به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

شرایط تیم‌های خوزستانی در جدول لیگ دسته دوم

وضعیت تیم‌های خوزستانی در جدول لیگ دسته دوم

خوزستان اسپورت- سه نماینده خوزستان برای کسب جواز صعود به لیگ یک تلاش می‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران به هفته‌های پایانی نیم‌فصل نخست نزدیک شده است و تیم‌های شهرداری ماهشهر، فولادنوین اهواز و خلیج فارس ماهشهر به رقابت با حریفان می‌پردازند.

در گروه الف، تیم شهرداری ماهشهر که برای چندین سال متوالی با هدف صعود به لیگ یک اقدام به سرمایه گذاری کرده، با سپری شدن 10 هفته از مسابقات در رده ششم جدول قرار گرفته است و با صدر جدول فاصله زیادی دارد.

اما در گروه ب، تیم فولادنوین اهواز که این فصل با مربیگری حسن هوری نتایج قابل قبولی کسب کرده است، تا یک‌قدمی صدر جدول پیش رفته و روند صعودی‌اش را هفته به هفته تداوم بخشیده است. تیم خلیج فارس ماهشهر هم در این گروه تلاش می‌کند تا در هفته‌های آینده خود را به جمع مدعیان صعود برساند.

فصل جاری لیگ دسته دوم با شرکت 28 تیم در دو گروه آغاز شد که طبق آئین نامه‌ی مسابقات در پایان فصل مجموعاً 3 تیم به لیگ دسته اول صعود می‌کنند. این 3 تیم شامل تیم‌های اول هر گروه بعلاوه برنده بازی پلی‌آف بین تیم‌های دوم است.

همچنین در پایان فصل از هر گروه 2 تیم به لیگ دسته سوم سقوط خواهند کرد که نمایندگان فوتبال خوزستان فعلاً خطری از این لحاظ احساس نمی‌کنند.

در ادامه جداول رده‌بندی گروه‌های الف و ب فصل 1400-1401 لیگ دسته دوم را مرور کنید.

وضعیت تیم‌های خوزستانی در جدول لیگ دسته دوم


وضعیت تیم‌های خوزستانی در جدول لیگ دسته دوم

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
2
به امید موفقیت نمایندگان استان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها