم نکونام همش بهانه میاره
فولادی خونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
7
دهکردی بزرگ و جلالی و فرکی آکادمی تشکیل داده بودن که کل ایران رو تغذیه میکرد نه فقط فولاد
حالا با عملکرد مدیرایی چون اژدری و آذری و گرشاسبی آکادمی گورستان شده
نکونام میگه تیمهای دیگر به ما کمک کنن و بازیکن بمون بدن .واقعا خنده داره واقعا مسخرس البته یه خنده تلخ
چه بروز آکادمی فولاد اوردین
چه بروز جوانهای خوزستان اوردین
خدا لعنتتون کنه
همه بگن آمیییییین
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
7
دوستان باور بفرمایید که دیگر مجال، حوصله و رمقی برای کالبد شکافی وباز گویی اوضاع اسفناک این تیم بزرگ نیست چون به قدر مکفی گفته شد وآنان که باید ببینند، بشنوند و کاری بکنند متاسفانه سکوت اختیار کردند وسرمربی وقت هم هر بار اظهارات کلیشه به زبان می آورند. بسیار سوزناک وغمناک است بگویم که ابهت ازاین تیم وباشگاه رخت بسته است.
مادامی که سیل انتقادات هواداران دلسوخته صرفا درفضای مجازی باشد هیچ نتیجه ی حاصل نخواهد شد وتحقیر ویأس وسر خوردگی کماکان، مستمر خواهد بود.
چه غم نامه ی مستمرالحالی دارد فولاد دیار کارون..
هوادار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
5
به نظر باشگاه فولاد چند ساله که سیاست اکادمیش رو از پرورش بازیکن به پرورش مربی های آماتور تغییر داده شمادقت کنید سعداوی پورموسوی ایلی استان و نکونام اینا هیچکدوم مربیای خوبی نبودند ودر عوض به فریسات و ویسی که توی فرصت کم نتایج بدی نگرفته بودند وقت ندادند سال بعد احتمالا نوبت رضا عنایتی و یا رحمتی هست که بیان واینجا سرمایه این مردم رو صرف با تجربه کردن اونا بکنند
بچه اهواز ساکن قزوین فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
0
7
نکونام تقاضای کمک کرده واسه بازیکن‌ مازاد تیمهای دیگه. اولا فولاد آکادمی داره ، تیمهای رده مختلف داره. بعدش تو بازیکن ساز نیستی‌ . نمونه ش شروین بزرگ بازیش نمیدادی حالا منصوریان احیاش کرده سرش دعواس . تو حتی شجاعت بازی دادن اواخر بازی فوتبال به جوانان نداری . قبلا هم گفتم تو بعد هربازی گفتار درمانی میکنی سر مدیر عامل کارخانه کلاه میزاری . تو دیگه چیز جدیدی نداری واسه فولاد همه دست تو رو خوندن فقط ضربات ایستگاهی. بنظرم وقتش استعفا بدی وسلام
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
0
3
به نظرم ساکت باشی بعد بازی خیلی بهتره تا بیای بهونه های واهی بیاری و دروغ سرهم کنی!!!
محمد طاعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
0
6
اگر بهترین بازیکن به فولاد بیارند تاکتیک فولاد همین هست فولاد به
یک سرمربی با دانش نیاز دارد جواد نکونام هیچ دانش فوتبالی ندارد فقط متکی به شانس واتفاقات دارد اگر اين وضعيت موجود باشد فولاد هیچ پیشرفتی نمی کند السلام علیکم ومن الله التوفیق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
0
5
آقای نکونام با احترام باید عرض کنم قرار نیست هر بازیکن فوتبال بتواند مربی خوبی بشه. در مربیگری تجدید نظر بفرمائید.
عشق اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
0
3
دوستان عزیز هوادار فولاد و مدیران محترم فولاد، اگر گلهایی که اخیرا فولاد خورده رو بررسی کنید مشخص میشه این گلها دقیقا از روزنه ای خورده شده که پست ایوب والی بوده. ویسی که به این نقطه ضعف پی برده بود زود با به کار گیری ایوب این مشکل رو برطرف کرده بود. ولی نکونام که از ایوب خوشش نمیاد این روزنه رو دوباره باز کرد و الان تبدیل به اتوبان شده و همه تیمهای حریف هم راه گل زدن به فولاد رو یاد گرفتن. حمله اون مهاجم مس کرمان با اون سرعت زیاد و بدون این که کسی جلودارش باشه به سمت دروازه فولاد نشون میده که این اتوبان باز شده. در بازی دیشب هم چند باری این اتوبان نمایان شد که یکیش منجر به گل شد. الان که صالح به دلیل کم کاری از تیم کنار گذاشته شده و ظاهرا قراره نکونام همچنان با تیم ادامه بده باید مدیران فولاد دخالت کنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
0
4
فعلامشکل اصلی ما نداشتن دروازبان باتجربه است باعث تعجب هست فولاد یه باشگاه اسم ورسم دار یه دروازبان مطمئن وشش دنگ نداره
علی امیدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
0
4
امیدوارم در سوپر جام جبران کنید و سوپر جام به ویترین پر افتخار فولاد بیارید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها